Valikko

Aloittaja egge, 12:26:41 - 20.11.2011

« edellinen - seuraava »

egge

En tiedä onko tämä oikea paikka valittaa tämmösistä, mutta en löytänyt parempaakaan...

Mulla on siis semmoinen ongelma että tosa profiili, yksityisviestit, jne. valikossa niin ne drop-down menut menee ikään kuin tän valkoisen sivun taakse, eli en voi nähdä niitä. Selaimeni on firefox 8.0, jos sillä on jotain vaikutusta?

Ei sinänsä että mulle mitään asiaa niihin olis, mutta aattelinpa ilmoittaa kuitenkin ;)

papu

Katos pirua! En ollu itekään kiinnittäny huomiota, mut näyttäis juu jäävän tuon vaalean osan alle valikot Chromellakin. Katotaan ku tuo meiän guru heräilee, jos se osais sanoa jotain järkevää. En tiiä, oiskohan jopa tässä foorumin teemassa joku bugi?

mirosol

Joo ei ne ole ikinä toimineet millään selaimella. Jos nyt ajatellaan, että ne olis ikäänkö varjot, niin kaikki hyvin.

Enempi niin kuin teeman ominaisuu kuin bugi.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 13:10:36 - 20.11.2011
Jos nyt ajatellaan, että ne olis ikäänkö varjot, niin kaikki hyvin.
Niin mä oon tähän asti kattonutkin :) Nyt kun tarkemmin tarkasteli, niin näkyihän siinä hiukan jo ekaa linkkiä.

Commundert

 selaimella. Jos nyt ajatellaan, että ne olis ikäänk

karol

^ Käyttäjä Commundert tuntuu ottavan jostain edeltävästä viestistä lyhyen pätkän ja postaavan sen. Vaikuttaa hieman epämääräiseltä touhulta.

mirosol

#6
Joku moderni spämmibotti. Ei oo edes ensimmäinen. Yhden vastaavan poistin/bännäsin just viime viikolla. Poistelen tämänkin ja katon olisko softaan päivityksiä.

...itse asiassa. Tännehän ei pitäis päästä vieraana kirjottamaan mitään, eli tutkin. -- Ah. Sehän näkyy vieraana siksi, kun käyttäjä on jo aiemmin poistettu/bännätty.




Yksi pätsäys ainakin puuttui ja se on ajettu sisään nyt. Muutakin huoltoa näyttäisi olevan vaille, niin een kaikki nyt. Merkinnät tulee sinne lokiketjuun kun olen valmis...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Juu mä nappasin hänet pois linjoilta.

karol

Tunnus Rashisport on myös samanlainen. Kannattaako tunnus estää (porttikielto) vai poistaa?

mirosol

Tein just bännäyksen ja poistin viestit. Tämä oli nyt tosiaan kolmas parin viikon sisään...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.