Yleistä keskustelua ihan vitun kaikesta. (Paskanjauhanta topic)

Aloittaja Könä, 19:16:41 - 20.12.2011

« edellinen - seuraava »

torre

Lainaus käyttäjältä: Könä - 02:38:08 - 29.01.2012
Kertokaas fiksummat voiko turussa dyykata enää missään ilman voimapihtejä ja väkivallan käyttöä?
Ois aika akuutti tilanne saada sapuskaa kaappiin.
Edes jotain. On mulla vielä 3 pussia pastaa, ja vähä soijarouhetta..
Rahaa tulee 15päivä.  :-\
Kaikki fyrkat meni kämppän takuuvuokraan.

komp itäharjun prismalle. vähän kiipeämällä pääsee myös ravattulan cittarin pihalle. oisko myös ainakin kerttulinkadun ja kuuvuoren takainen siwa mahdollisia. näin olen siis kuullut, en tietenkään itse harrasta.

Turbourpo

Turun Seudun Työttömilläkin on vissiin jotain ruuan jakelua viikottain. ( Kuulin, että tiistaisin ja torstaisin)

mirosol

http://www.pelastusarmeija.fi/index.php?id=703

On toi vähän synkkään mennä tonne, mutta sieltä irtoaa kuitenkin ihan asiallinen setti perustarvikkeita.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

niilo pielinen

Yöllä näin uni mis täällä foorumilla oli jotain ''novellikirjoittaminen'' topiikki. Ihmiset kirjoitti vaa jonkun verran  teksti, jotkut 1 lause, jotkut koko sivu, ja seuraava jatkoi sen, etc, etc.  Lopussa oli helvetin pitkä tarina, joka lähti iha joka suuntaan, monella eri tyylillä, mut pysyi tarinana ku jokainen luki hyvin se alku ennen ku lähti jatkamaa. Oli siitä tehty kirja, todella paksukirja :) , ja veke oli piirtäny hienot kannet. Muistan et aloitin kirjoittamaa jotai ''hän oli kävelly jo monta kilometriä blabla'' mut mul oli mieles ihminen, mut ku käytin vain ''hän'' muoto, seuraava kirjoittaja (joka oli muuten Könä) oli jatkanu sillä et se oli harmaa susi metsässä, ja mä nauroin ja jatkoin heti se suden tarina...
Tämmöisiä juttuja aivot kehittää yöllä, ihme lihapala, onneks en käytä omaa liikaa hereilläkää :)
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Könä

Suhteellisen hämmentävä uni kyllä..
Varsinkin kun oon soittanu pändissä minkä nimessä oli susi.
Mut ei toi huono idea välttämättä olis. Kuka haluaa alottaa?

niilo pielinen

Onko minussa oikeesti jotain vika ku aamulla NAUTIN hammaslääkärin kidutusta? Kesti 25min ja nii oudolt ku voi kuulostaa, se oli liian lyhyt :)
Makasin siel tuolilla, ne 2 mummot hoiti hommaansa, ja puhui keskenään. Aloitin laulamaa äänekkäästi Mana Manan Maria Magdalena biisin melodia (suosittelen kovasti tää laulamista kidutuksen aikana, se auttaa vitusti keskittyä muualle), ja tuli iha mystinen kokemus. Kuulin ne mummot puhumista mut en enää ymmärtäny sanoja, kaks ihmistä vaa pelasi korttia mun päällä, olin siis heiän pöytä :) Mana Mana alkoi jumittaa päässä, olin oikeesti 2 eri maailmassa samana aikana, yks osa musta tunsi se hammas poraminen, toinen osa oli vaa muualla. Siis vähä sama ku Castanedan kirjoissa ku Juan ja Genaro puhuu Carlosille yhtä aika, ja jakaa sen ''conscience'' kaheksi osaksi. Olin selvästi kaks ihmistä, yks lauloi ja tunsi kidutus, toinen pöytänä mis mummot pelasi korttia, ja ehkä myös kolmas joka ymmärsi oleva kaks ja keskityi siihen. Lopussa ne mummot ''herätti'' mut ku mun suu ei pysyny auki ku olin liian rentona, olin vähä niiku ''wtf i'm doing here?' mut onnistuin lähemää heti takaisin mun trippiin. Herätti toinen kerta samasta syystä, oli jo kidutuksen loppu. Oli helvetin hauska kokemus. A separate reality :-* Hammaslääkäri on siis paras tilanne meditoimaan, koska on pakko päästä pois täst maailmast vähäks aikaa.
Ei tietysti kiinnosta ketää mun hammaslääkärikokemus, mut eiks tää on kuitenki topiikki mis voi kirjoittaa kaikesta paskasta :) ? Ja en sit tarvi enää kirjoittaa Lukunurkka topiikkiin et oon Castanedan fani, ne kirjat on selvästi vaikuttanu mun koko elämää (shroomien kans ;D ) ja mä pidän niitä vielä iha loogisena, I don't give a fuck onks ne keksitty tai oikeitta kokemuksia, ne on mulle iha loogisia. Ja Silvio Manuel on paras hahmo ikinä, prince of fuckin darkness!!!
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Könä

Hankin tänään maailman hienoimman paidan.
Nazihunter streetwear tpaita. <3

Könä

Nyt ollaan jännän äärellä.
Lasten äiti jätti lapset turun asemalle mun hoiviin ja ilmotti hankkivansa ittensä suljetulle hoitoon ennenkun tappaa itsensä. Kuulemma miettiny että on varmaan pakko lasten muuttaa mun luo asumaan koska hän ei vaan pysty enää huolehtimaan edes itsestään ja niin edelleen.
Toivottavasti sosiaalitoimisto on nopea rahantoimituksessaan tällä kertaa...
Eipä siinä, mun lapsia nuo on ja mielelläni mä niistä huolen pidän. Mutta, mun tulot riittää just ja just siihen että ruokin ne, koirat ja itseni sillon kun ne täälä viikonloppuina on.
Jos jollain on ylimäärästä ruokaa esim pastaa, soijajuttuja,  tms niin täällä vastaanotetaan kyllä..

Saa soitella jos on ideoita. Muksut on täälä ainakin kolmisen viikkoa nyt.
nollaneljäkuus 549 29 28

Könä

Joopa joo...
Parisuhde kaatu sitte kanssa tänään lopullisesti.

Mitähän vielä? Maailman loppu? (ei huono idea) Talo palaa? Saan puukosta ku meen koiria käyttämää iltakusella?
auto ei voi palaa tai tulla varastetuks KU PITI SEKI VITTU MYYDÄ! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄAAAAAAAAAARRRRGHH!!!!!!!!!!!!!!!!!

salozka

Voi prkl, onpa hanurista koko homma. Luulis et sossustakin sais sit jotain extraa. Heitän viestillä kohta ->

Könä

Eipä tässä vielä kaikki! :D
Siskon tyttö 14v karkas kotoa perjantaina..
Edit:Löyty tänään.
Oli ollu biologisen isänsä luona. (Umpiluuseri juoppo ja patologinen valehtelija)

Mutta joka pilvessä on kultareunus. Varsinkin niissä sienen muotosissa.
Punx do care about punx. Kiitos Belet, Katja, Egge ja Mirosol!
i.o.u.

jankke

^voi perkele Könä, nyt en tiiä mitä sanois :( Onneks oot sit saanu apuja jo ens hätään! Kyl ne sossussakin luulis tajuuvan, et tilanne on jokseenkin radikaalisti muuttunut. Toivottavast se lasten äiti saa asiansa järjestykseen kans. Tsemppii, se on kyl kumma et ku alkaa tulla paskaa niskaan, niin sitä pitää sit kerralla tulla parin vuoden edestä.

Könä

Joo kyllä se vaan niin menee että sit ku alkaa mättämää ni sit mättää ja kunnolla.
Tästä puuttuu nyt enää se että joku kuolee tai jotai.
Ei kyllä varmaa pitäs maalata piruja seinille..

Könä

Kaikkeen sitä joutuu kun kaverit menee naimisiin...
Mun pitää opetella soittamaa Antti Tuiskua ja Stellaa! Huh huh...