la 24.8. Klubi: Unkind, Cannibal Accident, Tukkanuotta

Aloittaja kuka tahansa, 03:11:51 - 06.08.2013

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

kuka tahansa

Klubilla taas:

LainaaILTA: 
UNKIND, CANNIBAL ACCIDENT, TUKKANUOTTA
Ovet klo 21, show klo 22. Liput 7 e.

niilo pielinen

Jep, tänne. Unkindia on aina kiva nähä, todella hyvä bändi, ja jos vielä mukana on toi C.A. hullus, nii aina parempi.
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Puuha peten lippa lakki

Unkind kyllä kiinnostaa aina. Bändi tuntuu vieläpä kuulostavan joka kerralla paremmalta!


karol

Unkind kiinnostaisi ihan nähdä vuosien (varmaan n. viiden) tauon jälkeen, mutta eipä onnistu, kun on muuta ohjelmaa.

Hatshoe

Harmi ku on samana päivänä Aurinkotehtaan keikan kanssa.

egge

^ ihan hyvin tonne kerkes a-tehtaalta viel, olin jo kotonakin välissä mut muutin sit mieleni kun kaveri pisti viestiä. Unkind oli kyl kova, pal parempi kuin viime vkl manses, taisin olla silloin niin fiiliksistä anxtvn keikasta viel :D kahet muut ei oikein mun juttua ollu, mut kylhän niit katteli.

niilo pielinen

#7
Unkind kruunasi helvetin hyvin koko päivän. Ojisrock10 oli iha loistava, paras pihafestari turussa, musaki oli yllättävä hyvä tänä vuonna, aika paljon porukka (kerranki se ei ollu slummin kans päällekkäin), perinteinen hauska meininki ja juoppo/mummo/pappa/teini/lapsi/hippi/punkkari sekoilu (ei hipsteria siellä oo, ne vielä pelkkää :) ) Paras oli se pikku poika joka soitti koko päivä kapuloilla ja selvästi teki komppia, joka jossain vaihessa oli lavalla bändin kans, ''soittamassa'' kitara kainalosauvalla. Nii hyvän festarin jälkeen oli kiva mennä vähä rajumpi osastoon (musikaallisesti, jos näin voi sanoa grindilta ;) ). Cannibal Accident viihdytti hienosti, vegenocide, meat is murder and murder is good, etc, hitit tuli ja mä tykkäsin aika paljon, toisesta bändistä en oo nähny mitään, mut kuulosti iha ok, ja Unkind oli saatanan kova, se jopa vaikutti liian lyhyeltä, mut huhu mikä bändi. Aika vähä porukkaa oli mun mielestä, tapahtuuko liikaa turussa? Kiitos bändeille ja järkkäreille.
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

danne

Unkdind oli kyl niin kova et pari biisiä lisää ei ois haitannut. Muut bändit oli ihan ok kaljottelumusaa..

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 16:26:00 - 25.08.2013
Aika vähä porukkaa oli mun mielestä, tapahtuuko liikaa turussa?.

Nauratti kun suuri osa hevareista lähti Tukkanuotan keikan jälkeen, ja jättivät näkemätta Suomen ehkä parhaan bändin.