su 3.8. Punkfutis 2014 - ILMOITTAUTUKAA

Aloittaja Puuha peten lippa lakki, 00:52:03 - 10.06.2014

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

karol

Eiköhän Litmanen Youthkin taas kasaa rivinsä ja osallistu.

papu

Lainaus käyttäjältä: maik spotifail - 15:27:26 - 11.06.2014
Sateinen sunnuntai 3pv!!!
Nii. Ei kai sitä sen kummemin tartte enää hunteerata. 3.8. punkfutis 2014 8)


Puuha peten lippa lakki

Meillä on taas, hieman vähemmän yllättäen, vajaamiehitys joukkueessa. Jos jotain muuta joukkueetonta kiinnostaa nii tulukaapa potkiin meille voittomaaleja!

Mary

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 12:15:50 - 12.06.2014
Meillä on taas, hieman vähemmän yllättäen, vajaamiehitys joukkueessa. Jos jotain muuta joukkueetonta kiinnostaa nii tulukaapa potkiin meille voittomaaleja!

Larsgh saattaa tulla meille pelaa jos on silloin Turussa  :)

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: Mary - 14:57:06 - 13.06.2014
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 12:15:50 - 12.06.2014
Meillä on taas, hieman vähemmän yllättäen, vajaamiehitys joukkueessa. Jos jotain muuta joukkueetonta kiinnostaa nii tulukaapa potkiin meille voittomaaleja!

Larsgh saattaa tulla meille pelaa jos on silloin Turussa  :)
Noni! Sit pitää vielä keksiä joku yybernimi


Puuha peten lippa lakki

Ja me päätettiin olla Kupittaan Palloveikot ihan vaan koska KPV, heh. Tiedoksi siis niille, jotka meiän joukkueessa pelaa!

Puuha peten lippa lakki

Noniin, FC Miikkkasen Jalkapallo Akatemia ilmottautu kisoihin joten täähän alkaa näyttään jo aika hyvältä. Mitkäs maalit ne oli joihin viime vuonna pelattiin? Tai siis kenen. Tekis hyvää pelille, jos ois maalit kummassaki päädyssä.

mögälix


Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 13:30:57 - 19.06.2014
Mulla on pelikielto.
Mistä tämmönen on tullu? :D Aika hyvin saa mökeltää, että saa pelikiellon pelistä jossa ei käytännössä oo sääntöjä. Ehkä asia menee lautakunnan uudelleenkäsittelyyn tässä...

åboSS

Tulisin potkiin gamewinnereitä jos polvi kestäis.

papu

Lainaus käyttäjältä: åboSS - 15:46:56 - 19.06.2014
Tulisin potkiin gamewinnereitä jos polvi kestäis.
Mä oon antanu ittelleni luvan pelata futista aina kerran vuodessa ja se on just punkfutiksessa kekkulipäissään. Hyvin on polvi kestäny! Viimeks olin maalissa 8)

mögälix

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 14:46:22 - 19.06.2014
Lainaus käyttäjältä: mögälix - 13:30:57 - 19.06.2014
Mulla on pelikielto.
Mistä tämmönen on tullu? :D Aika hyvin saa mökeltää, että saa pelikiellon pelistä jossa ei käytännössä oo sääntöjä. Ehkä asia menee lautakunnan uudelleenkäsittelyyn tässä...
totaalinen huumoritajuttomuus. Siitä napsahti. Ei yhtään naurata.

antsa

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 12:17:54 - 19.06.2014
Noniin, FC Miikkkasen Jalkapallo Akatemia ilmottautu kisoihin joten täähän alkaa näyttään jo aika hyvältä. Mitkäs maalit ne oli joihin viime vuonna pelattiin? Tai siis kenen. Tekis hyvää pelille, jos ois maalit kummassaki päädyssä.
Ne maalit on meillä treenikämpän nurkas. mielellään saa hakea pois.