TOP-5 sXe BÄNDIT?????????

Aloittaja Vekenator, 09:59:58 - 16.06.2014

« edellinen - seuraava »

mirosol

Gini ja omenamehu. Halpa. Ei maistu muu kuin katajanmarja ja omena. Taatusti tulee kunnon känni.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Puuha peten lippa lakki

Magic Ice vodka ja Vital-mehu vai mitä onkaan. Elikkäs Taika-Jim. Tuota tuli juotua joskus aivan perkeleesti kun vodkapullonki sai jollain vitosella.

papu

Kiitti vinkeistä :) jotain viinanpaskaa varmaan vois kyl juoda  ::)

papu

Sit pitäs kehittää jotain JUHANNUS EVÄSTÄ elikkäs RILLATTAVAA :) pitää miettiä huolellisesti ku kaupat on monta päivää kiinni :)

papu


Puuha peten lippa lakki

Minä juon pelekkää Maggista koko juhannuksen! Oispa enemmän rahaa :(

Puuha peten lippa lakki

En nyt oo ihan varma, että onko mulla kuuma vai kylmä. Go home hangover, you're drunk. Siirrä tää topsu jo nii ei hävetä kirjottaa myynti-ilmotuksiin.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: papu - 08:19:35 - 19.06.2014
Lainaus käyttäjältä: Samppa - 07:59:18 - 19.06.2014
Lainaus käyttäjältä: papu - 07:50:55 - 19.06.2014
Jos siirretään tää topikki tonne yleiselle puolelle ja tehään tästä SUURI JUHANNUS HASSUTTELU TOPIKKI 8)

::) ::) Alkoon  :o :o
ei sul mittää hyvii drinkkivinkkei ol?

Tuttu ja turvallinen Ruissalon rantaunelma! toimii aina tai sitte Ruissalon Ananas yllätys  8)

papu

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 11:23:58 - 19.06.2014
Siirrä tää topsu jo nii ei hävetä kirjottaa myynti-ilmotuksiin.
joo täytyy siirtää tai muuten täytyy napsauttaa vekenaattorille bännit ku on perustanu tälläsen hassuttelutopikin väärään paikkaan.

Puuha peten lippa lakki

Kävin äsken oksentamassa ja ripuloimassa elimistön tyhjäks. Kupittaan citymarketissa on muistaakseni Alko joten sen kautta nurmelle potkiin palloa. Huono olo ja itkettää mutta pakko lähtee ku viimekski jätin krapulan takia väliin. Sitäpaitsi meikällä on synttärit tänään joten mikään oksennus tai venäjän armeija ei mua pysäytä!


Vekenator

Katohan! Onneks olokoon vaan \o/

Oon muuten tänään soittamassa Kukassa levyjä, eli sinne vaan kaikki illalla!

Puuha peten lippa lakki

Kiitos! Vois ehkä jos baarit alkaa illasta kiinnostaan. Ei oo hirveesti rahaa mutta kai sitä pari tuoppia sais ostettua. Oletan, että soitat ainoostaan hyvää musiikkia?

idiootti

Onnea Roope! BÖC soi, krapula on, illaks töihin.

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: idiootti - 16:05:43 - 19.06.2014
Onnea Roope! BÖC soi, krapula on, illaks töihin.
Kuinka myöhään pääset? Olis kalijabisneksiä vissin.