T.A.N.T.A.T. - ompelukerho / toimintaryhmä

Aloittaja jankke, 09:04:36 - 13.04.2012

« edellinen - seuraava »

Närhi

Maanantai sopis todellakin baarissa istuskeluun   :D

salozka


Sikäli et oon pysynyt kärryillä, niin tänään klo 18 Pikku-Torre, näkyy siellä :)

jankke

Lainaus käyttäjältä: salozka - 12:46:27 - 25.06.2012
Sikäli et oon pysynyt kärryillä, niin tänään klo 18 Pikku-Torre, näkyy siellä :)
Jep, tänään sitten vihdoinkin! Nähdään klo 18 :)

Närhi

Katoin että uusia viestejä ketjussa, pahaenteistä...ei sittenkään.  Nähdään tänään siis  ;D

jankke

Vuoden loppuun mennessä kapitalismi on kaadettu, rikkaat poltettu ja fasismi hävitetty maan päältä.... eiku...

Ompelukerho on perustettu! Sille tarvitaan nimi, ehdotuksia?

Toimintaan kaikki tervetulleita mukaan, yhdistystä ei rekisteröidä eikä jäsenmaksuja peritä. Mukaan voi tulla milloin vain. MIEHETKIN ovat tervetulleita.

Seuraava tapaaminen on ti 10.7. Tiniksessä klo 18.30.

salozka

Vuositavoitteet kirjattu :D

Tulkaa tosiaan mukaan säätämään, ihan sellasta pienimuotosta meisinkiä mitä nyt ite halutaan kulloinkin tehä, jäsenien mukaan muotoutuu. Lisää infoja tulee sit myöhemmin ku päästään vähän alkuun tässä :)

mögälix


jankke


jankke

Lainaus käyttäjältä: jankke - 20:05:12 - 25.06.2012
Seuraava tapaaminen on ti 10.7. Tiniksessä klo 18.30.
Jep, tänään taas mennään!!

jankke

Turun alueen ANarkistinen Toiminta ja AjanTappo

Terveisiä T.A.N.T.A.T. kokouksesta Tiniksestä!
Ryhmän nimeksi tuli tosiaan T.A.N.T.A.T., välittömästihän siitä saatiin negatiivista palautetta eli ohikulkijat huutelivat herjauksia...jossain onnistuttiin?

Vaihtelevaa toimintaa luvassa, muokkautuu toki matkan varrella tarkemmin mitä. Patchien askarteluilla aloitetaan ensi viikolla, ke 18.7 klo 14.30 Kupittaan puistossa startataan. Tarvikkeet valmiina!

Vekenator

Mulla ois yks kauluspaita mikä pitäis lyhentää. Kuuluuko paitojen lyhentäminen Tanttojen toimikuvaan? :D


jankke

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 21:34:27 - 10.07.2012
Mulla ois yks kauluspaita mikä pitäis lyhentää. Kuuluuko paitojen lyhentäminen Tanttojen toimikuvaan? :D
No ainakin tässä erityistapauksessa voitais sopuhintaan tuunata siitä söpö napapaita ;)

maik spotifail

Ruvetkaa tekee/painaa paitoja, patchei ja rintanappei??? sillee hyvään tanttahintaa? HÄ!!!

mirosol

Joo! Joku sellanen todella evil Motörhead/moottoripyöräjengi-tyylinen logo!
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

Joo toiveenne käyvät toteen, meillä on mitä hienoimpia ideoita patcheiksi ja niitähän talkoilla aletaan ens viikolla väsäilemään. Tarvikkeet on jo ens alkuun hommattu. Rintanappeja tehdään kans jossain vaiheessa.

Tantoillehan löytyy tätä nykyä myös ryhmä naamakirjassa. Siellä voi julkisesti käydä tykkäilemässä ;)

http://www.facebook.com/pages/TANTAT-ompelukerhotoimintaryhm%C3%A4/490880914259035