Viesti käyttäjälle Papu

Aloittaja maik spotifail, 02:50:30 - 22.08.2014

« edellinen - seuraava »


papu



maik spotifail

Papus best fuck the rest...cool...sul o keikka viikonloppu...prkl...Papu  hoitaa ja muut sikeitä  goisaa paitsi noituus, mut ethän sä siin soita vaan agasia tule ja koita...jejjeeee...yleislakko tvo tarkenneeee

maik spotifail

Prkl katoin keikkaosioo nini.....prkl hienohomma Papu anyway


salozka

Lainaus käyttäjältä: maik spotifail - 03:01:28 - 16.04.2015
Papus best fuck the rest...cool...sul o keikka viikonloppu...prkl...Papu  hoitaa ja muut sikeitä  goisaa paitsi noituus, mut ethän sä siin soita vaan agasia tule ja koita...jejjeeee...yleislakko tvo tarkenneeee

Ei lisättävää  8) Paitsi et Teviksellä näkyy  :)



papu



papu