Punkfutis 2016 (SU 21.08.)

Aloittaja Puuha peten lippa lakki, 12:27:05 - 27.03.2016

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

Puuha peten lippa lakki

En ymmärtänyt tuosta viestistä juuri mitään mutta tehdään niin. Laitan teiät mukaan ja laitan meillekki joukkueen mukaan vaikken tiiä ketä siinä pelaa  :o

Samppa

Lyhennän... Kupittaan puistossa voi kyllä pelata. ei ehkä tasan samassa paikassa ku viime vuonna.. mutta samat maalit on siel puistossa.. jolloin onhan siellä plänttiä kantaa ne maalit jonnekki hyvää paikkaa.. :)

Puuha peten lippa lakki

No jos maalit on nii kyl me jotaki keksitään!

danne

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 18:56:11 - 20.07.2016
En ymmärtänyt tuosta viestistä juuri mitään mutta tehdään niin.

Nyt täytyy sanoa juu et oli aika kryptinen viesti. Mut ei kait siin.. Näillä mennään

Puuha peten lippa lakki

Voiko joku laittaa tästä facebookkiin tapahtuman nii saatais vielä pari jengiä. Ja toi meiän jengi voi olla semmonen jämäjengi kun en nyt ite ainakaan jaksa ruveta säätään mitään kööriä kasaan kun ei ite voi edes pelata...

Samppa

Tein. laitoin alkamis ajaks kello 12:00 niiku aikasemmin on mun mielestä ollu.. ja kirjotin että jossain siinä lähellä se on niiku aikasempina vuosina.. Skål =)

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 05:56:22 - 12.08.2016
Tein. laitoin alkamis ajaks kello 12:00 niiku aikasemmin on mun mielestä ollu.. ja kirjotin että jossain siinä lähellä se on niiku aikasempina vuosina.. Skål =)
Kiitos! Ilmottele tänne kans sit jos tulee ilmottautumisia nii pietään fb ja foorumi synkassa.

Puuha peten lippa lakki

Saisko jostain megafoonia lainaan niin vois niitä joukkueiden nimiä ja tuloksia huudella?

karol

Saa nähdä, että osallistuuko Litmanen Youth. Saamattomuuttani en ole jaksanut itse tehdä mitään asian eteen ja rahasyistä jouduin ottamaan työvuoron turnauspäivälle klo 12-16...

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 11:41:52 - 12.08.2016
Lainaus käyttäjältä: Samppa - 05:56:22 - 12.08.2016
Tein. laitoin alkamis ajaks kello 12:00 niiku aikasemmin on mun mielestä ollu.. ja kirjotin että jossain siinä lähellä se on niiku aikasempina vuosina.. Skål =)
Kiitos! Ilmottele tänne kans sit jos tulee ilmottautumisia nii pietään fb ja foorumi synkassa.

Kyllä! Ja Puistossa on pelattu jotain futista vanhalla pelipaikalla eli hyvältä näyttää.. :)

superhessu

Lainaus käyttäjältä: karol - 14:27:05 - 12.08.2016
Saa nähdä, että osallistuuko Litmanen Youth. Saamattomuuttani en ole jaksanut itse tehdä mitään asian eteen ja rahasyistä jouduin ottamaan työvuoron turnauspäivälle klo 12-16...

Taitaa jäädä Litmanen Youthilta väliin tämän vuoden punkfutis. Jockekin on pyöräreissussa. Mä taidan etsiä itselleni toisen joukkueen tai sitten juoda vain kaljaa ja seurata sivusta...

Puuha peten lippa lakki

Näyttää vähän siltä, että koko turnausta ei oo mitään järkeä varsinaisesti pitää kun käytännössä ois kaks joukkuetta vastakkain. Otetaanko mielummin suosiolla vaan vapaata potkimista ja seurustelua? Ellei nyt jostain syystä jossain kyde kauhea kasa joukkueita, jotka ei ymmärrä ilmottautua.

Samppa

Fc miikkasen jalkapallo dynastia ilmottautunu.. ja toinen joukkue on vissii jämä pelaajista kasaus vaihees viimestää mestoilla..  :)

Samppa

Kyllähän tämän nyt voi pelata jos on esim 4joukkuetta niin saahan yksinkertasesta sarjasta jo yheksän peliä että kyllähän pelei riittää.. funtsittiin Totten kans tänään aamulla  :)

Puuha peten lippa lakki