Parasta juuri nyt

Aloittaja el-ejecutor, 17:49:45 - 13.01.2012

« edellinen - seuraava »

Puuha peten lippa lakki

http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/739555/Greenpeace+toi+kohutun+Arctic+Sunrisen+Turkuun

Arctic Sunrisella open boat tilaisuus lauantaina 28.2. klo 13-17. Ite ainaki ajattelin mennä käymään koska kiinnostaa vitusti sekä ammatin, että harrastusten kannalta! Lähteekö joku kaveriks?

torre

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 13:19:45 - 26.02.2015
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/739555/Greenpeace+toi+kohutun+Arctic+Sunrisen+Turkuun

Arctic Sunrisella open boat tilaisuus lauantaina 28.2. klo 13-17. Ite ainaki ajattelin mennä käymään koska kiinnostaa vitusti sekä ammatin, että harrastusten kannalta! Lähteekö joku kaveriks?

ts:n kommenttiosasto taas. ::) tuleekohan vastamielenosoitusta kuten natolaivojen tapauksessa?

Samppa

Vois itekki tulla.. Mutta Torre Tuutko sä? mennääkö vasta mielenosotukseen vai laivaan  ::) ;D ;D ;D ;D ROba tuun sun kaa messiin :)

Puuha peten lippa lakki

Ite en viittiny edes kommentteja lukea. Enemmän sääntönä ku poikkeuksena kommenttiosio on täynnä junttien vammasta ulinaa kun ei mistään mitään tiedä. Varsinki sillon kun on joku oikeasti hieno juttu kyseessä.

Mary

Jenni Vartiaisen keikka Saaristo Openissa  8)

Vekenator


Mary

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 13:19:01 - 08.06.2015
Lainaus käyttäjältä: Mary - 13:06:00 - 08.06.2015
Jenni Vartiaisen keikka Saaristo Openissa  8)

Olen kade :(

No etköhän sä vielä Vartiaisen keikan näe, kuitenkin aika aktiivisesti esiintyvä artisti  :D En muuten muista että olisin millään keikalla aiemmin itkeny ja laulanu kaikki biisit mukana. Yllätyin itsekin kun meikä vaan pillittää yhtäkkiä ihan täysiä siel  :o Sitte taas Popedan keikalla nauroin ihan saatanasti. Ja huom! Mä olin täysin selvinpäin, olin kuskina.

Vekenator

Oot siis nähnyt JENNI VARTIAISEN ja POPEDAN keikalla saman illan aikana?!?!?!?!?! OLEN TUPLAKADE  :-[ :-[


danne

Musta tuntuu että Vekenator on maailman suurin, ei Tamperelainen popedafani  8)

Samppa

Lainaus käyttäjältä: danne - 07:36:30 - 11.06.2015
Musta tuntuu että Vekenator on maailman suurin, ei Tamperelainen popedafani  8)

Kunnon Titteli  :) ;)

Vekenator

Popeda is punx. Popeda is best, fuck the rest.


RTQ

Tänään alkaa kolmen viikon loma! Parasta hetkeen  8)
Bend da rules, break 'em!

Vekenator


kuka tahansa