7.4. Rättö ja Lehtisalo / Tuomas Henrikin Jeesuksen Kristuksen Bändi....

Aloittaja turpaduuri, 13:41:40 - 12.03.2012

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

turpaduuri

Kivestivaalit ylpeänä esittää:

7.4.2012. Turun Klubi / Live-kerros.

KIVESTIVAALIT NOITAJAHDISSA:

Pääsiäinen ei ole mitään ilman näitä bändejä:

RÄTTÖ & LEHTISALO

Rättö ja Lehtisalo, nuo porilaiset visionäärit, ehtymättömän luovuuden lähteestä humaltuneet. Rättö ja Lehtisalo ovat olleet monessa mukana, Rättö ja Lehtisalo nimen alaisuudessa on julkaistu 5 albumia. Kaikki heidän keikkaansa viime kesän ILMIÖssä todistaneet varmasti tietävät ja kertovat kavereilleen missä pääsiäislauantaita 7.4. vietetään!

Rättö & Lehtisalo @ Klubi, Tampere 13.1.2007


TUOMAS HENRIKIN JEESUKSEN KRISTUKSEN BÄNDI

Oulusta kajahtaa jotain hyvin ainutlaatuisen mahtavaa, Tuomas Henrikin Jeesuksen Kristuksen Bändi, tervetuloa takaisin Turkuun. Tuomas Henrikin Jeesuksen Kristuksen Bändi on julkaissut 3 albumia ja neljäs julkaistaa nyt keväällä, ehkä jo ennen 7.4. Livenä homma toimii niin mahdottoman hienosti, että tätä show'ta ei parane väliin jättää.
Tuomas Henrikin Jeesuksen Kristuksen Bändin vyöltä löytyy esiintymisiä mm. Provinssirockista, Ilosaaresta, Qstockista, anyhow, kun homma toimii niin se toimii!

http://tuomashenrikki.bandcamp.com/

Tuomas Henrikin Jeesuksen Kristuksen Bändi - Pettymys (Live)


BARRY ANDREWSIN DISKO

Barry Andrewsin Diskon takaa löytyy nyt turkulaistunut Jukka Herva, joka aiemmin on vaikuttanut mm. Avaruuskaiut, Riukupastrori ja Aikuinen Nainen-yhtyeissä. Omien sanojensa mukaan Barry Andrewsin Disko on "ihan kivaa musiikkia", yhdyn tähän lisäten ihan tosi kivaa musiikkia. Fonalin listoille kiinnitetty B.A.D julkaisee debyyttialbuminsa piakkoin. Tulevaisuuden Tusina- äänestyksessä top-3 sijoituksen saaneen Barry Andrewsin Diskon keikka sisältää hienoja lauluja mm. lampaista!

http://soundcloud.com/barry-andrewsin-disko


ATATURK BAND

Turkin valtion perustajan mukaisesti nimetty Atatürk Band tarjoilee Kivestivaaleilla turkkilaisen luutun ja huuliharpun alkuvoimaa! Vuonna 2007 katusoiton SM-skaban Facesissa voittaneen duon ainutlaatuisuus, omalaatuisuus ja laatuisuus on hämmentänyt ihmisiä ympäriinsä ja vienyt Ataturk Bandin Euroopan eri kolkkiin esiintymään. Juuri Kivestivaalien alla toisen levynsä julkaiseva Ataturk Band tulee ja viettelee sinut klezmer-kansamusiikki-blues-transsiin!

Ataturk Band - Ragnar (live)



Startterina livemusiikille tarjoillaan:

FOLKE WESTSIDE-yhtyeen Baltian valloituksesta kertova dokumentti!

Folke Westside - Hitlantis Baltic Tour (trailer)


Kaiken tämän lisäksi ilta tulee pitämään sisällään pääsiäisen hengessä yllätyksiä, performansseja, munan piilotusta, virpomista....
Mikäli sinulla on jokin idea mille kaipaat tämänkaltaista forumia, nakkaa mailia piesep@utu.fi.

LIPUT OVAT MYYNNISSÄ 8raidassa ja Äxässä,
ennakot 10e, ovelta 12 e. Lipunhinta sis. narikan.


Linkkiä fb-kutsuun:
https://www.facebook.com/events/332727746762584/
"Voi piimä pötsi ja pöläys, sattuipa melkoinen möläys, minä olin lehmänä viitisen vuotta ja nyt olen aivan muu..."


turpaduuri

"Voi piimä pötsi ja pöläys, sattuipa melkoinen möläys, minä olin lehmänä viitisen vuotta ja nyt olen aivan muu..."

turpaduuri

"Voi piimä pötsi ja pöläys, sattuipa melkoinen möläys, minä olin lehmänä viitisen vuotta ja nyt olen aivan muu..."

salozka

Jyrkkä ehkä! Kaverin synttärit samana ehtoona, et miten sieltä sit irrottautuu :)

Hatshoe


turpaduuri

Tänään!

Soittoajat:

21:00 Folke Westside - kiertuedokumentti
22:00 Ataturk Band
22:45 Barry Andrewsin Disko
23:30 Tuomas Henrikin Jeesuksen Kristuksen Bändi
00:45 Rättö ja Lehtisalo
"Voi piimä pötsi ja pöläys, sattuipa melkoinen möläys, minä olin lehmänä viitisen vuotta ja nyt olen aivan muu..."

Vekenator


turpaduuri

Mahtava ilta takana, etenkin bändien puolesta!
Rättö ja Lehtisalo olivat aivan tulessa. Turkulaiset eivät vain kovin hyvin löytäneet paikalle!?
"Voi piimä pötsi ja pöläys, sattuipa melkoinen möläys, minä olin lehmänä viitisen vuotta ja nyt olen aivan muu..."

salozka

Oisko pääsiäisen takia moni ollut pois kaupungista? Mut aivan mahtavuutta oli tosiaan Rättö & Lehtisalo taas!