Nyt soi

Aloittaja papu, 12:29:09 - 11.05.2011

« edellinen - seuraava »

mirosol

Varjo kova. Ei yhtään huonoa levyä. Olleet kovassa kulutuksessa mulla. Ei Silent Screamissakaan mitään vikaa, mutta jotenkin hieman vähemmän nähnyt kulutusta mun kaiuttimissa...

Nyt tehopyörityksessä ollut tämä:

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu


mirosol

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu


karol

Pelleä tossa kuuntelin ekaa kertaa vuosikausiin ja hitto kun kuulostikin hyvältä.

papu

Lainaus käyttäjältä: karol - 14:59:42 - 09.11.2019
Pelleä tossa kuuntelin ekaa kertaa vuosikausiin ja hitto kun kuulostikin hyvältä.
Tossa just tänään levyhyllyä sillä silmällä kattellessa osu noi leveäselkämykselliset Svartin uusinnat silmiin ja mietein et vois tänää. Kohta siis soimaan!

markus

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 08:02:04 - 04.11.2019
Varjo kova. Ei yhtään huonoa levyä. Olleet kovassa kulutuksessa mulla. Ei Silent Screamissakaan mitään vikaa, mutta jotenkin hieman vähemmän nähnyt kulutusta mun kaiuttimissa...

Nyt tehopyörityksessä ollut tämä:



Varjo toimii täälläkin ehdottoman lujaa, jestas.. Eka pitkäsoitto (kuka korvaa jne) ja se eka cdep (eilen kello 22) ovat soineet aikast tasasesti ilmestymisistään lähtien, uudemmat tuotokset (tai Silent Scream) eivät sit jostain syystä koskaan oo päätyneet omalle levylautaselle.

Nyt kun sopivasti päästiin takas ysärille ja rokkifiiwiksiin ni tämä soimaan:



mirosol

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.


ruumis


karol

#2650
^ Paras! Olen kuunnellut kyseistä seiskatuumaista ilmestymisestään asti säännöllisesti. Se on varmasti useimmin kuuntelemiani levyjä. Etenkin "Nine years later", huh huh. Aika vähissä on paremmat hardcorebiisit. "Half mast" myös äärimmäisen hyvä.

https://www.youtube.com/watch?v=xiu3owepr8w

papu


ruumis

Lainaus käyttäjältä: karol - 13:01:41 - 20.11.2019
^ Paras! Olen kuunnellut kyseistä seiskatuumaista ilmestymisestään asti säännöllisesti. Se on varmasti useimmin kuuntelemiani levyjä. Etenkin "Nine years later", huh huh. Aika vähissä on paremmat hardcorebiisit. "Half mast" myös äärimmäisen hyvä.

https://www.youtube.com/watch?v=xiu3owepr8w
Soi mullakin vielä tovi sitten tosi tiheään, nyt on jäänyt vähemmälle ja ai että miten hyvältä kuulosti tauon jälkeen!
Muistaakseni vielä ostin tän sulta joskus teviksen pihakirpparilla  8)

karol

Lainaus käyttäjältä: ruumis - 09:45:42 - 21.11.2019
Lainaus käyttäjältä: karol - 13:01:41 - 20.11.2019
^ Paras! Olen kuunnellut kyseistä seiskatuumaista ilmestymisestään asti säännöllisesti. Se on varmasti useimmin kuuntelemiani levyjä. Etenkin "Nine years later", huh huh. Aika vähissä on paremmat hardcorebiisit. "Half mast" myös äärimmäisen hyvä.

https://www.youtube.com/watch?v=xiu3owepr8w
Soi mullakin vielä tovi sitten tosi tiheään, nyt on jäänyt vähemmälle ja ai että miten hyvältä kuulosti tauon jälkeen!
Muistaakseni vielä ostin tän sulta joskus teviksen pihakirpparilla  8)

Joo mäkin muistelin, että myin sulle tuon. Tuli joskus tuplakappale hommattua ajatuksella, että jollekin tutulle tästä kova lätty.

papu