pe 3.6.2011 Alakulttuuribaari-hankkeen tukikeikka

Aloittaja papu, 16:07:27 - 10.05.2011

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

mirosol

Jumanklavita. !!!

Olihan kovia keikkoja. Paljon kovempia ku ajattelin.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

niilo pielinen


Oli mahtava keikka kyllä!!!
Itte oli tosi kiva soittaa, muistakseni ei iha perseestä ollu hehe, ja ne 3 muut bändit oli iha loistavia, PP vitun kova, Tuhkaus vitun kova (ja pääl se ilo kattoa veikki peruna zekoilemas ku noituuden kans en näe ku filsun sormet), ja YY vitun vitun vitun kovaaaaaaaaa. Käy sääliks niit jotka ei oo tullu sinne. Jotain animaation pätkätki ''muistan'', ainaki yhen hauskan hahmon. Joku pihal puhui jostain english lessonilt joka oli kuulemma loistava, itte ei nähny/muista. Loppu meni vähä zekoilun puolelle, filsun ladan pääl bändin kuva-sessio, ladal vielä varmaa kunnon jäljettä täst heh, ja kotimatkal vielä zekoilu ja kuva-sessio possankan kans...   

Helvetin hauska ilta!!!

Kiitos paljon paljon(copy/paste ainaki 100x) niille jotka järjesti tätä, ja bändeille.

Nyt vois mennä takaisin sänkyyn, paitsi ettei voi, saaristo kutsuu...   
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Kiira

Kiitos kaikille osallistuneille! Kovat oli keikat!

mirosol

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

torre

mäkin heitin sinne vähän kuvii (samoihin bändikansiohin). tuhkausta en kerinny kuvaamaan sen enempää kun kävin vaan piipahtamassa lipunmyynnistä.

oli muuten jännä et tällä kertaa oli kuvaajia ihan helvetisti joka puolella. ei ois melkein mahtunu joraamaan.


mögälix

Hieno keikka/tapahtuma, kiitos. Saako noita kuvia käyttää? noituus ja Tuhkaus kuvia siis.

torre

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 16:02:49 - 06.06.2011
Hieno keikka/tapahtuma, kiitos. Saako noita kuvia käyttää? noituus ja Tuhkaus kuvia siis.

mun kuvaamat saa ainakin. ja saa myös halutesssa isommmat versiot niistä.

mirosol

Lainaus käyttäjältä: torre - 17:04:07 - 06.06.2011
Lainaus käyttäjältä: mögälix - 16:02:49 - 06.06.2011
Hieno keikka/tapahtuma, kiitos. Saako noita kuvia käyttää? noituus ja Tuhkaus kuvia siis.

mun kuvaamat saa ainakin. ja saa myös halutesssa isommmat versiot niistä.

Sama. Eli saa. Ja parempilaatuisia saa pyytämällä.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mögälix

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 18:24:42 - 06.06.2011
Lainaus käyttäjältä: torre - 17:04:07 - 06.06.2011
Lainaus käyttäjältä: mögälix - 16:02:49 - 06.06.2011
Hieno keikka/tapahtuma, kiitos. Saako noita kuvia käyttää? noituus ja Tuhkaus kuvia siis.

mun kuvaamat saa ainakin. ja saa myös halutesssa isommmat versiot niistä.

Sama. Eli saa. Ja parempilaatuisia saa pyytämällä.

Kiitos. Kyl noi versiot varmaan riittää, jos ja kun ne tuonne sosiaaliseenmediaan laitan joskus.

Mut ihan vaan sivuhuomautuksena, että aika koomista katsoa itseään nois kuvis, kun oon käpälä pystys melkein joka kuvas. Yritänkö viittaamalla pyytää puheenvuoroa? Pöljä mikä pöljä.

kuka tahansa