Punkfutis su 2.8.2015

Aloittaja karol, 21:46:32 - 23.04.2015

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 21:06:25 - 19.07.2015
Miikkkasen Sukelluskoulu CF tulee ilmeisesti kans.

Ymmärsin että monen nimen vaihtamisen jälkeen se lopullinen muoto on.. Miikkkasen Sukelluskoulu M-S

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 13:58:37 - 21.07.2015
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 21:06:25 - 19.07.2015
Miikkkasen Sukelluskoulu CF tulee ilmeisesti kans.

Ymmärsin että monen nimen vaihtamisen jälkeen se lopullinen muoto on.. Miikkkasen Sukelluskoulu M-S
No saavat ite sen sitte ilmottaa mulle tai tänne tai jotain. Se on muuttunu kaheksan eri ihmisen kautta seittemäntoista kertaa ja mää en enää jaksa.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 09:40:49 - 23.07.2015
Lainaus käyttäjältä: Samppa - 13:58:37 - 21.07.2015
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 21:06:25 - 19.07.2015
Miikkkasen Sukelluskoulu CF tulee ilmeisesti kans.

Ymmärsin että monen nimen vaihtamisen jälkeen se lopullinen muoto on.. Miikkkasen Sukelluskoulu M-S
No saavat ite sen sitte ilmottaa mulle tai tänne tai jotain. Se on muuttunu kaheksan eri ihmisen kautta seittemäntoista kertaa ja mää en enää jaksa.

Mulle ne kyllä sen on sanonu ja mä olen sulle siitä ilmottanut.. Tärkeintähä on nyt se että ne on täällä mun kautta ilmottanut..  :D :D ja jos se nimi nyt ei satu olemaan täysin oikein niin ei se nyt maailmaa kaada ;D ;D

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 13:37:28 - 23.07.2015
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 09:40:49 - 23.07.2015
Lainaus käyttäjältä: Samppa - 13:58:37 - 21.07.2015
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 21:06:25 - 19.07.2015
Miikkkasen Sukelluskoulu CF tulee ilmeisesti kans.

Ymmärsin että monen nimen vaihtamisen jälkeen se lopullinen muoto on.. Miikkkasen Sukelluskoulu M-S
No saavat ite sen sitte ilmottaa mulle tai tänne tai jotain. Se on muuttunu kaheksan eri ihmisen kautta seittemäntoista kertaa ja mää en enää jaksa.

Mulle ne kyllä sen on sanonu ja mä olen sulle siitä ilmottanut.. Tärkeintähä on nyt se että ne on täällä mun kautta ilmottanut..  :D :D ja jos se nimi nyt ei satu olemaan täysin oikein niin ei se nyt maailmaa kaada ;D ;D
Joo mukanahan ne on mutta nimi on nyt tuo, saatana.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 15:38:15 - 23.07.2015
Lainaus käyttäjältä: Samppa - 13:37:28 - 23.07.2015
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 09:40:49 - 23.07.2015
Lainaus käyttäjältä: Samppa - 13:58:37 - 21.07.2015
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 21:06:25 - 19.07.2015
Miikkkasen Sukelluskoulu CF tulee ilmeisesti kans.

Ymmärsin että monen nimen vaihtamisen jälkeen se lopullinen muoto on.. Miikkkasen Sukelluskoulu M-S
No saavat ite sen sitte ilmottaa mulle tai tänne tai jotain. Se on muuttunu kaheksan eri ihmisen kautta seittemäntoista kertaa ja mää en enää jaksa.

Mulle ne kyllä sen on sanonu ja mä olen sulle siitä ilmottanut.. Tärkeintähä on nyt se että ne on täällä mun kautta ilmottanut..  :D :D ja jos se nimi nyt ei satu olemaan täysin oikein niin ei se nyt maailmaa kaada ;D ;D
Joo mukanahan ne on mutta nimi on nyt tuo, saatana.

Ne hakkaa sut Kupittaan puistossa..  :) ::) ;D ;D

Puuha peten lippa lakki

Tässä tapahtumassa ei väkivaltaa suvaita  :)

Kapr

Muistanko väärin, mut eikös viime vuonna tuo suoraan syötöstä sääntö dumpattu menemään? Omasta mielestä ainakin olis järkevää.

superhessu

Mihinkäs aikaan pelit olis tarkoitus aloittaa? En ainakaan huomannut mitään alkamisajankohtaa...voi myös olla että olen vain sokea!

Mun mielestä suoraan syötöstä tai ehkä pikemminkin yhdellä kosketuksella(=ei tarvitse olla syöttö omalta pelaajalta, vaan myös irtopallosta voi tehdä maalin) maalinteko on just hyvä. Ei ala kukaan sooloilemaan liikaa.

Puuha peten lippa lakki

Sen takia se ekalla kosketuksella maalinteko on pidetty kun se tasoittaa tasoeroja jonku verran. Joku humalainen puoliammattilainen ku tulee lataamaan täysiä päin kokemattomamman maalivahdin naamataulua voi syntyä rumaa jälkeä. Tarkotus ois kuitenki pitää hauskaa. Tää on toki vaan mun mielipide.

Ajattelin, että viime vuoden tapaan pelit vois alkaa klo 15:00. Ite meen varmaan jo puolen päivän aikaan sinne palloileen ja ihmetteleen niin saa omittua maalit pelejä varten. Saa liittyä seuraan.

karol

#24
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 15:38:00 - 29.07.2015
Ajattelin, että viime vuoden tapaan pelit vois alkaa klo 15:00. Ite meen varmaan jo puolen päivän aikaan sinne palloileen ja ihmetteleen niin saa omittua maalit pelejä varten. Saa liittyä seuraan.

1) Saatiinko pelit viime vuonna alkamaan klo 15? Silloin Fb-eventissä oli suunnitelmana tapahtuman aloitus klo 14 (joku joukkueesta paikalla) ja eka peli klo 15.00. Toivottavasti ei veny kauhean pitkälle iltaan, kun on enemmän joukkueitakin kuin viime vuonna. Mä kannatan tuota viimevuotista systeemiä.

2) Mites tuomari, se oli viime vuonna tosi hyvä juttu.

3) Viime vuonna mun mielestä se "maali suoraan syötöstä tai muuten yhdellä kosketuksella" -sääntö dumpattiin, koska ekoissa matseissa ei tullut maaleja millään.

4) Onko pokaali vieläkin Alley Godsilla? Ne taisi voittaa v. 2011...

Puuha peten lippa lakki

1) viime vuotisella systeemillä mennään edelleen, eli eka peli vihelletään käyntiin klo 15:00 ja jos koko joukkue ei oo paikalla nii sit pelaavat vajaalla ja täts it.

2) tuomari tänäkin vuonna, minä ainakin. Jos on muita vapaaehtosia niin paikan päällä voi ilmottautua vaikka mulle. Jalkapallon säännöistä ei tarvi mitään tietää ku ei niitä tässä turnauksessa juuri ole. Kunhan kattoo, että jengi ei vetele typeriä taklauksia tai toisiaan turpaan jne. Paikan päälle tulee myös kyltti missä säännöt voi tarkistaa halutessaan.

3) onko tosiaan näin? No mun puolesta voidaan dumpata tänäkin vuonna ku moni on tätä toivonu. Toivon ite puolestaan sit ettei kukaan vetele mitään kauheita tykkejä lähietäisyydeltä koska ne nyt ei vaan kuulu höntsäilyhenkiseen turnaukseen.

4) pokaali on Orikedolla treenikämpällä jossa niitten lisäks soittaa mm. minä! Joten sen saa EHKÄ sieltä sunnuntaiks. Tää mun pitää vielä säätä jonkun kanssa jolla on sinne avaimet.


Jos tulee muilla jotain mieleen nii heittäkää ideoita ilmoille vaan. Tää on kuitenki tapahtuma joka kehittyy osallistujiensa näköseks vuosi vuodelta! Ja etenkin tänä vuonna on ollu tosi sekava meininki ku on poikkeuksellisen hätäsesti ja vasemmalla kädellä järjestetty kiireiden ja "kiireiden" takia. Toivottavasti mitään olennaista ei oo unohtunu.

Puuha peten lippa lakki

Pitäiskö sittenki alotta kello 14:00 tai jopa 13:00? Jos pelit alkaa kolmelta niin finaali pelattais ysiltä.

ruumis

Jos jotain kiinnostaa pelailu ni AC Kantsu ottaa mielellään lisää tyyppejä rosteriin!

papu

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 15:01:13 - 31.07.2015
Pitäiskö sittenki alotta kello 14:00 tai jopa 13:00? Jos pelit alkaa kolmelta niin finaali pelattais ysiltä.
Mahollisimman aikaisin koska viivästyksiä tulee aina.. Parina ekana vuotena aloitettiin jo yheltä.

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: papu - 15:13:20 - 31.07.2015
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 15:01:13 - 31.07.2015
Pitäiskö sittenki alotta kello 14:00 tai jopa 13:00? Jos pelit alkaa kolmelta niin finaali pelattais ysiltä.
Mahollisimman aikaisin koska viivästyksiä tulee aina.. Parina ekana vuotena aloitettiin jo yheltä.
Joo, no aikaistetaan vaikka alkamaan 13:00 ja katotaan minkälainen valituskuoro siitä syntyy ja siirretään se sitte alkaan kello 14:00