Nyt soi

Aloittaja papu, 12:29:09 - 11.05.2011

« edellinen - seuraava »

papu



Samppa

#2447



papu




papu



papu



Puuha peten lippa lakki

Ei herranjumala, että te kuuntelette huonoa musiikkia  :'(

papu




danne

Pitkästä aikaa kova kotimainen "action rock" bändi! Suomen parhaan kitaristin kyllä tunnistaa heti avausraidan introssa  :)