Kivestivaalit 2V! 25.5. Cleaning Women, THJKB, Kiveskives, Mümmö @ Klubi

Aloittaja turpaduuri, 20:48:28 - 19.05.2013

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

turpaduuri

SINUT ON KUTSUTTU SYNTYMÄPÄIVÄJUHLIIN!

https://www.facebook.com/events/114361628734188/

-Cleaning Women
-Tuomas Henrikin Jeesuksen Kristuksen Bändi
-Kiveskives
-Mümmö

Klubi, Live-kerros
Liput 7e/9e
Ennakot: 8raita & Levykauppa Äx
Ovet 21.00


Kivestivaalit täyttää kaksi vuotta ja syntymäpäiviä juhlitaan Turun Klubilla lauantaina 25.5.2013.

Ensimmäiset Kivestivaalit vietettiin 1.6.2011 Turun Klubilla tapahtuman järjestäjän oman Kiveskives-yhtyeen Euroopan kiertueen varainkeruukeikan yhteydessä. Tapahtuma oli menestys ja antoi uskoa siihen, että Turussa on tilausta säännöllisesti järjestettävälle vaihtoehtomusiikin tapahtumalle. Kivestivaalien kaksivuotispäivänä tulee täyteen myös järjestäen 20. Kivestivaalit.

Kivestivaalit tahtoo kiittää aktiivista kävijäkuntaansa, Turun Klubia kaiken tämän mahdollistamisestä ja erityisesti kaikkia tapahtumissa esiintyneitä orkestereita.

25.5. synttärijuhlia tahdittamaan on saatu paljon Kivestivaaleille toivottu Cleaning Women, Tuomas Henrikin Jeesuksen Kristuksen Bändi, Mümmö ja itseoikeutetusti tapahtuman synnyttänyt, Kiveskives. Cleaning Women on pitkän uransa aikana saattanut ihmisiä transsiin siivousvälineistä rakennettujen soittimiensa avulla. Cleaning Women on esiintynyt rock-klubeista konserttisaleihin yli kahdessakymmenessä maassa, mm. Kiinassa, Kanadassa, Venäjällä sekä useassa Euroopan maassa.

Tuomas Henrikin Jeesuksen Kristuksen Bändi tekee paluun esiintyy Kivestivaaleilla kolmatta kertaa. Oululainen viisikko on julkaissut kolme hienoa albumia ja neljäs levy ilmestyy aivan tapahtuman läheisyydessä. Tässä bändissä on jotain sellaista hienoutta, jota ei sanoin osaa kuvailla, sitä pitää kuunnella. Mümmö on nykyään Turussa majaansa pitävä trio, joka yhdistää musiikissaan tanssia, steppausta, improvisointia ja punkahtavaa rockia hämmentävän toimivaksi ja eteenpäin rullaavaksi äänitaiteeksi. Kiveskives soittaa nintendorockia psykedeelisillä mausteilla, välillä törmätään jäävuoreen ja toisinaan kruisataan luu ulkona ikkunasta.

Kivestivaalit, 2 vuotta rakkaudesta musiikkiin, ymmäryksestä vähän oudompienkien juttujen päälle.

www.facebook.com/kivestivaalit
"Voi piimä pötsi ja pöläys, sattuipa melkoinen möläys, minä olin lehmänä viitisen vuotta ja nyt olen aivan muu..."

turpaduuri

Aikataulut:

21.00 Ovet
21.30 Mümmö
22.20 Tuomas Henrikin Jeesuksen Kristuksen Bändi
23.50 Cleaning Women
01.00 Kiveskives

Liput 7/9, ennakot Äx & 8raita!
"Voi piimä pötsi ja pöläys, sattuipa melkoinen möläys, minä olin lehmänä viitisen vuotta ja nyt olen aivan muu..."