12-13.4. Klubi: AP-fest #3

Aloittaja papu, 10:41:06 - 07.02.2013

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

danne

Lainaus käyttäjältä: papu - 18:47:59 - 14.04.2013
Voi vittu, mä en mee enää ikinä tohon paikkaan yleisön tai soittajan ominaisuudessa. Joku vois hakee mun soittokamat sieltä.

On kyl harvinaisen paska mesta. Harvemmin tulee nykyään käytyä. Ja portsarit on kyl sellasii vitun idioottei et hohhoh...

papu

Lainaus käyttäjältä: danne - 18:52:47 - 14.04.2013
Lainaus käyttäjältä: papu - 18:47:59 - 14.04.2013
Voi vittu, mä en mee enää ikinä tohon paikkaan yleisön tai soittajan ominaisuudessa. Joku vois hakee mun soittokamat sieltä.

On kyl harvinaisen paska mesta. Harvemmin tulee nykyään käytyä. Ja portsarit on kyl sellasii vitun idioottei et hohhoh...
Oli viikonlopuks laitettu oikeen värisuora siihen ovelle. Ku näin tän kolmikon siellä sisällä ekaa kertaa alkuillasta, ni tiesin et tulee taatusti ongelmia. Ja tulihan niitä ja kädestä sämpylä.

Rotte

Lainaus käyttäjältä: papu - 18:57:04 - 14.04.2013
Lainaus käyttäjältä: danne - 18:52:47 - 14.04.2013
Lainaus käyttäjältä: papu - 18:47:59 - 14.04.2013
Voi vittu, mä en mee enää ikinä tohon paikkaan yleisön tai soittajan ominaisuudessa. Joku vois hakee mun soittokamat sieltä.

On kyl harvinaisen paska mesta. Harvemmin tulee nykyään käytyä. Ja portsarit on kyl sellasii vitun idioottei et hohhoh...
Oli viikonlopuks laitettu oikeen värisuora siihen ovelle. Ku näin tän kolmikon siellä sisällä ekaa kertaa alkuillasta, ni tiesin et tulee taatusti ongelmia. Ja tulihan niitä ja kädestä sämpylä.

Sopinee kysyä, että mitä vittua te ootte oikee tehny siel jos poket on teijät "hakannu" yms???
Meikä käy tuol about 2-3 kertaa viikossa ja ei oo ikänä ollu mitää ongelmaa tuol.
On tuol välil parin poken kaa tutuil pient säätöö ollu, ku vanhat vakkarit poket vaihettiin halvempiin kavereihin.
Muttajoo. Valaiskaa mitä tuolla on tapahtunu, ku nyt oon lukenu useammankin jutun, että poket on "hakannu" jonku tuol.

danne

Taisin vähän ylireagoida mut alko niin paljon vituttaa kun kuulin et ne on taas ollu vauhdissa..Olen nähnyt useamman tapauksen jossa ne on käyttänyt turhia fyysisiä otteita. Ite olen vaan joutunut vittuilun uhriksi. Kyl siellä silloin tällöin järkätään hyviä keikkoja joilla ihan mielelläni käyn.

papu

#19
En ny vittu ala jaksaa kertoo mitään enempää. Muutenkin näköjän tehny itestäni taas julkisen pellen. Vittu. Olin kännissä, joo hä.

Rotte

Lainaus käyttäjältä: danne - 19:42:00 - 14.04.2013
Taisin vähän ylireagoida mut alko niin paljon vituttaa kun kuulin et ne on taas ollu vauhdissa..Olen nähnyt useamman tapauksen jossa ne on käyttänyt turhia fyysisiä otteita. Ite olen vaan joutunut vittuilun uhriksi. Kyl siellä silloin tällöin järkätään hyviä keikkoja joilla ihan mielelläni käyn.
Itse en ole pahemmin nähny fyysisiä otteita käytössä vaan ihan käsi olalla-ulosvientiä ja kerran joku kannettiin kahden poken voimin kainaloist sivuun ilmeisesti asiaan liittyi alkoholia vahvemmat päihteet.

Toki sitä omalla käytökselläänkin asiaan vaikuttaa, että ei sitä pelkästään yhteen suuntaa voi huutaa.

niilo pielinen

höh? Mitä siel oikeesti tapahtui? Itte en ollu paikalla koska bändit ei yhtää kiinnostanu. Pe oli Ilta-kerroksella tosi mukava meininki, itseasias niiku aina. Paikka ei oo maailman paras, mut loppujen lopussa aika usein käyn koska haluan nähä ne bändit. Lonkun hinta vaa ehkä ''vähä'' korkea mut on sivuseikka jos hyviä bändejä tarjotaan. Ja kyllä niit on aika useinki. En oikeestaa ikinä nähny ongelmaa, mut uskon et niit voi joskus ollaki. Riippuu ehkä myös yleisöstä? Punkrock ''piirissä'' ei viisaus aina loista, mut hakkaminen on iha eri taso. Toivottavasti ei ollu liian paha juttu, ja suurin osaa tapahtumaa oli rento ja hauska.
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

egge

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 19:59:26 - 14.04.2013
Paikka ei oo maailman paras, mut loppujen lopussa aika usein käyn koska haluan nähä ne bändit.
Sama. En ollut keikalla enkä tiedä mitä siel nyt on tapahtunut joten en ota siihen mitään kantaa, mut itellä ei oo kyl koskaan ollut mitään ongelmia täällä.

papu

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 19:59:26 - 14.04.2013
Mitä siel oikeesti tapahtui?
Vetästiin charlie brownin kanssa pari nollaseiskaa latvian tuliaista keikan jälkeen huiviin ja pahasti keskiluokkaistunu "punk-yleisö" pahoitti mielensä ku mä olin pihalla kännissä. Myös poke pahoitti mielensä, kuten mä myös ja siinä tuli sit vähän kähmäkkää. Ehin unohtaa siinä pihalle lennettyäni ja dailyssä piipahdettuani koko episodin ja koitin uudestaan sisään ja siitähän nää kahva-apinat sit vasta pillastuikin :P Helppohan se on humalaista töniä ja tuuppia miten vaan. Huomenna pitäs vähin äänin luikkia hakeen soittokamat tuolta... Mut jos joskus vielä tuonne mestaan meen ni sikailen ja elostelen vielä enempi 8)

Vekenator

Lainaus käyttäjältä: papu - 21:50:42 - 16.04.2013
Mut jos joskus vielä tuonne mestaan meen ni sikailen ja elostelen vielä enempi 8)

Oikein! Vituttaa kyllä muutenkin nimenomaan tuo keskiluokkaistunu "punk-yleisö" ja kukkahattu-grindipellet jotka jaksaa tuolla Piffillä märistä sen takia kun joku sattunut humalassa pissaamaan ulkona johonkin nurkkaan eikä vessaan... Eiköhän vaikka joku pelkkä yksityisautoilukin keskustan alueella oo huomattavasti haitallisempaa ihmisten yleiselle terveydelle kuin se, että joku vääntäis esim. tortut klubin nurkille kerran päivässä. Ja aivan varmasti samat tyypit jotka tosta valittaa kuseksivat itsekkin kesäisin puistossa pusikoihin.

Onneks on olemassa tuo yks nimeltämainitsematon keikkamesta jossa on aina hyvä meininki. Poket vittuun mun punkista.

Vekenator

Ja ettei ihan off-topikiks mene, niin itse sain kaverilta perjantaille lipun ilmaiseksi ja kävin katsomassa Kurikat. Vaikka kuin ois suomipunk nousussa ja muotia jne. Niin kyllähän se mieltä lämmittää, että tämmöset tapahtumat myydään loppuun hetkessä tämmösinä aikoina kun samaan aikaan suomen sisu on myös muodissa.

niilo pielinen

#26
Hmmm. voisin tästä vähä saada ittelle vihollisia :)
Siis WTF? En tiedä siitä keskiluokkaistunu punk-yleisöst, mut aika selvästi se punkrock-yleisö on ''junttistunu.'' Itte en ees suostu mennä tämmösiin tapahtumiin, ku en kestä tä sikoilu (puntalas vielä menee koska on iso alue ja voi kattoa/olla muualla). Tiedän et suurin osaa yleisöst halus vaa juoda kalijaa ja kattoa bändejä mut ei kuitenkaa voi kieltää et punkrockis on myös vitusti juntteja jotka osaavat vaa sanoa ''vittu'' ja sekoilee (ja itseasias idolisoi tyyppiä joka on just näin). Klubi ei oo punkpaikka, siis onks tä uus teille vaa? Ainaki siel voi näköjää järjestää punktapahtumaa, vaik tiedetää ettei ne sitä tee solidaarisuuden takia mut businessin takia. Hauska toi ''poket pois mun punkist'', haha, punkkitapahtumat pois tämmösist paikoist ois varmaa logiisempi. Välitettävästi turus on vain se Totaalinen Väärä Osoite joka on punk, ja ei se riitä kaikille, ja voi kuvitella et tämmönen tapahtuma siel olis ollu iha total vitun kaaos koska junttistunu punkrock-yleisö. En halua yhtää sanoa et hakata porukkaa on hyväksyttävä, mut voi aina miettia myös mis ollaa ja mitä tehää. Klubi ei oo punkpaikkaa, tell me something new, ei oo pakko mennä. Mä meen usein sinne, eikä ikinä nähny mitään ongelma. Olisko sit kii MYÖS ''punkkareist'' (yeah '' '' koska punkkari on laaja konsepti)? En tiedä, se on kysymys.
Ei kai maailma kaatu ku ihmiset kusee baarin seinille, oon samaa mieltä, mut ymmärrän et tämmösen paikan poket ei kyl tykkää siitä. Ja mitä, kui monta kerta ollaa lukenu port arthur-keikast ''olkaa ihmiset  kunnolla, alkää sekoile liika blabla'' joka on mun mielest iha normaali, ei vaa silloin ku itte järjestetää keikkaa. Tyypit kusee seiniin, toiset menee potkimaa toisen kerroksen bäkkäris oleva ruokaa lattialle jota bändi joka oli PUNK vaikkei soittanu punkkia siivosi, ja ''vittu ku tää klubi on paska paikka.'' Naurettava. Sori. Olen varmaa keskiluokkaistunu crusti mut tää punkki ei oo mun maailmaa. Iha hyvin uskon et poket olivat idiootteja (punkkikeikalle koska muuten ei oo ikinä ongelmaa), ettei millää sais hakata jengiä, mut mä oon myös E.N.T.:n kans sama mieltää: You must learn the respect!!!!!!!!!!!
Sori mut tämä kyllä vähä liioteltu on.
T: teiän kriteereilla keskiluokkaistunu cru...pun...eiku ihminen!
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Vekenator

Tuo mun teksti nyt oli tommonen aika kärjistetty avautuminen myös. Toki kaikki on tilannekohtaista ja idiootteja mahtuu joka skeneen. Ja Itelläni ei henk. kohtasesti oo mitään klubia vastaan koska oon soitellu siellä bändien kanssa ja tehnyt DJ keikkoja vaikka kuin paljon jne. Ja yleensä kaikki on toiminut.

Se mua lähinnä vitutti, että miten punk porukoissa jengi jaksaa valittaa toisilleen siitä jos joku kusee nurkkaan, big deal. Tottakai tommonen vituttaa pokea, mutta niitä nyt tuntuu vituttavan kaikki. Jos yhteen paikkaan jossa tarjoillaan alkoholia tuppautuu yhtä aikaa 400(?) ihmistä kuuntelemaan rokkia viikonlopun ajaksi, niin eiköhän se ole ihan päivänselvää, että joku voi olla enemmän kännissä kuin joku toinen. Ihan sama onko kyseessä punk, kotiteollisuus, black metal, iskelmä jne. keikka.

Toisten ruokien lattialle heittelemistä en hyväksy itsekkään millään tasolla. Se on kuitenkin vähän eri asia...

"...punkkitapahtumat pois tämmösist paikoist ois varmaa logiisempi."

Njjoo, ehkä, mutta ei täällä edelleenkään ole liikaa keikkapaikkoja, niin minkäs teet. Mun puolesta tietty kaikki keikat sais olla aina ja ikuisesti tuolla nimeltämainitsemattomassa paikassa :)

Kakspiippunen juttu ja minä oon ihan helvetin huono kirjottamaan :D End of sössötys ja jatketaan elämää->

Rotte

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 11:03:25 - 17.04.2013 Ja mitä, kui monta kerta ollaa lukenu port arthur-keikast ''olkaa ihmiset  kunnolla, alkää sekoile liika blabla'' joka on mun mielest iha normaali, ei vaa silloin ku itte järjestetää keikkaa.

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 11:53:48 - 17.04.2013 Se mua lähinnä vitutti, että miten punk porukoissa jengi jaksaa valittaa toisilleen siitä jos joku kusee nurkkaan, big deal.

Näillä kahdella quotella saadaan jo foorumin sisäinen ristiriita.

Mikäs se portsan hommaki oli, ku joku veti od:t tai jotai ja Papuki oli siitä sit muistaakseni suht hiilenä.
Mä en vaa jaksa ymmärtää tota seinille kuseskeluu. Ja Vekenator(?) vertas seiniin kuseskelua kesäiseen puskiin kuseskelua. Se on kyllä hiukkasen eri asia. Periaatteessa sama asia joo, mutta ei kummiskaan.

En kai sit oo punk, ku en viitti sikailla keikkapaikoissa ja yhtenä ihmisenä kusta muittenki mainetta yms.
Kiitos ja moro.

niilo pielinen

 :) Mun tekstiki oli vähä kiirellä kirjoitettu. Ei täst mitään maailmanloppu tulee :)
Lainaa:D End of sössötys ja jatketaan elämää->
Nimenoma!
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke