Amplifier Worship VI - S-Osis, Turku 21.-22.10.2011

Aloittaja slugpace, 21:17:01 - 04.06.2011

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

el-ejecutor

En vois kuvitella Fleshpressiä parempaa hautaajaa Amplifier Worshipille! Hieno keikka ja alun tekniset ongelmat paikattiin hyvin. Kaikesta mainiosta pörinästä huolimatta FUN oli koko viikonlopun paras veto! Myöskin paras keikka mitä oon niiltä nähny.

Kiitos ja kumarrus! Puolet Ampin historiasta on koettu ja ikävä tulee.

slugpace

Massiiviset kiitokset kaikille, jotka tekivät Amplifier Worshipin hautajaisista niin mahtavan tapahtuman. Porukkaa enemmän kuin ikinä ja eilen lyötiinkin jo ennen Dead in the Wateria "loppuunmyyty - haistakaa vittu" -lappu luukulle.

Loistava meininki, loistavia keikkoja, mitä nyt itse olisi voinut vähän rajoittaa sitä töppäilyä.

Takki tyhjä.

R.I.P. Amplifier Worship

el-ejecutor

Lainaus käyttäjältä: slugpace - 20:37:21 - 23.10.2011 Loistava meininki, loistavia keikkoja, mitä nyt itse olisi voinut vähän rajoittaa sitä töppäilyä.
En kyllä ainakaan itse havainnut mitään töppäilyä. Hyvä keikka oli!

R.I.P. Amplifier Worship

Vekenator

#33
Olipa kyllä hauskin viikonloppu miesmuistiin!

Kiitoksia ja R.I.P

En jaksa tän syvällisemmin kommentoida nyt, ku oon töissä, mutta parhaat keikat veti Sink, Boar, Solarhorn, Fun ja Fleshpress.

Solar Hornille vielä erityismaininta; Vitun tyly ja aivan mahtava keikka! Kasetin ostin, mutta en oo vielä ehtinyt kuuntelemaan.

Kiitokset vielä kaikille jotka jakso tulla lauantaina Cosmikkiin!

slugpace

Lainaus käyttäjältä: el-ejecutor - 21:04:05 - 23.10.2011
Lainaus käyttäjältä: slugpace - 20:37:21 - 23.10.2011 Loistava meininki, loistavia keikkoja, mitä nyt itse olisi voinut vähän rajoittaa sitä töppäilyä.
En kyllä ainakaan itse havainnut mitään töppäilyä. Hyvä keikka oli!
Pahintahan se onkin itse huomata siinä lavalla seistessä, että "tästä ei muuten nyt tule yhtään mitään", heh!

salozka

Hyvin hautas ja lystiä oli! Boar ja Fun menee lähempään tarkasteluun, ja hyvin koostettu kattaus tapahtumaan. Hianoo (paitsi se ettei amplifier worshippeja tuu enää). 

slugpace

Lainaus käyttäjältä: salozka - 20:57:38 - 27.10.2011
Boar ja Fun menee lähempään tarkasteluun, ja hyvin koostettu kattaus tapahtumaan.
Täytyy myöntää, että lämmitti kun huomasi miten suurella mielenkiinnolla porukka suhtautui Funin keikkaan. Loistava bändi ja ehdottomasti tutustumisen arvoinen monelle hidastelun ystävällekin.

el-ejecutor

Lainaus käyttäjältä: slugpace - 08:14:46 - 28.10.2011
Lainaus käyttäjältä: salozka - 20:57:38 - 27.10.2011
Boar ja Fun menee lähempään tarkasteluun, ja hyvin koostettu kattaus tapahtumaan.
Täytyy myöntää, että lämmitti kun huomasi miten suurella mielenkiinnolla porukka suhtautui Funin keikkaan. Loistava bändi ja ehdottomasti tutustumisen arvoinen monelle hidastelun ystävällekin.
Yllätyin positiivisesti itekkin yleisön reaktiosta! Yllätti myöskin se että ystäväpiirissäkään tätä ei näköjään oikein tunnettu. Miepäs oonkii funittanu jo monta vuotta lälläslää!

Lainaus käyttäjältä: salozka - 20:57:38 - 27.10.2011 Fun menee lähempään tarkasteluun
Lälläslää!