Mämmi

Aloittaja mögälix, 10:17:52 - 29.03.2015

« edellinen - seuraava »

mögälix

Maistuuko? Häh?

Maistuu.

larsgh

siitä lähtien kun muutin ruotsista suomeen ja ensi kerran maistoin niin olen inhonnut tätä " ruokaa" yli kaiken.
tämän makunautinnon keksijän, jos olisin niinä aikoina elänyt, olisin itse henkilökohtaisesti ottanut ns filosofiseen puhutteluun siitä mitä ideoita on soveliasta tuoda kansan tietoisuuteen.


Vekenator

En oo ikinä maistanu.

papu

Semmosella hyvänpäiväntuttu tän herkun kanssa. Syön mielihyvin jos tarjotaan, mut kotiin ei tuu ostettua.

jj

Lainaus käyttäjältä: papu - 12:45:50 - 01.04.2015
Semmosella hyvänpäiväntuttu tän herkun kanssa. Syön mielihyvin jos tarjotaan, mut kotiin ei tuu ostettua.

Vekenator

Haluaisko joku tarjota mulle maistaisen, ni voisin kertoa mielipiteeni mämmistä!!!

Mary

Ei maistu. Näyttää kakalle. Oon samaa mieltä ku larsgh.

karol

Ulkonäkö paha, maku hyvä jos ei ole turhaan lisätty sokeria. Terveellistäkin se on, koska niin sanoi Jaakko Kolmonen v. 2012 ja minä ainakin uskon häntä. http://yle.fi/uutiset/mammi_on_terveyspommi/5289765

torre

Eilen nälkäisenä kauppaan, ostin ekan kerran koskaan mämmiä. B-)

Vekenator

Meikäkin osti eilen eka kertaa mämmiä!!! Aika jännää. Taidan tykätä mämmistä.

Lainaus käyttäjältä: larsgh - 15:34:56 - 31.03.2015
siitä lähtien kun muutin ruotsista suomeen ja ensi kerran maistoin niin olen inhonnut tätä " ruokaa" yli kaiken.
tämän makunautinnon keksijän, jos olisin niinä aikoina elänyt, olisin itse henkilökohtaisesti ottanut ns filosofiseen puhutteluun siitä mitä ideoita on soveliasta tuoda kansan tietoisuuteen.

Mulla on sama asenne sipulia ja sipulille löyhkääviä ihmisiä kohtaan.


slugpace

Mämmi rules ja kakka myös! Ensinmainittua voisin mielelläni syödä vaikka päivittäin ellei saatavuus olisi sesongin ulkopuolella sen verran heikko.

mögälix

Kokeilin mämmiä soijajugurtin kanssa ja hyvää oli.
Tofujäätelön kanssa on kanssa hyvää.
Ja mämmi ihan pelkästään on hyvää.

Sitten tässä lyhyt mögälixin mämmihistoria: penskana kun tota maistoin en tykännyt. Enkä vuosikymmeniin syönyt. Nyt sitten vanhuksena oon oppinut syömään