su 11.12.11 Baariprojektin pikkujoulut: Komatoz(ru), Väinö Grön, Kukkaislapset

Aloittaja papu, 12:54:02 - 28.11.2011

« edellinen - seuraava »

Pikkujouluissa haluan nähdä yhden seuraavista jouluisista menestyselokuvista:

Isäni on turbomies (1996)
8 (66.7%)
The Grinch (2000)
1 (8.3%)
Paha pukki (2003)
2 (16.7%)
Yksin kotona 1 (1990)
1 (8.3%)
Yksin kotona 2 (1992)
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 12

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

papu

Lainaus käyttäjältä: Könä - 21:24:58 - 13.12.2011
Lainaus käyttäjältä: kuka tahansa - 21:04:33 - 13.12.2011
Nuo meidän ammattikuvaajat, kuten vaikkapa nimim. Hatshoe, voisivat vetää meille amatööreille valokuvaustyöpajan. Esim. Kirjakahvilassa?

Niin vois! Oma kamera mukaan, ja ammattilaiset kertoo miten siitä saa parasta jälkeä irti.
Mä oon messis. Mega-amatöörin roolissa.
Mä myös messissä! Ois kyl aika hyvä juttu tälläinen. Uskoisin, että ois kysyntää.

mirosol

Todellakin olis. Itse en tietenkään aio opetella yhtään mitään - vaan menen ihan fiilispohjalta niinkuin kaikissa muissakin asioissa :)

Mutta esim toi naapurin mies osti just ihan hyvän kameran ja yrittää opetella perusjuttuja yksikseen...

Kukas tönii Hättistä, että järkkäis tälläsen?
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Hatshoe

Hyvä idis, mutta vaatii multa aika paljon energiaa, eli mun pitää latautua siihen vähän aikaa ja miettiä että mitä siellä kannattais selittää. Oon messissä kuitenkin, vaikka oonkin semisti käppä-pro. Ja vieläpä elokuvaaja, enkä valokuvaaja. Toki oon valokuvannutkin pienestä pitäen. Ihmettelette varmaan, miksen useammin heilu paikoissa kameran kanssa. Se johtuu silkasta leipääntymisestä ja menee ehkä ohi kun valmistumisesta ja viimeisestä paskakeikasta on kulunut tarpeeksi aikaa.