Nyt soi

Aloittaja papu, 12:29:09 - 11.05.2011

« edellinen - seuraava »

idiootti

DI6 soinu koko päivän.


omon

massa × nopeus

Vekenator

Lainaus käyttäjältä: idiootti - 15:35:54 - 21.10.2013


Yks parhaista levyistä ikinä!

Äsken soi taas Man Is The Bastardin "D.I.Y.C.D" ja nyt soi:







idiootti



Tää levy palauttaa maan pinnalle.

Vekenator

Tänään soinut:

Sonic Youth - Daydream nation
Maeror Tri - Meditamentum
Maeror Tri - Emotional engramm
V/A - Japanoise of Death II

danne

#1912

Kunnon hittikavalkaadi, tämä kokoelma

Atte

#1913


Vuosi vuodelta mulle tulee rohtuneempi ja rohtuneempi suhde Genesikseen. Nyt ollaan jo siinä pisteessä, että tuli hommattua tämä magnum opus, josta en ole aiemmin pitänyt. Jos nyt proge-Genesistä ajatellaan, niin siinähän on aina yhdistynyt progen pahimmat ja parhaimmat puolet. Suurin osa kamasta on ihan hirveää tyhjäkäyntiä, mutta bändillä on myös taipumus taikoa esiin musiikinhistorian kovimpia melodioita. Itse asiassa suosikkini on post-Gabriel aikainen Trick of the Tail, jolla on ehkä kaunein progefolk-balladi Entangled. No takaisin The Lambiin... Tässäkin kuuntelijaa tavallaan palkitsee se, että loputtomalta tuntuvan hakemisen jälkeen bändi aina välillä osuu maaliin. Välillä tuntuu, että Gabriel vain haluaa kertoa loputonta surrealistista tarinaansa ja bändi on säveltänyt musiikkia laulun päälle. LP-muodossa tämä järkäle on mahdollinen sulattaa. Yritin joskus kuunnella CD:ltä, mutta totesin, että aivan liian raskas pala, jossa kokonaisuudet eivät hahmotu, koska kappaleiden välissä ei tarvitse vaihtaa levyn puolta. En mä haluaisi tykätä tästä bändistä, mutta minkäs teet. Vei mennessään.

Samppa

Kipeenä olemisen jälkeen piti alotella taas musiikin kuuntelu tällasella...


papu


Mary

Nussittu sukupolvi c-kasetti. Viimeinkin sain tän hommattua!

Vekenator


papu


papu