19-20.7. Mennäänkö sinne natsifestareille? (Hammer open air)

Aloittaja papu, 05:37:56 - 11.07.2013

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

danne

Hyvät festarit oli..Venom, Repulsion ja Hell oli kovia. Ainoa asia mika vitutti oli se yks myyntikoju missä myytiin joitain vitun hakaristipatchejä ja 88 pinssejä......

idiootti

Repulsion lauantain paras. Venom alko tosi lupaavasti, mut tuli liikaa uusia biisejä niinku pelkäsinki ja kitaristin tyyli välillä pisti ärsyttämään.

Vekenator

REPULSION = SAIRASTAAAaaaAAaaAaRRggHHH!!!!! UH! FUCK!
Venenum = Ihamvitu hyvä.
Abhorrence = Ihan helvetin hyvä. Ehkä jopa parempi kuin Venenum.
Azazel = Yllättävänkin viihdyttävä ja tiukka keikka. Tuli pälyiltyä sivusilmällä.
Bulldozer = Viihdyttävä oli. Tiukkaa soittoa ja toinen kitaristi soitti oikeakätisten kitaraa vasurina, eli kielet oli väärinpäin. Jännä meininki. En jaksanut kuitenkaan kokonaan katella.
Sigh = Ihan jees parin biisin perusteella ja just hyvä jaappanin meininki. En jaksanu kokonaan kun ei pystynyt mihinkään Repulsionin jälkeen.
Secret Of The Moon = Yllättävän hyvä tämäkin. En jaksais kuitenkaan kotona kuunnella.
Venom = Vanhat hitit toimi, uudet biisit ihan paskaa ja nykynen kitaristi ei oikein istu tohon bändiin edelleenkään... En jaksanut katsoa loppuun asti.

Blood Red Fog oli varmaan tylsin keikka mitä oon ikinä nähny. Aivan perseestä jokaisella mahdollisella tavalla. Helliä en myöskään ymmärrä. Se laulajan meininki on niin karmeaa madonnamikkeineen, että ei vaan pysty.

Lauantai jäi kuitenkin reilusti plussan puolelle ja meininki oli hauskaa muuten kaikin puolin ja festariseura oli mitä parhainta.


idiootti

Lainaus käyttäjältä: papu - 16:44:18 - 20.07.2013
raportti
alueen ulkopuolelta: juodaan viinaa ja jotkut puhuu ku joku oli
laulanut kaapin päällä.
Tää oli D.R.I.:n laulaja  ;D

salozka

Papulla asiaraportit :D Miten oot onnistunu osumaan festaribussiin, jossa EI juotu kaljaa :D

Vekenator, ai sulle ei uppoo toi Hell yhtään, mulle taas toimii toi teatraalinen rimpuilu oikein hyvin. Tosin ymmärrän että jakaa mielipiteitä tolla meiningillä.

Repulsion oli tosiaan kova. Bulldozer sitä ennen loistava kanssa, joten Sighin aikana olikin tauon paikka. Venenum oli itelle uus tuttavuus, tykkäsin kyllä. Abhorrencella hyvät menot. Perjantaina Candlemass räjäytti potin.

Parhaansa varmaan yrittävät siellä ruoka- ja juomakojuissa, mut aika kauan sai kyllä paikoitellen venailla. Onneks la älyttiin ottaa omat eväät (muutakin kuin juomaa siis :D). Mut ton jonotuksenkin kyllä silleen antaa anteeks, kun kaikki on muuten niin sujuvaa. Pikkufestarit rules.




Atte

Rapsa:

AZAZEL = Ihan jees perusblackiä. Välispiikit riemastutti ja hitit. Muuten vähä tylsä.

BLOODREDFOG = Siinähän nuo soittivat. Tykkään tyypin laulutyylistä, mutta joku noissa biiseissä jäi taustalle. Tai siis ihan hyviä riffejä siellä täällä ja mutta ei oikein mikään jäänny mieleen. Oon töissä kuunnellu levyltäkin, mutta vähän sama efekti. Pitäisi kuunnella enemmän tai jättää koko bändi seuraamatta. Tavallaan kuitenkin olo, että mahkut ois parempaankin.

VENENUM = Tässä vaiheessa alkoi häiritsemään noi Metallihelvettilavan soundit. En tiedä, että mikä se yhden kaappirivin PA-systeemi oli tai, että tuliko musa molempien lavojen PA:sta, mutta varsinkin toi Venenum kärsi siitä, että bassolla soitetut jutut ei kunnolla erottuneet tai basso ei muutenkaan lyönyt rintalastaan. Lisäksi napsubasari kävi vituttamaan, kun bändi kuitenkin skulas sellaista 90-luvun alun swedudeathia, eikä mitään modernia kamaa.

ABHORRENCE = Vitun hyvä. Hyvät soundi, hyvät biisit ja hyvä vanhat naamat koolla taas meininki, mitä ny rumpali oli jostain muualta kuin menneisyydestä. No noilla on hittinsä ja muut biisit jäi vähän niiden jalkoihin, mutta kaiken kaikkiaan oli hyvän mielen keikka.

RAM = Jonottelin hampparia. Netistä yritin tutustua aiemmin, mut ei oikein lähtenyt.

SKYFORGER = Rallienglantia ja latviaa ja suomea sekaisin välispiikeissä. Kappaleita ois voinu tankata himassa vähän enemmän, jotta olisi ollut jotain mitä odottaa. Jotain kansansoittimia tai syniä ois vielä kaivannu sekaan. Hyvin toimi kuitenkin näinkin.

BULLDOZER = Törkeä, mauton ja sitä kautta aivan vitun hyvä. Flash Gordon -sarjakuvan Ming-pahikselta näyttänyt laulaja oli jees ja jotenkin sellainen meininki, että taas on homma jotenkin italialaisittain lähtenyt hanskasta. Vähä samaa osastoa italokauhun, Cripple Bastardsin seksismin ja jonkun Pasolinin leffojen kanssa. Jotain kieroa on meneillään.

REPULSION = Aivan vitun hyvä, mutta ei tarjonnut yllätyksiä. En tiedä olisiko pitänytkään. Sitä sai mitä lähti katsomaan.

SIGH = Kaikki se mistä diggaan levyillä loisti poissaolollaan, mutta minkäs teet, jos nauhoittaa levyille jonku seitsemän analogisynaa per biisi. Nyt kaikki se tuli nauhalta, eikä välillä oikein edes kuulunut. Laulutkin vähän rasitti, ku diggaan kuitenkin siitä Gallows Gallery -ajan outoilusta ja niistä "puhtaista" lauluista. Eniten odotettu bändi, mutta sen verran olin ottanut selvää, että pettymykseen voi varautua. En ymmärrä, että miksi bändissä pitää olla syntikoita, jos niitä ei kukaan soittanut. Olisivat heittäneet vaikka sen kitaristin hiiteen ja palkanneet pari synistiä paikalle.

HELL = Haudoista kaivettuja brittigootteja. Mut joo sympaattinen meno ja bändi toimi keskenään hyvin. Oli showta, oli Motivilla soitettuja juttuja ja koreografiaa. Tyypeillä vaikutti olevan keskenään hyvä meininki ja se välittyi yleisöön. Kyllä noita haudasta repästyjä gootteja ihan mielellään katto. Eipä tarvinnut mitään Ghost-henkistä kostyymiä, kun jätkät näytti jo valmiiksi vanhoilta kuin taivaat. Biisitkin aivan jees. Täytyis varmaan kuunnella ne demot joskus.

SECRETS OF THE MOON = Jotain modernia black metallia. Join kaljaa ja keräilin pulloja, jotta saatiin lisää kaljaa.

VENOM = Black Metal heti ekana biisinä. Sitähän se oli mitä odotti. Ihan jees, muttei ny tajunta räjähtänyt. Vanhat biisit toimi, uudet ei niinkään. Lähdettiin ennen keikan loppua menemään.

papu

Azazel, Abhorrence, Bulldozer. Repulsionin aikaan olin jo niin kekkulissa, ettei kauheesti tolkkua mut hyvähän tuo oli. Venomia en myös edellisestä syystä jääny kattoon. Tai en kyl ois varmaan muutenkaan. VENOM!

Yllätti tosiaan kuin pieni festari tuo olikaan. Pelkäsin jo pahaa festariahistusta, mut ei tietokaan moisesta. Natsikojun vois toki heivaa vittuun tuolta, mut mikäpä minä oon ketään määräilemään. Kiitos myös euron tölkkipanteille.

mögälix

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 16:01:56 - 19.07.2013
Soittaakohan Venom tän:
http://youtu.be/UyQ2om1Vwlg

Kertokaa te jotka paikalla olitte, sitku ajankohtaista.
Tuliko tää? Omistettiinko sille "vittu mä vihaan punkkareita"-tyypille?

papu

^ Ei se vihannu punkkia tällä kertaa, se vaan joi kaljaa.

Vekenator

Azazelin välispiikit oli kyllä rautaa! Parasta vielä ku keikka lähti sillä kun känninen laulaja örisee kaljatölkki kädessä jotain "dei nomine excelsus satanum." jne jargonia :D Ja muutenkin otti kontaktia yleisöön:

- Palvotko sä luciferia?
- Joo.
- HYVÄ!


Atte

"Onko Late yleisössä?"
"Sanokaa sille, että levyä on kahdeksan biisiä nauhoitettu!"

"Me soittettiin se biisi jo!"

papu

Kuka perustais mun kaa semmosen juopotteluun & saatananpalvontaan keskittyvän bändin? Mä voisin olla rumpali tai sit vaan se juoppo.

Piezu

Lainaus käyttäjältä: papu - 21:37:02 - 21.07.2013
Kuka perustais mun kaa semmosen juopotteluun & saatananpalvontaan keskittyvän bändin? Mä voisin olla rumpali tai sit vaan se juoppo.

Ei muuta ku -->Rytmihäiriöön rumpaliks...

Atte

Lainaus käyttäjältä: papu - 21:37:02 - 21.07.2013
Kuka perustais mun kaa semmosen juopotteluun & saatananpalvontaan keskittyvän bändin? Mä voisin olla rumpali tai sit vaan se juoppo.

Kelpais kyl. "Palvotteko Saatanaa? Entä muita?"


Vekenator

Lainaus käyttäjältä: Atte - 22:14:40 - 21.07.2013
Lainaus käyttäjältä: papu - 21:37:02 - 21.07.2013
Kuka perustais mun kaa semmosen juopotteluun & saatananpalvontaan keskittyvän bändin? Mä voisin olla rumpali tai sit vaan se juoppo.

Kelpais kyl. "Palvotteko Saatanaa? Entä muita?"

Meikä voi tulla soittamaan kitaraa ja örisemään! Tai mielellään pelkästään örisemään :D