Nyt soi

Aloittaja papu, 12:29:09 - 11.05.2011

« edellinen - seuraava »

åboSS

Popol Vuh: Aquirre



Samppa

Eilen Tinatuoppi jukeboxi en muista kaikkea ainaski ZZ-Top, Tänää omat stereot Radio  8) 8)




papu



Vekenator



Sitten ei löydykkään enempää Anal Cunt levyjä :'(

papu

No kyllähän tolla 40 more reasonsillaki jo yksinään pärjää aika pitkälle jo.

Vekenator

Ja tolla Old Testament kokiksella toki myös! :-*

idiootti



Aaagghhh! Viimenen varsinainen biisi menossa, hikoiluttaa.