Nyt soi

Aloittaja papu, 12:29:09 - 11.05.2011

« edellinen - seuraava »




mirosol

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.


mirosol

^Burma best! Herättää tunteen, että pitäis kuunnella Wiperssiä. Mut duunissa menossa soul-kuukausi...



"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

Juma kun olikin kova äijä. Kuoli muuten kaksi viikkoa sitten.

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.