Lempäälä 26.-27.7. Puntala-rock

Aloittaja papu, 14:47:26 - 30.05.2013

« edellinen - seuraava »

papu

Vähän hihityttää kieltolain soittoaika lauantaina.

egge

Lainaus käyttäjältä: kuka tahansa - 15:07:06 - 17.07.2013
Meillähän on melkein omat Puntalat täällä Turussa!
Näin, ja kun vielä ottaa huomioon et nois indieiltamissakin ois pari kiinnostavaa bändiä, niin en oo varma et lähenköhänkö edes puntalaan :-\


Piezu


egge

Lainaus käyttäjältä: Piezu - 21:52:19 - 21.07.2013
Lainaus käyttäjältä: danne - 11:20:55 - 21.07.2013
Lainaus käyttäjältä: egge - 16:32:59 - 20.07.2013
en oo varma et lähenköhänkö edes puntalaan :-\

:o
Ei puntalaa voi jättää väliin!!!  ???

No katotaan ny! Mut mää oon sentän ollu ny 8v putkeen, mites te juniorit? :D ;)

kuka tahansa


egge

#21
:P

edit: siis selvennän nyt viel et "juniorit" oli lähinä dannelle suunattu läppä, koska on vähemmän juniori kuin mää, mut silti aina nuorin, vanha eräänlainen "sisäpiiriläppä" minkä nyt (tyhmästi?) nostin esille, ehk ei ois pitännyt... Sori jos (ja varmaankin) meni joltakin ohi, tämmöstä se nettiin kirjottaminen on...

egge

Mob kyl lievästi kiinnostais (vaikkakin, noista anarkopunkin "suurista nimistä" niin toi on mulle kyl ollut ehkä kaikista vähiten kova bändi, ei se mikään zoundsi ole! Mut täähän on ihan vaan mun henk.koht. mielipide...), mut en kyl oikeesti tiedä kestäisinkö enään sitä festariryyppäämistä tuol :o enemmän siis muiten ryyppääminen kuin oma :-X

egge

Niin ja Piezu, eiks sulla oo itelläkin keikka turussa Puntalan perjantaina, sekun ois yks niist aikasemmin mainituista kiinnostavista bändeistä, nimittäin, nääs :D

danne

Lainaus käyttäjältä: egge - 22:30:04 - 21.07.2013
:P

edit: siis selvennän nyt viel et "juniorit" oli lähinä dannelle suunattu läppä, koska on vähemmän juniori kuin mää, mut silti aina nuorin, vanha eräänlainen "sisäpiiriläppä"

Noniin. Sitä mä täs tarkoitin tolla järkyttyneellä hymiöllä et ei puntala oo Puntala jos Egge ei lähe  8)

Samppa

Lainaus käyttäjältä: danne - 09:46:04 - 22.07.2013
Lainaus käyttäjältä: egge - 22:30:04 - 21.07.2013
:P

edit: siis selvennän nyt viel et "juniorit" oli lähinä dannelle suunattu läppä, koska on vähemmän juniori kuin mää, mut silti aina nuorin, vanha eräänlainen "sisäpiiriläppä"

Noniin. Sitä mä täs tarkoitin tolla järkyttyneellä hymiöllä et ei puntala oo Puntala jos Egge ei lähe  8)

Niinpä  8) 8)

Piezu

Lainaus käyttäjältä: egge - 22:20:25 - 21.07.2013
No katotaan ny! Mut mää oon sentän ollu ny 8v putkeen, mites te juniorit? :D ;)
No joo mä käytin viel vaippoi 8v sit :)

niilo pielinen

^
Viihdyttävä ketju :)

Lainaus käyttäjältä: egge - 22:49:43 - 21.07.2013
Mob kyl lievästi kiinnostais (vaikkakin, noista anarkopunkin "suurista nimistä" niin toi on mulle kyl ollut ehkä kaikista vähiten kova bändi)
Tän kans oon samaa mieltä :) ei ikinä ollu tärkee, paitsi I Wish biisi joka on erittäin hyvä, muuten...bof, aika tylsää kamaa(mun mielipide)
Jollain tavalla tänä vuonna ei oo yhtää bändiä jota odottaisin koko festarin aika ja jost pää räjähtäis ku ne pääsis lavalle, niiku ny mm vuotta putkeen, doom, antisect, e.n.t (elämän paras keikka!!!) etc. Ei se tarkoita ettei ois mitään hyvää, koska kotimaiset bändit on hyviä, mut niit näkee muuten, ja ne 2 ulkkista joita haluan ehdottomasti nähä (japsit ja hellgiumilaiset) soittaa turus. Tietysti puntalaan ei mennä vain musan takia mut kyl sitäki voi jopa joskus jättää väliin :). Siellä kyllä oon ollu myös n.100 vuotta putkeen ja tuntuu silt et jos yks vuosi voi jättää väliin se on ny. Toinen oli ku Discharge soitti, ei silloin voinu mennä, liian tärkee bändi ettei missään nimessä menis kattomaa ku ne raiskaa niit loistavia biisiä, silloin kyllä jäin kotiin ja oon nii tyytyväinen etten nähny tää bändiä.
Hyvää Puntalaa teille kaikille, olkaa varovaisia röökien kans teltta-aluella ;)
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

kuka tahansa

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 13:27:19 - 22.07.2013 Hyvää Puntalaa teille kaikille, olkaa varovaisia röökien kans teltta-aluella ;)

Joo ja älkää ainakaan minun telttaani tulko kusemaan!

idiootti

Puntala jää näillä näkymin multakin välistä. Ois ollu kiva mennä ainakin moikkaamaan tuttuja, jotka asuu muualla ku Turussa, mut minkäs teet kun rahat ei riitä ihan kaikkeen mihin haluis.