6-7.6 Rekisterifest Vol.1

Aloittaja Piezu, 15:34:42 - 03.03.2014

« edellinen - seuraava »

Sekasorto rekisterifesteille?

Ilmoitetaan Sekasorrolle ettei se ole tervetullut festeille soittamaan rumpalin pöhköilyn vuoksi.
19 (90.5%)
Annetaan Sekasorron tulla keikalle ja unohdetaan rumpalin aatteet (koska hän ei oo mitenkään bändin suunnannäyttäjä tai tuo ees mitään omaa aatetta bändiin) Kaide on bändin keulakuva ja hän on henkeen ja vereen anarkisti& streittari.
1 (4.8%)
Ei kiinnosta, ei välii, iha sama... Tuun joka tapauksessa festeille.
1 (4.8%)

Äänestäjiä yhteensä: 21

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

Volvo-Pete

Mun mielestä äänestykses ois voinu olla vaihtoehtona, et otetaanko Kaideen yhteyttä ja ilmaistaan huolemme rumpalia koskien, ja kysytään hänen mielipidettä asiaan, ettei mene silleen et kauhistellaan itsekseen ja jännitetään mitä keikalla tuleman pitää. Sekasorron leirin kannanotto ois mun mielestä aiheellista kuulla ennen tapahtumaa.

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: Volvo-Pete - 14:59:27 - 23.05.2014
Mun mielestä äänestykses ois voinu olla vaihtoehtona, et otetaanko Kaideen yhteyttä ja ilmaistaan huolemme rumpalia koskien, ja kysytään hänen mielipidettä asiaan, ettei mene silleen et kauhistellaan itsekseen ja jännitetään mitä keikalla tuleman pitää. Sekasorron leirin kannanotto ois mun mielestä aiheellista kuulla ennen tapahtumaa.
Eiköhän niiden mielipide ja näkökulma asiaan tuu ilmi siinä vaiheessa kun ilmotetaan, että heidän rumpali edustaa arvoja jota valtaosa tapahtuman järjestäjistä ja siihen osallistuvista ei hyväksy. Mun mielestä ei myöskään voi liikaa painottaa, että tää on tosiaan henkilökohtasesti rumpaliin suuntautuvaa kritiikkiä, eikä ite bändiin.

papu

Lainaus käyttäjältä: pekka carleniusSekasorrolla olis keikka Suomen Turussa 6.6. Saa nähdä päästääkö stagelle asti. Olen nääs suututtanut nämä anarkistikeisarit olemalla erimieltä asioista. Keisarit on sanoneet että ei päästä enään soittaan minnekkään.
Vallankäyttöä parhaimmillaan yksilön mielipiteen takia.
:'(

mirosol

Okei. Eli siis rasismi yms perseily on vaan sitä että joku on eri mieltä asioista. Päästään aika kivasti taas siihen sanan vastuuseen...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: papu - 15:35:25 - 29.05.2014
Lainaus käyttäjältä: pekka carleniusSekasorrolla olis keikka Suomen Turussa 6.6. Saa nähdä päästääkö stagelle asti. Olen nääs suututtanut nämä anarkistikeisarit olemalla erimieltä asioista. Keisarit on sanoneet että ei päästä enään soittaan minnekkään.
Vallankäyttöä parhaimmillaan yksilön mielipiteen takia.
:'(

Joopa joo...

Puuha peten lippa lakki

Tuo on varmaan semmonen jätkä jonka suusta vois hyvin tulla kasvissyöjille kysymyksiä tyyliin "No mitä jos sää oot yksin autiolla saarella ja siellä on vaa sikoja ruokana". Tai jonka mielestä on mm. pakko olla noudattamatta liikennesääntöjä jos on anarkisti.

Atte

Oli pakko äänestää, ettei äänestysprosentti ole 88%  :P


Toni X

#53
Tervehdys.

Ajattelin sittenkin pari sanaa laittaa tähän yhtenä Sekasorto-yhtyeen edustajana. Ihan alkuun sanon, että ainakin minä ymmärrän täysin sen ettei yhtyettä oteta keikalle tällä erää.  Rumpalimme edesottamukset internetissä tulivat meillekin hieman yllätyksenä, koska -uskokaa tai älkää- livenä kyseessä on varsin lupsakka ja mukava mies, ja erittäin pätevä rummun lyöjä.  Rumpalin facebook-jutuissa ei toki ole mitään puolustelemista, ja älyttömän noloahan kyseinen jupakka on ollut.  :o      Rumpalin maailmankatsomus tai mielipiteet eivät kuitenkaan vaikuta Sekasorron linjaan mitenkään, vaan siihen vaikuttavat Kaide ja me muut pitkäaikaiset jäsenet.  Rumpali tietää myös, että esimerkiksi minä en hyväksy rasismia, emmekä keskustele aiheesta emmekä ole edes facebook-kavereita.  Bändikavereita kylläkin, ainakin tähän asti. 
Minusta olisi ollut ihan mukavaa soittaa keikka Turussa, mutta ymmärrän hyvin ettemme nyt ole tervetulleita.   

Sekasorrossahan tosiaan on vuosien ja vuosikymmenten aikana soittanut monenlaista rumpalia. Mm. Otto Itkonen, Sami, Haba, Kaasu (nyk. Him)..    Minun aikanani soittaneista (vuodesta 2000 alkaen)  Pekka on rumpalina ehdottomasti paras.  Tästä johtuen hän saattaa jatkaa, mutta aika näyttää miten jatkuu jos jatkuu....

Toivotan hyviä festejä ja kesääää!   8)

Ja tämä kirjoitus oli siis vain minun henk.koht. näkemykseni,  ei koko bändin.

t: Toni

Piezu

Bändit ja muut infot lyöty lukkoo... muutoksii ja kaikkee muuta paskaa kyllä on vielä luultavasti tiedossa...

salozka

Toni X, kiva kun kommentoit tätä kanssa!


Vekenator


mirosol

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.


papu

Kääk, lauantaiks luvattu vesisadetta :o