Yleistä keskustelua ihan vitun kaikesta. (Paskanjauhanta topic)

Aloittaja Könä, 19:16:41 - 20.12.2011

« edellinen - seuraava »

roMi

Apua, missä täällä Turussa voi oikee dyykata  ??? Kaikki on lukossa hemmetti ja pakkasessa vaan valo

torre

jotkut siwat, ravattulan cittari sekä sitä ennen oleva k-market kait.

papu

Varma merkki kesän alkamisesta, Pogo-Paul tulee Suomeen.

jj

Lainaus käyttäjältä: papu - 18:11:15 - 28.06.2013
Varma merkki kesän alkamisesta, Pogo-Paul tulee Suomeen.
samaa repeilin! :D tuleeko se turkuun?

karol

Lainaus käyttäjältä: papu - 18:11:15 - 28.06.2013
Varma merkki kesän alkamisesta, Pogo-Paul tulee Suomeen.
Herra ei kerran oikein viitsinyt ymmärtää sitä, että minua harmitti nimibiisin puuttuminen V/A: This is Boston not LA-buutsilta.


egge

^ sitä paljon luvattua sadetta saiskin tulla kohta! Viljelypalstakin tarttes vettä saada ja määkun menin urheilemaan jalkani paskaks...

Eka työpäivä loman jälkeen tänään ja meni ilman masentumisia, ihan jees verattuna viime vuoden itsemurha tunnelmiin :P johtunee siitä et sain tänä vuonna tehtyä lomalla kaiken minkä meinasinkin :)

papu

http://yle.fi/musiikki/c-puoli/mervi-vuorela-miksi-naisbandit-ovat-niin-huonoja

Mä en oikeen tiiä onks toi vaan tosi tyhmä vai koittaako provota tosi huonosti. MUT HEI MUIJAT EI OSAA SOITTAA PUNKKII VITTU. Ton ehkä oikeesti kannattais joskus kuunnella jotain musaakin, eikä vaan päästää noita aivopierujaan nettiin ja painettuun mediaan.

egge

^ muuallakin tullut vastaan toi, mut en kyl ymmärrä mitä kauheeta siinä on jos yks ihminen maailmassa ei pidä (vaikkakin se myöntää tykkävänsä joistakin) naisbändeistä?

papu

No joo, siistii, että on sovinisti nuori nainen. Radikaalii, vittu hei. Tai mua nyt vaan lähinnä vituttaa ton ihmisen muka provosoivat, mutta toisaalta todella pohjattomat tekstit. Lähinnä tulee aina kuvitelma, että isot mediat hykertelee tyytyväisyyttään kun nuori typy laukoo jotain ns kärkkäitä kommentteja ja typy ite kuvittelee olevansa maailman siistein ja kärkkäin tyyppi. Mun mielestä tuo koko "kolumni" osoittaa lähinnä sitä, että koko ihminen ei oikeesti kuuntele mitään musaa ja heittää vaan lonkalta jotain tollaisia ala-arvoisia kommentteja. Koittais ehkä olla hiukan rajoittumaton ja kuuntelis sitä musaa oikeesti, eikä vaan koittais päteä.

papu

Plus. Onko sillä sukupuolella nyt ihan oikeesti merkitystä? Äh. 100% muijabändi et vaan voi pätee et on 100% muijabändi ja vittu sitä rataa. Mä en oo nt ihan kartalla taas tässä maailmassa. Mut vittuuks siitä, jatkakaa samaan malliin. Mervi Vuorela myös, hyvää kesää sulle.

egge

Lainaus käyttäjältä: papu - 00:47:48 - 11.07.2013
Plus. Onko sillä sukupuolella nyt ihan oikeesti merkitystä?
No tätähän määkin... Plus: joku valtamedian kolumnistin mielipide ei kauheesti liikuta, enkä oikein ymmärrä miks se ketään kiinnostaiskaan. Toki toi Mervi on mielestäni täsä väärässä (en oo ikinä lukenut toista kolumnia siltä enkä tiedä mitä mitä mieltä se muuten on asioista), mut olkoon mun puolesta väärässä kaikessa rauhassa.

papu

Tai ehkä mua van kismittää koko tässä mervivuorela-jupakassa tän päivän musiikkimedia. Ton tason kolumneja ehkä pitäs julkaista jossain iltapäiväsanomien random linkkijutuissa. Eikä todellakaan muissa yhteyksissä. Jos ei osaa provota oikeesti, sit ei ehkä tartte koittaa hoitaa sit minkään Ylen juttujen kautta. Häpeäis nyt oikeesti vähäsen ja koittais skarpata.

papu

Tai mä oon nyt vaan kovassa humalassa himassa ja koitan pätee kaikkee. Ei tartte välittää. Oon toki aika useesti väärässäkin, mut uskoisin et tän asian suhteen saattaisin olla suht oikeilla linjoilla.

papu

Tai en ehkä oo. Joku voi käydä vaikka kivittämässä mut huomenna :(