25-26.7.2014 Puntala-rock

Aloittaja papu, 17:05:16 - 19.05.2014

« edellinen - seuraava »

Piezu

Lainaus käyttäjältä: RTQ - 14:29:07 - 18.07.2014
Lainaus käyttäjältä: papu - 10:39:46 - 18.07.2014
Pitäskö jotain kimppakyytejä alkaa kattelee? Autolliset huutakaa hep.
Ei oo autoo, mut kyytiin voisin osallistuu!

!!!

kuka tahansa

Lainaus käyttäjältä: kuka tahansa - 16:11:54 - 18.07.2014
Oisko kukaan menossa pelkästään lauantaiksi? Mahtuisko kyytiin kaksi?

Tai lähinnä kai pitäisi päästä sieltä Zoundsin jälkeen pois. Turkuun tai Tampereelle.

Samppa

Kello 13:00 mahtuu mukaan Turusta yks henkilö Lempäälään, mutta tää on vaan Meno.. jäädään siivoilee tumppeja auton voimin eli kotio tarvii hoitaa jonkun toisen kyydin..  :) Perjantaina siis.. eli ei Tänää vaan Huomenna..  8)

papu

Huomenna ja lauantaina on meininki tämä:


arpakynttilä

Kaks henkee pääsis kyydil huomenna ja sunnuntaina takas!

torre

kyyti takaisin turkuun sunnuntaina tarjolla. yks alustava varaus ehkä. muut ottakaa yhteyttä. plussaa jos haluaa ajaa.


danne

Lainaus käyttäjältä: arpakynttilä - 20:27:12 - 24.07.2014
Kaks henkee pääsis kyydil huomenna ja sunnuntaina takas!
Lainaus käyttäjältä: torre - 09:26:47 - 25.07.2014
kyyti takaisin turkuun sunnuntaina tarjolla. yks alustava varaus ehkä. muut ottakaa yhteyttä. plussaa jos haluaa ajaa.

Mä oon sunnuntaina vailla kyytiä takas turkuun..

RTQ

Huomen vast pääsee tänne...
Bend da rules, break 'em!

torre

Du och jag danne! Snart och kolla på herätys.
Lainaus käyttäjältä: danne - 10:03:43 - 25.07.2014
Lainaus käyttäjältä: arpakynttilä - 20:27:12 - 24.07.2014
Kaks henkee pääsis kyydil huomenna ja sunnuntaina takas!
Lainaus käyttäjältä: torre - 09:26:47 - 25.07.2014
kyyti takaisin turkuun sunnuntaina tarjolla. yks alustava varaus ehkä. muut ottakaa yhteyttä. plussaa jos haluaa ajaa.

Mä oon sunnuntaina vailla kyytiä takas turkuun..

RTQ

Lainaus käyttäjältä: RTQ - 10:31:59 - 25.07.2014
Huomen vast pääsee tänne...
tiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktak


joku 4 puol tuntii viel kyytiiiiiiinnn... onneks o kossuu
Bend da rules, break 'em!

papu

Muutama bändi tuli perustettua 8)

kuka tahansa

Vetipä Zounds laiskan keikan: tempo laahas, Steven laulu ei pysynyt perässä eikä nuotissa, eikä hän aina edes tuntunut muistavan, miten biisit menevät. Viitisen vuotta sitten Berliinissä oli kuitenkin ihan tiukka meno, joten en sitten tiedä olisiko nämä välissä olleet vuodet vaatineet veronsa. Tosi sympaattinen meininki kuitenkin, kuten oli silloinkin. Ei tästä paha mieli tullut, etenkin kun on jo kerran kuitenkin nähnyt bändiltä tosi hyvän keikan.

Mutta Tryer, jumankauta!


danne

Lainaus käyttäjältä: idiootti - 19:03:23 - 28.07.2014
Lainaus käyttäjältä: papu - 20:54:55 - 27.07.2014
Muutama bändi tuli perustettua 8)
Mä oon sheikki  8)

Öljytty sheikki  8)

Ei saatana  ;D Just pari tuntii sit mietin, et miten toi nyt meni ja sieltä se tuli