Soitin/Välinehuoltajia turussa?

Aloittaja Vekenator, 11:45:39 - 29.06.2012

« edellinen - seuraava »

Vekenator

Missä kannattais käydä vaihtamassa kitaranupin putket? Tommi (kaikki varmaan tietää kenestä puhun) tekee pajanmuuttoa kesän aikana ja on vapaana vasta syksymmällä...

Sitte ois myös yks sähkökitara (harley benton) joka pitäis saada kuntoon, ni voisin myydä sen pois :)

EDIT: Ite oon niin huonohermonen kaikkien mahdollisten tekniikkalaitteiden kanssa, että en rupea edes yrittämään.


torre

RTV Active (tjs) on olemassa televisioliikkeen yhteydessä Nummessa. Soitin-Laineella suosittelivat ja korjasivat kyllä mun trankkunupin, mutta: helvetin kallista. Tosin putkien vaihto on oletettavasti halvempaa. 02-2381016.

HB:n säätäminen Musitecissä tai vastaavassa maksaa varmaan enemmän kuin itse kitara, niin itse lähtisin kyllä nettiopasteiden kanssa itse yrittämään...

mirosol

Ja mitäs mitäs! Veke lupas tuoda sen HB:n mulle laitettavaks!
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Vekenator

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 16:22:56 - 29.06.2012
Ja mitäs mitäs! Veke lupas tuoda sen HB:n mulle laitettavaks!

Voit sää sen säätää :)

Tuo nuppi ois ny kuitenki etusijalla ja se pitäis saada suht. nopeesti kuosiin.

markus

http://www.resonoi.net/

Yhen halpiskitaran mikkivaihto tapahtui nopeasti ja edullisesti tuolla. Asiallinen kaveri.

mirosol

Ei ko se oli hommana varattu mulle, että mulla on sitten optio sen ostamiseen kivasti samalla. Jos Veke viet sen jonnekkin muualle niin tapan. :) Tai en nyt oikeesti tapa.
+m
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mögälix

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 11:49:06 - 30.06.2012
Jos Veke viet sen jonnekkin muualle niin tapan. :) Tai en nyt oikeesti tapa.
+m
Mut ainakin nenänakkeja tulee.

Hatshoe

Onks Tommi oikeesti ainoo Turussa joka korjaa vahvistimia? Huh mikä vastuu. + sit tietty tollaset yleiset elektroniikkapajat. Sanoko Tommi jotain että milloin se palaa hommiin?

jj

käy musitechistå kysyys hintaa, ammattimeininkiä mut hinnat sovittavissa. aninkaisten mäen jollain sivukadulla

qs.nalle

Tervehdys,

Turussa on useampia vahvistinkorjaajatyyppejä, olen yksi heistä.
Raisiossa Mikko Lammi
Turussa: Tommi (olikohan se Sinitech niminen firma)
               RTV active
               Tube Sound (minä, teen myös muitakin alaan liittyviä hommia mm. soitinhuoltoja)
Soitinhuoltoja turun alueella:

Resonoi
Tube Sound
Musitec
Sale custom guitars

Plus sitten musaliikkeiden tekemät pienemmät huollot.

Terveisin

Nalle
Tube Sound
www.tubesound.fi
:)