kohellus #4

Aloittaja mögälix, 20:07:08 - 09.01.2013

« edellinen - seuraava »

mögälix

On nyt valmis! Kopsattu ja niitattu kasaan.
20 mustavalkoista A5 sivua tässä nyt tälkerralla on.
Haastatteluissa: Ylivallan Orjat, T.A.N.T.A.T., Spawn From Deceit.
Sit jotain horinaa parilta keikalta. Ja vähän zegoilua.
Perinteiseti kirjotusvirheitä.
Mutta ei yhtään levy- tai zinearvioita.
Vaan hintaa on. 1e ilman postitusta, 1,70e postituksen kanssa.
kohellus82@gmail.com

mirosol

Otas treeneihin nippu. :)
+m
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Vekenator


papu

Soiks se välimusa Portsassa tosiaan noin lujaa? Oonks mä kuuroutunu?

mögälix

Lainaus käyttäjältä: papu - 09:43:05 - 11.01.2013
Soiks se välimusa Portsassa tosiaan noin lujaa? Oonks mä kuuroutunu?

Ei se nyt mikään Portsan oma ongelma ole. Mua vaan oikeesti rassaa kun siinä bändien välissä vois kavereiden kanssa jutella, mut sit jytä soi täysill ja juttelu on huutamista. Tietty baarinomistajat on sitä mieltä, että baareihin tullaan juomaan, ei juttelemaan. Ja jotkut tykkää välimusasta ja...
Oonhan mä tietty tämmöinen tyhjästä ja tarpeettomista kitisijä, että tuskin noita mun horinoita tarvii niin huomioida.

papu

Eiku sillä vaan ku viime portsan keikalla saatto olla volat oikeesti pielessä, kun oli se tietovisa eikä päästy checkkaamaan ajoissa. Uuden miksauspöydän myötä oli myös kaapit viritelty "taustamusiikki-ystävälliseksi" ympäri baaria ja täten taustamusa/laulu keikan aikana soi hiukan levottomilla volyymeillä mitä kummallisimmissa paikoissa :)

papu

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 12:26:14 - 11.01.2013
Mua vaan oikeesti rassaa kun siinä bändien välissä vois kavereiden kanssa jutella, mut sit jytä soi täysill ja juttelu on huutamista.
Mut entäs jos haluaakin vaan jurottaa pöydässä pukahtamatta kellekkään? Vähänkö ahistavaa jos on syvä hiljaisuus :-X

Mutta tosiaan voi vituttaa taukomusat, varsinkin jos bändien välillä tulee saman genren möykkää dj:n suunnalta. Tulee liika ähky korville. Siks kannattais aina taukomusat miettiä hiukan eri genrestä mitä illan lineup on :)

Mut zinen juttu oli hyvä! Mukavaa vanhan käävän kärinää nuorisokotkotuksista, hymyilytti :)

mirosol

Muutenkin oli aika maukkaita tarinoita. Saiskohan tästä kestotilauksen....
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mögälix

Hyvä jos jutut edes vähän kiinnosti. Osahan noista lähti lapasesta, niin sanotusti. Ja osaa ois voinu ehkä hiukan kypsytellä. tai miks?
Mirosolilla taitaa kyl olla ihan jo nyt tuo kesttoilaus päällä.

vitosta suunnitellessa.


mirosol

Se ostosmatkakertomus oli kyllä paras. Vähän pelkäsin, että mitä sieltä tulee, mutta helpotuin kummastu kun luin sen :) Onhan tämä nyt paras lehti mitä on aikoihin tehty. Et kyllä perkele kypsyttele yhtään!
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 23:28:12 - 12.01.2013
Et kyllä perkele kypsyttele yhtään!
Komp!

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 23:28:12 - 12.01.2013
Vähän pelkäsin, että mitä sieltä tulee, mutta helpotuin kummastu kun luin sen :)
Ooks sikaillu vai? 8)

mirosol

En taida kommentoida. Eli en. Ainakaan tunnusta.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Mary

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 15:04:22 - 12.01.2013
Hyvä jos jutut edes vähän kiinnosti. Osahan noista lähti lapasesta, niin sanotusti. Ja osaa ois voinu ehkä hiukan kypsytellä. tai miks?
Mirosolilla taitaa kyl olla ihan jo nyt tuo kesttoilaus päällä.

vitosta suunnitellessa.

Mie oon kans kestotilaaja  ;D

mögälix

Muutama löytyis vielä. Jos kiinostaa jotakuta.

larsgh

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 10:54:08 - 26.01.2013
Muutama löytyis vielä. Jos kiinostaa jotakuta.

pistä mulle yks sivuun. ootkos sä sinne talvi piknikille tulossa? jos niin ota mukaan.