12-13.4. Klubi: AP-fest #3

Aloittaja papu, 10:41:06 - 07.02.2013

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

papu

#30
Kärpäsestä härkänen :P Jaksaiskohan sitä vielä jotenkin puolustella jotenkin syvällisesti ja hienosti et on vahingossa kännissä pissannut johonkin täysin väärään paikkaan ::)  Internet <3

Pointtina tuossa keskiluokkaistumisessa ol nimenomaan tää SUOMI-PUNK NOSTEESSA -huuma ja veikkaisin et oisin vittuuntunu tällä keikalla aika paljon jos oisin tuolla sisällä ehtiny muutamaa tuntia enempää olemaan viimisen päälle pynttäytyneitten hipsterien parissa. Ei sillä, ei ne pahoja ihmisiä ole, mut mun paikka ja mun punk on enempi siellä muutaman korttelin päästä klubista tai portsan pubissa, jossa asioihin pystyy jopa vaikuttamaan. Portsassakin saatu homma silleen toimimaan, ettei sinne oteta punkki-iltana sellaisia tyyppejä töihin jota melu tai porukka vituttaa. Keskikerroksen sikailuista en tiiä, mut oiskohan ollu viisasta ottaa joku niistä kolmesta ovella vittuilleesta apinasta vaiks vahtimaan sitä bäkkäriä. Ikuisuusongelma, että keskikerroksen bäkkärille pääsee kuka tahansa megatärkee paskapää sekoilemaan. Ite en oo koskaan ainakaan viittiny jättää sinne soittokamoja, vaan aina jemmannu sinne lavan sivulle tms, jossa ne on paremmassa turvassa. Plus ne poket on vaan vittumaisia, eikä tuosta ongelmasta päästy ees omistajan vaihdoksella. Toki pahimmat steroidisekopäät on heivattu pois, mut vielä kannattais miettiä et millainen ton ravintolan imago on. Se vittumainen poke on kuitenkin ensivaikutelma kun tulee baariin sisään.

Mä en kyl mitenkään lähtis portsassa sikailua ja klubilla sikailua vertaamaan toisiinsa. Sikailu missä tahansa on urpoa, mu jos ei tajuu tota eroo, ni sit ei tajuu. Sori vaan jos oon ny pilannu punkkarien maineen. Vai ehtiks Teemu hoitaa sen jo tätä ennen Nybergissä?

Ja täytyy vielä sanoa, et Mirko & Anttoni on kyl hoitanu hommansa aika hyvin. Harva pien-lafka saa 900 maksanutta sisään pelkästään oman rosterinsa (miinus yl) tarjonnalla viikonlopuks bailaamaan. Hatunnoston paikka.

Rotte

Lainaus käyttäjältä: papu - 15:27:19 - 17.04.2013 Plus ne poket on vaan vittumaisia, eikä tuosta ongelmasta päästy ees omistajan vaihdoksella. Toki pahimmat steroidisekopäät on heivattu pois, mut vielä kannattais miettiä et millainen ton ravintolan imago on. Se vittumainen poke on kuitenkin ensivaikutelma kun tulee baariin sisään.

Ohan siellä klubilla muutaman vakituiseen pyörivä poke jotka osaa käyttäytyä tilanteessa, kun tilanteessa asiallisesti. Se yks tummempi kaveri on kyl vähän asia erikseen. Virkaintoinen pikkunen.
Mutta asiaan. Klubin pokethan tulee vuokrafirman kautta ni tiiä sit kuinka paljon klubilla itsessään on sanottavaa asiaan.