30.9. 2014 Tku, Rekisteri. Lords Of Death, Mad Diesel, D-Beatles

Aloittaja mögälix, 23:45:48 - 10.09.2014

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

mögälix

Tiistai 30.9.2014
YKSITYISTILAISUUS, mutta sinut on kutsuttu (olet siis etuoikeuttttu tai jotain).

paikka: Turku, Rekisteri

Viihtyttämässä orkesterit:
Lords Of Death http://lordsofdeathny.bandcamp.com/
(HCpunk, D-beat, Crust, Punk, Hardcore, punk. USA)

Mad Diesel http://maddiesel.bandcamp.com/
(Punk, grind, Powerviolence. USA)

D-Beatles http://d-beatles.bandcamp.com/
(HC, D-Beat, Crust, Duppi-Duppicore. TKU).

Ehkä runoilijoitakin ennen/ välissä/ jälkeen bändien, ei aikana.

Ovella lunastat sisäänpääsysi maksamalla viiden (5) euron jäsenmaksun. (jäsennyys voimassa vain 30.9.2014, eikä sido/velvoita sinua mihinkään).

Ovea voi tulla nykimään klo 19 alkaen.

OPM!!!

Ei urpoilua!
https://www.facebook.com/events/734203816652204/





mögälix



Vekenator

Olipas vähän porukkaa, mutta siitä huolimatta hyvät bileet. Ei tosin ollutkaan mitään suuria odotuksia päivän ja soittoaikojen takia. Molemmat ameriikan bändit oli ihan superkovia!


Samppa

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 12:18:19 - 01.10.2014
Olipas vähän porukkaa, mutta siitä huolimatta hyvät bileet. Ei tosin ollutkaan mitään suuria odotuksia päivän ja soittoaikojen takia. Molemmat ameriikan bändit oli ihan superkovia!

Lainaus käyttäjältä: idiootti - 13:58:27 - 01.10.2014
Aivan saatanan kovat keikat kaikilta. Ei mitään järrrrrrrkeä!!


mirosol

Sanoin niille tänään, että ens kerralla kattovat v**u vähän paremmat päivät suomen kohdalle....
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mögälix

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 18:10:13 - 01.10.2014
Sanoin niille tänään, että ens kerralla kattovat v**u vähän paremmat päivät suomen kohdalle....

Hyvin sanottu  ;D

Puuha peten lippa lakki

Joo, tiistai on vähä kehno päivä järkätä mitään. Mut tunsipahan olonsa tärkeäks ku oli ite niiden harvan joukossa joka bändejä oli tullu tukemaan.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 11:55:44 - 02.10.2014
Joo, tiistai on vähä kehno päivä järkätä mitään. Mut tunsipahan olonsa tärkeäks ku oli ite niiden harvan joukossa joka bändejä oli tullu tukemaan.