Nyt soi

Aloittaja papu, 12:29:09 - 11.05.2011

« edellinen - seuraava »

Mary



papu


papu



papu



idiootti

^ Eilen mietin uskaltaisko nostalgiapärinöissä kuunnella tota vikaa levyä, mut päädyin kuuntelee vaan Humania kun ei uskallus riittäny...

NP:

Vekenator

Vika levy PARAS! 8)

1. Perse
2. Ihiminen
3. Eka

papu



papu