Oulu etsii Suomen parasta ilmakitaristia + Disgrace 21.4. @ Klubi, FREE

Aloittaja turpaduuri, 16:07:21 - 16.04.2012

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

turpaduuri

Tällaista maailmanrauhaa edistävää hyvän mielen kisailua Klubilla ens lauantaina 21.4.
Ilmottautukaa ja näyttäkää mihin pystytte, mielikuvitus rajana!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Disgrace + Oulu etsii Suomen parasta ilmakitaristia

21.4.2012 / Klubi, Turku

Pääsymaksuton!


Oulu etsii Suomen parasta ilmakitaristia on kuusi kaupunkia kattava ilmakitarakiertue, jonka tarkoituksena on löytää Suomen edustaja 2012 syksyllä järjestettäviin Ilmakitaransoiton MM-kisoihin. Kiertue kattaa seuraavat kaupungit: Tampere, Jyväskylä, Helsinki, Turku, Rovaniemi ja Oulu. Turussa tapahtuma alkaa jo kello 19, joten tule ajoissa paikalle!

Paikallisten kilpailuiden voittajille maksetaan matkat Oulussa käytävään finaaliin. Valtakunnallisen kisan voittajalle on luvassa mm-edustusmahdollisuuden lisäksi palkallista sekoilua kesän rockfestivaaleilla ja muissa villeissä tilaisuuksissa. Kiertueelle mukaan lähtee Yhdysvaltojen mestari Justin "Nordic Thunder" Howard, jonka viikinkityylinen ilmakitarointi täräytti hänet viime vuoden MM-kisojen kakkoseksi. Tapahtuman nettisivuilla seurataan Nordic Thunderin sankarillista matkaa kiertuepäiväkirjan muodossa.

Ilmottaudu kisaan: www.ilmakitara.fi


Tästä vähän mallia:
Nordic Thunder on "Lopez Tonight"
"Voi piimä pötsi ja pöläys, sattuipa melkoinen möläys, minä olin lehmänä viitisen vuotta ja nyt olen aivan muu..."