Mitäs tänään syödään?

Aloittaja mirosol, 15:00:41 - 06.01.2012

« edellinen - seuraava »

mirosol

Tämä ketju puuttui. Ei puutu enää.

Cocktailpiirakat uunissa ja frouvan tekemä munavoi odottaa. Jos illalla vaikka pitsaa suunnittelisi.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

#1
Tossa nelisen litraa linssikeittoa tulilla ja iltapalaks suunnittelin lämpimiä sipuli-suppilovahveroruisleipiä.

Edit: ellen sit innostu TÄNÄÄN baariin lähtee, niin voi sit jäädä iltapalat tekemättä tai ainakin yöpalaksi

torre

no jumalauta, mä söin vegaanista maksalaatikkoa, joka maistui maksalaatikolta. huhhuh.

Könä

Pakastepitsa.
Seuraavana ois ranskalaisia ja hk sinistä.

Kukko

Lainaus käyttäjältä: torre - 21:57:46 - 06.01.2012
no jumalauta, mä söin vegaanista maksalaatikkoa, joka maistui maksalaatikolta. huhhuh.

:o

Miten ja mistäs tällanen on tehty?

mirosol

Hölmöjä kysele! Vegaanisesta maksasta tietty.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Könä

Veganliver. Sitä saa sillai et otat kiinni pihalla juoksevia vegaanihippejä ja avaat niiden mahan, irrotat maksan, ja laitat sen pahvilaatikossa uuniin. pari tuntia 175.c pitäs riittää.

Vakavasti puhuen, on muuten aivan saatanan hyvää!
Itekki tehny useamman kerran. Resepti vaan meni exän mukana.

nazimode

#7


I'd prefer my liver delivered with some grilled polenta and perhaps just a little bit of Brunello di Montalcino too.

"Kristinuskon jumalan puolustukseksi voidaan sanoa, että hän sentään on selvästi androidi."


torre

Lainaus käyttäjältä: Kukko - 20:45:42 - 07.01.2012
Lainaus käyttäjältä: torre - 21:57:46 - 06.01.2012
no jumalauta, mä söin vegaanista maksalaatikkoa, joka maistui maksalaatikolta. huhhuh.

:o

Miten ja mistäs tällanen on tehty?

täältä ohjeet. http://vegaaninenversio.blogspot.com/2011/08/maksalaatikko-rusinoilla-ilman-maksaa.html

en itse tehnyt, vaan tyttöystävä anna. maagisuus piilenee siinä tartex-tahnassa.

salozka

Tänne vois lisätä harva se päivä, et jotain missä on Rajah mild curry pastea ja valkosipulitahnaa :)

egge

Falefel, ohrahelmiä, salaattia, hummusta, nokkos-varrasleipää ja olutta. Vitun hyvvää on 8)

idiootti

Tortilloja. Vahvasti maustettua soijarouhetta, paljon juustoa, Sriracha-chilikastiketta (on muuten parasta) ja sipulia. Salaatin jätin pois, ettei tuu terveellistä vahingossakaan.

Vekenator

Lainaus käyttäjältä: idiootti - 23:47:00 - 11.01.2012
Vahvasti maustettua soijarouhetta...

Pistähän joku hyvä soijarouheen maustamisresepti vinkiksi. Ite oon kokeillu kaikenlaisia juttuja, mutta aina se jää vähän mauttomaksi tai kummalliseksi.

papu