Viimenen viikko ennen slummia alakaa pian

Aloittaja epk, 16:55:34 - 03.08.2012

« edellinen - seuraava »

epk

Jepa eliks tällasia hommia että

RCMagregaatti toimii taas, kyse oli vaan paskasesta tulpasta. TVn agre on tulossa turkuun ja sillekki vois keksii jotai. Sähköö siis saadaan eniveis kuhan vaan löpöä löytyy.

Oletan että backline tulee perheeltä ja PAki on puhelinsoiton takana. Tarttis lähinnä tietää että mistä päivästä eteenpäi niitä tarttis. Jos sais sunnuntaina rakennettua sellasen vedenpitävän varaston roinille ni nehä vois sit vaiks maanantaina roudailla paikalle ootteleen tms

Jos joku dyykkailee etukäteen rakennusmatskuu jollain, niin hausboissien pihalta on näytetty mulle paikka jonka saa valjastaa väliaikaseks rojusäilöks.

Hei kertokaas kaikki pakuideat mitä on ku mulla ei oo oikei ajatuksia sen suhteen. Jaskan luottopaku? häh?
Nii ja kuskeista puhumattakaa

hyvältä näyttää!

veetu

Toi varastoidea on tosi hyvä, kas ku ei olla aikasemmin hoksattu. Katin ja Eeron pakua kuulemma sais lainata pientä maksua vastaan.

ehdota jotain parempaa

Kokous tiistaina? Keskiviikkona mä tapaan ylikomisario Malisen tapahtuman tiimoilta. Haluisko joku tulla kaveriksi? Keskiviikkona kymmeneltä. Joka tapauksessa otan mielelläni vastaan ehdotuksia ja kehoituksia siitä, miten ja mitä kyttiksellä puheeksi asetan.

ehdota jotain parempaa

Niinku esim. minä päivinä ois äänentoistoa, millasia rakennelmia on, miten vessat on järjestetty, onko soppatykkii, miten puututaan järjestyshäiriöihin, mitä jos kehoitetaan vaihtamaan paikkaa jne. Perustuslaillisen oikeuden kokoontumis- ja mielipiteen vapauteen mä osaan perustella ihan jämäkästi, mutta kaipaan vankkuuta lausuntoihini käytännöntoteutuksesta.

matu

mä voin tulla, jos olen edelleen yhtenä kappaleena silloin, mut se on aika epätodennäköistä. Mihin aikaan tiistaina kokous ja sama paikka?

ehdota jotain parempaa

Jees, viideltä? Kokous tarvitaan ja on kiire: mä nyt mielivaltaisesti päätän, että tiistaina 7.8. klo 17 Porthaninpuistossa kokous.

Anthony Borderline

Niin pakuista, Eeron ja Katin tahi Jaskan ovat ainoat mulla tiedossa olevat. Olen vain siinä käsityksessä että hyvän hengen säilymisen kannalta bensan lisäksi olisi hyvä maksaa jotain pientä vuokraakin. On meinaan molemmilla pakut jatkuvasti kyselyssä ja käytössä milloin mihinkin. huomenna ihmiset paikalle!