Barbiet

Aloittaja salozka, 15:57:36 - 30.12.2011

« edellinen - seuraava »

salozka

Kuulostaa nerolta tuo aurinkokennolaukku! Oonkin muuten miettinyt miksei niitä vois käyttää enemmän kaikissa pikku jutuissa - no, isommissakin tietty :)

Ite tehty theremin olis aika legendaarinen kyllä.

Mä sekoilen vaan näitten barbien kanssa, hehe.







EDIT: Uusi väsäysalue perustettu, alkuperäinen väsäysketju jaettu erillisiksi viestiketjuiksi. -mod.

papu

Barbiesta lisää kuvia!


kuka tahansa

Joo noi on kyllä niin komeita, että kattelis mieluusti enemmänkin.

salozka

Noitten vääntäminen on kyl ollut tosi hupaisaa - toiset Harrastaa ja meikä vääntää tussilla barbin tukkaa :D

Tässä näitä:









salozka

#4
Ja pommitus jatkuu:











jankke

Oli kyl hienoimmat Barbiet mitä oon nähny ja oon nähny tyttärien ansiosta MONTA :D Vau!

niilo pielinen

Zombie ja krüsti ovat kyllä kauniit, ja Covenimainen ''sacrifice-scene'' on hieno... 

Toi ei ollu nii vaikea mut näyttää hyvält  :)




...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

salozka

Kiitos Jankke :)

Ja Niilo Pieliselle avusta näitten pimatsujen kans :))

mögälix

Miks tuol päiväkodissa noil skideil on vaan noita perusbarbei? Toi vihree lonkerobarbi on kyl ihan paras.

nazimode

#9
 Noi on kyllä hiton hienoja noi barbit! Lissä kuvei!
Ja sit jos jos barbit alkaa joskus tuntua loppuun kalutuilta, niin mikään ei estä vaikka...


"Kristinuskon jumalan puolustukseksi voidaan sanoa, että hän sentään on selvästi androidi."

salozka

Aivan mahtava toi "human centipede" :D Näis olis kyllä loputon aarreaitta! Jotain kauhuteemaa vois kans rakennella vaan se on toi barbien perusfeissi vähän sellanen ettei siitä ihan kaikkee saa. Maanisesti hymyilevän raivopään ehkä silti.

salozka

Eläköön suomalais-ranskalainen yhteistyö!








jankke

Huh! Katseltiin just näitä barbeja Siinan kanssa ja hän haluais tollasen vihreätukkaisen punkkaribarbin  ;D Viimeisin oli kuulemma liian pelottava..

salozka

Nonih, äiskä väsäilemään, eiku siis joulupukin tontuthan nämä väkertää :D

jankke

Sinde reppana kun sillä kävi niin huono tuuri, et äiskä on aika huono tollasessa näpertämisessä  :( Mut onneks äiskä tuntee yhden kivan diyturku-forumillakin hengailevan salozkan, jonka kanssa vois ehkä alkaa neuvottelemaan väkertämisestä ;)