1-2.3.2013 TBA: Iloisen kilin musiikkitapahtuma

Aloittaja papu, 21:46:43 - 29.11.2012

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

Mary


papu


papu

la
19:00 ovet
19:45 Phoenix Foundation
20:30 Backlash
21:15 Yleislakko
22:00 God Given Ass
22:45 Kylmä Sota
23:30 Maailmanloppu
00:00 disko

torre

oli kylllä nimensä veroinen tää eka räkärokkipäivä. noin niinkuin sekoilun puolesta, sekä yleisössä että lavalla. sörssärit oli huvittavia, ja katoin nauraen koko keikan vaikka ihan kaikki muut ei oikein jaksanukaan. on se ihmeellistä mitä päihteet  voivat saada aikaiseksi. ;D

egge

Lainaus käyttäjältä: idiootti - 13:33:25 - 02.03.2013
GBH-FILLI
KOMP! Illan paras bändi ja filli, aivan loistavaa settiä taas!

Lainaus käyttäjältä: danne - 12:04:03 - 02.03.2013
Sörsselsöns nyt oli mitä oli joo. En jaksanut kattoo loppuun . Olis melkein voinut lopettaa ekan biisin jälkeen niin olis jääny keikast ihan hyvä maku (eka biisi oli hyvä Motörhead cover) Tänään jatkuu.
Näin, niin nolo bändi et ei kyl millään pystynyt katsomaan, oli pakko lähteä baariin... Mut toi eka biisi tosiaan oli hyvä!

D-beatles yllätti positiivisesti, jotenkin mulla oli semmonen kuva että tää ois joku läppäbändi, mut se olikin ihan pirun kova! Toimii!

Noituuden missasin vahingossa kun olin niin väsynyt viikon raadannan jälkeen etten pääsyt liikkeelle ajoissa...

Kohta jatketaan 8)

danne

olis kyl tehnyt mieli jäädä viel diskoileen mut kunto ei vaan riittänyt, Oli pakko mennä kotiin. Illan keikosta voin sanoa että jumalauta mitä settiä! Backlash oli iha SAATANAN kova. Mannio on kyl niin vitun kova laulaja! Yleislakkoa on tullut nähtyä varmaan 50 kertaa viimeisen vuoden aikana mutta ei haittaa. Aina yhtä hyvä.  Kylmästä Sodasta ei tartte sanoo mitään. Kaikki varmaan tietää että se on suomen paras livebändi.  Maailmanloppu oli kans helkkarin hyvä. Phoenix foundationin missasin..Kiitos Paavo tästä viikonlopusta. Oli helvetin kivaa. Ja kiitos myös Attelle hyvästä miksauksesta!

RTQ

Lainaus käyttäjältä: danne - 01:08:02 - 03.03.2013 Maailmanloppu oli kans helkkarin hyvä. PKiitos Paavo tästä viikonlopusta. Oli helvetin kivaa. Ja kiitos myös Attelle hyvästä miksauksesta!
kaikki muut missain tält päivält muitten soittmenojen takii, mut kiitos!
Bend da rules, break 'em!

egge

Kyllä! Kiitos Paavolle ja muille osallisille, hyvät festarit oli! Tänään kaikki olivat hyviä :-* backlash kolahti erityisen kovasti ja yleislakko veti helevetin hyvän keikan, plussaa vielä enkoresta! Alkuillasta täristi ja heikotti niin et luulin ettei kunto kestäis kolmatta päivää putkeen, mutta paranihan se olo siitä sen mukaan kun olutta sai juotua :P erikoiskiitos luontoäidille ihanasta talvikelistä ;D

niilo pielinen

Jep, kiitos paavolle ja attelle. Oli kiva festari. Eilen ei ois jaksanu lähtee kulttuuriravintolasta E8:sta, alkaa olla vahna, 3 päivää putkeen on vaikea kestää :) mut ku oli kylmis, oli vähä pakko tulla, ei tätä voi missata. Ja kyllä taas kannatti tulla. Tajuton kova keikka ne veti, niiku aina, hypnotic D-beat fucking mayhem! 20min Kylmistä oli taas kovempi ku kaikki bändit joita oon nähny tänä vuonna yhdessä (sisältää myös HoF ja sen vitun iso soundi klubil), iha järjetön meininki, total fucking D-beat worship :D ja kyllä kiitos attelle koska soundi oli nii vitun kova.
Se riitti mulle, ei tän jälkeen mitään maistu enää, oli pakko lähtee.
Papu, oot ihana mies :-* kiitos ku järjestät meille laiskoille tämmösiä tapahtumia.
Lainaus käyttäjältä: egge - 03:20:00 - 03.03.2013
erikoiskiitos luontoäidille ihanasta talvikelistä
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Vekenator

Ei jumalaudi miten kivat kinkerit. Eilinen ilta oli parasta pitkään aikaan.

BACKLASH
KYLMÄ SOTA
MAAILMANLOPPU
PAPU

Kiitos!

roMi

Kiitos! Olipa mukavaa, lisää tällästä  :) :)

Könä

Oli kyllä mahtavaa! Jopa selvinpäin! Voisin asetella muutaman kuvan tossa kunhan jaksan ja laittaa ne tänne.

Kiitos papu! Parin viikon päästä uusiks kouvolassa!

papu

Oon elossa..

Ikävämpiä juttuja, tietääkö kukaan pe-la yönä oven lasin hajoittanutta? Ei välttis ois varaa kustantaa ainakaan ite uutta.

niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: papu - 18:42:11 - 04.03.2013
Oon elossa..

Ikävämpiä juttuja, tietääkö kukaan pe-la yönä oven lasin hajoittanutta? Ei välttis ois varaa kustantaa ainakaan ite uutta.

Ei varmaa ikinä löydä infoa, mut jos joudut korjata, nii rahakeräys foorumilla, luulisin ettei kukaan kehtäis jättää sut maksamaan itte...
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

papu

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 18:49:18 - 04.03.2013
Lainaus käyttäjältä: papu - 18:42:11 - 04.03.2013
Oon elossa..

Ikävämpiä juttuja, tietääkö kukaan pe-la yönä oven lasin hajoittanutta? Ei välttis ois varaa kustantaa ainakaan ite uutta.

Ei varmaa ikinä löydä infoa, mut jos joudut korjata, nii rahakeräys foorumilla, luulisin ettei kukaan kehtäis jättää sut maksamaan itte...
Täytyy muutenkin pitää räkärokki-tukikeikka portsassa, ni saadaan hiukan taloutta plussan puolelle :) Tais talvisää verottaa hiukan liikaa kävijämäärää, mut nää on näitä ikuisia riskejä mitkä täytyy hyväksyä jos alkaa jotain hommailemaan. Kuka tulis soittamaan tukikeikalle? Varmaan joku ke/to täs jossain kohtaa.