T.A.N.T.A.T. - ompelukerho / toimintaryhmä

Aloittaja jankke, 09:04:36 - 13.04.2012

« edellinen - seuraava »

Närhi

20.5 ainakin sopii, paikalla ei kauheasti väliä. Aika sais mun puolesta olla selvästi iltapäivällä/iltasella.

salozka

Omalta kohdalta en uskalla varmaks sanoo tota 20.5, mut jos ei onnistu niin ei hätiä mitiä, seuraavaan sit! Nimittäin pitäis sinä perjantaina Helsinkiin ja sit taas maanantaina olis fysiikka-kemian tentti - Jankke jo tietääkin et siinä oon jo valmiiks pulassa :D Yritän lukee tietty jo aiemmin, mut ens viikolla on sit biologian tenttikin, mur.

jankke

^ No olisko parasta suosiolla siirtää aloittelupalaveri kesäkuulle vaikka? Saataisiin mahdollisimman paljon väkeä mukaan :)

salozka

Kesäkuu sopii ainakin mulle vallan mainiosti, kesäviikonloput on tietty sitä et kaikilla pukkaa menoa, mut arkipäivät sopii ainakin mulle oikeastaan melkein mikä päivä vaan!

Närhi

Kesäkuussa arkipäivät sopii mullekin melkein mikä vaan. Olen keikkatöissä, niin pelivaraa on. Viikonloppuihin pukkaa tietty kaikenmaailman menoja ja meininkejä, plus niitä töitä.

Mary

Kesäkuu sopii. 13.-17.6 oon Jyväskylässä mut kaikki muut päivät käy.

jankke

Ehdotuksia tapaamisen ajankohdan ja paikan suhteen?

salozka

Alotanpa sillä et sopiiks sulle Jankke arkipäivät?

jankke

No joo, periaattees kait sopii (paitsi treeni-ilta torstai), mut viikonloppuna ois mukavammin joku talkoosessio esimerkiks järjestettävissä sit :) Arkipäivät ok aloittelu-aivoriihen tiimoilta!

Mary


Närhi


salozka


jankke

Lainaus käyttäjältä: Mary - 16:30:33 - 29.05.2012
Ti 12.6 klo 18 @ Pikku-Torre?
Hmmm... Mulla ei silloin oo mitään ohjelmaa kans, mut sit joka muu ilta onkin :( Mut paskaaks siittä, enköhän saa järkättyä!

Eli ti 12.6. Pikku-Torressa klo 18, oisko se sit sovittu?

salozka

Vois tehä näin, sais jotain suuntaviivoja ainakin vetästyä :)

jankke

No niih, varmaankin kaikki seutukunnan ompelukerhoon kallellaan olevat tyypit lukee tätä foorumia, mut laittakaahan jakoon tää ketju myöskin naamiksessa? Mä yritin, mut eipä juurikaan uusia innostuneita löytynyt....

Larsgh, kai tuut ainakin kertomaan niitä ompelukerhojuttujas meille?

Mukana nyt siis salozka, Mary, Närhi ja joku jankke :) Eipä haittais vaikka tulis muitakin!