1-2.3.2013 TBA: Iloisen kilin musiikkitapahtuma

Aloittaja papu, 21:46:43 - 29.11.2012

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

larsgh

 :D jos ei tolla kuvalla irtoa ilmasta sisäänpääsyä niin mä kerään sulle kolehdin.

Könä

Nonni. Tämä selvä ja sovittu. Mä luotan siihen että mä voitan tän kisan ja laitan nyt koneen kiinni ja lähen kattomaa mun kloonia kaupunkiin. Näemme paikan päällä!!


papu


papu

Aivan, ja Könälle ansaitusti kahenpäivän piletti haltuun :-* Illalla nähään!


antsa

Lainaus käyttäjältä: papu - 16:47:42 - 01.03.2013
Ei kellää mittää peruutuksii ois?
Mä lupaan peruuttaa autolla koko matkan tänne! sulta jäi muuten sellanen pearlin rumpukassi tonne autoon, vienkö kellariin vai tuonko mukana?

Vekenator

Loistava ilta! Noituus on aina Noituus, eli takuuvarmaa mögää, mutta siitä huolimatta tais olla soitannollisesti varmaan tiukin Noituus keikka minkä oon tähän mennessä nähnyt. Tohtori Koira oli täällä paljon parempi ku viimeks tampereella. Rumpali on kyllä aivan helvetin hyvä edelleen ja plussaa Bad Brainsin Big Takeoverin suomentamisesta! Oma keikka meni ihan jees, mutta jälleen kerran basaripedaalin hajoaminen söi vähän intensiteettiä. Sörsselssöns nyt oli mitä oli, mutta kaikesta huolimatta keikka tuli katottua melkein kokonaan. Tosi mukavia jamppoja kyllä olivat! Hirvittää ajatella mitä tosta illasta ois tullu jos Kuolema ois ollu vielä sekoilemassa ton bändin lisäksi :)

Tänään jatkuu ja meno senkun kiihtyy! KYLMÄ SOTA!!!!!!!!!!!!!!!


Dysterman

Kiitokset jo tässä vaiheessa kaikille tän häppeningin järkkäämiseen osallistuneille. Eilen oli hyvä ilta, toivottavasti on tänäänkin, vaikka iteltä jääkin nyt väliin. t. Tuomas/D-beatles

danne

Hyvä ilta oli! kuten veke totes Noituus on aina noituus. D-beatlesilta paras keikka mitä olen nähnyt. Tohtori koira on kyl ihan pirun kova bändi ja rumpali/laulaja on aivan loistava. Sörsselsöns nyt oli mitä oli joo. En jaksanut kattoo loppuun . Olis melkein voinut lopettaa ekan biisin jälkeen niin olis jääny keikast ihan hyvä maku (eka biisi oli hyvä Motörhead cover) Tänään jatkuu.
Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 11:16:31 - 02.03.2013
KYLMÄ SOTA!!!!!!!!!!!!!!!



niilo pielinen

Oli mukava ilta. Oma setti meiän puolesta iha hyvä, jopa melkein mokaton, siis melkein, noituus on kyllä aina noituus :) Tohtori Koira ei oo mun juttu mut kyl helposti meni kuitenkin, tosi hyvä rumpali bändissä on. D-beatles iha loistava, tiukka meininki, ja tuomas/veikki yhdistelmä toimii iha mahtavasti, en vaa ikinä laina vekelle mitään basaripedaalia, se pieni mut pippurinen äijä murskaa niit joka kerta ;)
Sörsslsönsista en oo tykkäny. Joskus peleily on kiva, joskus se on räsittävä...
Kiitos paavolle (joka päivä tuntuu siltä et on pakko kiittää papua) ja yep, tänää jatkuu, hyviä bändiä tänäänki, ja KYLMÄ SOTA!!!!!!!!!!!!
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

papu

Lainaus käyttäjältä: antsa - 10:58:12 - 02.03.2013
Lainaus käyttäjältä: papu - 16:47:42 - 01.03.2013
Ei kellää mittää peruutuksii ois?
Mä lupaan peruuttaa autolla koko matkan tänne! sulta jäi muuten sellanen pearlin rumpukassi tonne autoon, vienkö kellariin vai tuonko mukana?
Jos sisällä on tuplapedaali ni sit ei tartte tuoda!

papu

Nii ja iso tattis bändeille, yleisölle, miksaaja-atelle, korkille! Hyvä ilta ja tänää jatkuu sit!!!

Mary

Noituuden keikka oli kyllä hyvä. Muuta en sitten nähnytkään. Torstain kännäilyt otti sen verran koville että oli pakko karata kotiin nukkumaan  :o