Yleistä keskustelua ihan vitun kaikesta. (Paskanjauhanta topic)

Aloittaja Könä, 19:16:41 - 20.12.2011

« edellinen - seuraava »

Könä

Eräältä toisaalta poimittua:


"Eli nyt kun ollaan yli puolen yön, ja olen hiljentäny yhen naapurin bileet, niin voisin toivotella erittäin hyvää kansainvälisesti vietettävää kertaalleen kuolleen jeebuksen syntymäpäiväjuhlaa. Tämä päivähän tunnetaan erityisesti lasten juhlana, jolloin otetaan osaa perussuomalaiseen aikuistumisriittiin. Niille joille on dementia iskenyt voidaankin nyt kerrata miten tätä juhlaa vietetään. Viimeistään kello 12 perheen isä korkkaa ensimmäisen koskenkorvansa. Pari tuntia sen jälkeen isi aloittaa äidin haukkumisen, ja trivia kysymykset joista kestosuosikkina on ollut jo vuosia "vitun huora! Kenen noi lapsetki on? Ei ainaka mun ku toinen kävelee ku ämmä ja toinen on nisti!". Tämä jatkuu iltamyöhään asti, tai kunnes isi sammuu oksennuksensa päälle olohuoneen lattialle. Riitti toistetaan vuosittain kunnes perheen lapset yksin tai yhdessä voittavat isin sekä verbaalisesti että fyysisesti väkivaltaa käyttäen. Muistakaa hyvä mieli ja sanavaraston jatkuva uusiminen! Ehkä jo ensi vuonna saatte lapseltanne turpaan! Ja voi sitä ilon päivää.
Ps:joulu on perseestä."

idiootti

No huhhuh. Aika synkkää tekstiä. Joulu on inhorealismin aikaa joillekkin selkeesti.

Könä

Lainaus käyttäjältä: idiootti - 16:34:50 - 25.12.2011
No huhhuh. Aika synkkää tekstiä. Joulu on inhorealismin aikaa joillekkin selkeesti.

Joo. mm mulle.

mögälix

Tulihan tosta osittain muutama lapsuuden joulu mieleen.

papu

Olipas mukavan hiljaista yliopisto-hämeenkatu akselilla!

Könä

Sähköt läks. puoli kylää pimeenä ja ihan uskomaton myrskytuuli.
Eikä siitäkään kauan ole kun kouvolassa oli maanjäristys.
VAIN KOUVOLASSA! Onneks täällä on koko nuorisolla "kemiallinen toppatakki" päällä säällä kuin säällä ni ei haittaa vaikka on pimeetä ja kylmää.

salozka

Kouvolassa Armageddonin enteet! Melkosen näköstä oli kans kun kävin Porissa alkuviikosta, kaatuneita puita pitkin poikin tienvarsia. Plus yks palanut huonekaluhalli. Mut tällä kertaa ei ollut porilaiset gangstat syynä, heh.

Vaan vuosi loppuu seesteisissä merkeissä, kyllä nyt helpottaa:
"Yölintu-vyyhti purkautuu hitaasti: "Simo oli eri mies syksyllä"

"IS selvitti – diktaattorin ruumisauton pyyhkimet sittenkin kunnossa!"

"Timo T.A. Mikkonen puhuu ensi kertaa sairaalavuoteelta"

papu

Tapojeni vastaisesti olin kävellen tänään liikkeellä ja ehti kattoa kauppojen näyteikkunoita. Kanavatöitä on siis ihan oikeesti olemassa.

Könä

Lainaus käyttäjältä: salozka - 16:07:24 - 30.12.2011
Vaan vuosi loppuu seesteisissä merkeissä, kyllä nyt helpottaa:
"Yölintu-vyyhti purkautuu hitaasti: "Simo oli eri mies syksyllä"

"IS selvitti – diktaattorin ruumisauton pyyhkimet sittenkin kunnossa!"

"Timo T.A. Mikkonen puhuu ensi kertaa sairaalavuoteelta"


Kyllä nyt maailma pelastuu!
Tulipas oikein hieno fiilis kun sain tietää nämäkin asiat.

Könä

Se alkais sit olemaa viimeset hetket halisissa.
Kämppä lähtee alta 8.1.2012 klo 8.00.
Eli se ois 4 päivää periaatteessa aikaa saada kämppä, ja takuurahat...
I´m fucked...

salozka

Könä, huh! JOS sellanen tilanne et saat toimeentulotukea niin joskus ne on ainaki kirjottanu takauksia. Peukkuja et saat hommat järjestymään!

Könä

Sieltä mä sitä takuuta oon kinuamassa nyt kun ne 3kk tappelun jälkeen tajus että mulla ei oikeesti ole enää tuloja, enkä oo menossa enää töihin kun ei selkä kestä.
Sanottiin että pitää ensin tietää mihin muuttaa, eli pitää olla vuokrasopimus kädessä, ja sen kanssa sit sossuun.
Eli eka haaste on ny löytää vuokran antaja joka ei välitä koirista, eikä siitä ettei mulla oo luottotietoja..
Ei oo aina helppoo..
Yleensä se viimeistään kaatuu siihen kun ne näkee mut.

Könä

#27
Jos jollain on ylimääräsiä pameja niin nyt jos koskaan arvostaisin..
Mä tarjoon musiikin ja saunan. Kaljaa ehtii vielä hakemaa

Könä

Nevermind. kaljaa ei enää saa ja saunaa en lämmitä.
Huomenna pari asuntonäyttöä. pitää toivoa ettei mikään britney spears wannabe jonka isä on insinööri, halua samaa kämppää kun mä.