Onko minussa oikeesti jotain vika ku aamulla NAUTIN hammaslääkärin kidutusta? Kesti 25min ja nii oudolt ku voi kuulostaa, se oli liian lyhyt
Makasin siel tuolilla, ne 2 mummot hoiti hommaansa, ja puhui keskenään. Aloitin laulamaa äänekkäästi Mana Manan Maria Magdalena biisin melodia (suosittelen kovasti tää laulamista kidutuksen aikana, se auttaa vitusti keskittyä muualle), ja tuli iha mystinen kokemus. Kuulin ne mummot puhumista mut en enää ymmärtäny sanoja, kaks ihmistä vaa pelasi korttia mun päällä, olin siis heiän pöytä
Mana Mana alkoi jumittaa päässä, olin oikeesti 2 eri maailmassa samana aikana, yks osa musta tunsi se hammas poraminen, toinen osa oli vaa muualla. Siis vähä sama ku Castanedan kirjoissa ku Juan ja Genaro puhuu Carlosille yhtä aika, ja jakaa sen ''conscience'' kaheksi osaksi. Olin selvästi kaks ihmistä, yks lauloi ja tunsi kidutus, toinen pöytänä mis mummot pelasi korttia, ja ehkä myös kolmas joka ymmärsi oleva kaks ja keskityi siihen. Lopussa ne mummot ''herätti'' mut ku mun suu ei pysyny auki ku olin liian rentona, olin vähä niiku ''wtf i'm doing here?' mut onnistuin lähemää heti takaisin mun trippiin. Herätti toinen kerta samasta syystä, oli jo kidutuksen loppu. Oli helvetin hauska kokemus. A separate reality
Hammaslääkäri on siis paras tilanne meditoimaan, koska on pakko päästä pois täst maailmast vähäks aikaa.
Ei tietysti kiinnosta ketää mun hammaslääkärikokemus, mut eiks tää on kuitenki topiikki mis voi kirjoittaa kaikesta paskasta
? Ja en sit tarvi enää kirjoittaa Lukunurkka topiikkiin et oon Castanedan fani, ne kirjat on selvästi vaikuttanu mun koko elämää (shroomien kans
) ja mä pidän niitä vielä iha loogisena, I don't give a fuck onks ne keksitty tai oikeitta kokemuksia, ne on mulle iha loogisia. Ja Silvio Manuel on paras hahmo ikinä, prince of fuckin darkness!!!