Eniten vituttaa tällä hetkellä!!!!!

Aloittaja jankke, 20:04:53 - 18.11.2011

« edellinen - seuraava »


pohjois-korea

Jospa vaan lähtis lounastunnilla juomaan alkoholia vartsikalle...

mögälix


mögälix

Nyt ei vituta yhtään.

(olenkohan tuuliviiri???)

larsgh

olet tuuliviiri...

mua ärsytti suunnattomasti se kun 6 kg valkosipulia ja edellispvänä viinaa nauttinut persoona bussissa hönki takaa olevalta penkiltä kefiirin tuoksuaan mun ylle.
olkaapa itse hengittämättä torilta harittuun....juma....vieläkin koskee päähän....

Vekenator

Lainaus käyttäjältä: larsgh - 15:48:35 - 07.06.2012
olet tuuliviiri...

mua ärsytti suunnattomasti se kun 6 kg valkosipulia ja edellispvänä viinaa nauttinut persoona bussissa hönki takaa olevalta penkiltä kefiirin tuoksuaan mun ylle.
olkaapa itse hengittämättä torilta harittuun....juma....vieläkin koskee päähän....

I feel your pain! Onhan tää tämmönen "first world problem" jos mikä, mutta vituttaa aina valkosipulille ja sipulille löyhkäävät ihmiset :D

pohjois-korea

#127
Vituttaa valkosipulin ja vanhan viinan löyhkästä valittavat ihmiset.

Nimimerk. Vedän Oikeasti Sitä Valkkaria Ihan Raakana Jos Vain Huvittaa

Edit:
Ja ihan oikeasti vituttaa, että ihmiset katsovat viikonlopun jonkinlaiseksi syyksi olla poissa internetissä juuri silloin, kun allekirjoittanut pääsi sen ääreen.

papu


idiootti

Lainaus käyttäjältä: papu - 08:11:03 - 09.06.2012
Vituttaa. Missä mun uni on?
Samaa ihmettelen. Aamuyhdeksää lähentelee kello ja ei tuu uni.

kuka tahansa

Arkipäivän rasismi Turussa:
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/355889/Pommiuhka+Turussa+olikin+taideteos

LainaaPyysimme kaupungilta avaimia, mutta koska emme saaneet niitä, jouduimme rikkomaan lukot ja viemään laitteet poliisilaitokselle tarkastettavaksi. ... Komisario Jouko Nummelan mukaan kyseessä oli normaali tarkastustoimenpide.
Eli kun teoksesta on tehty asianmukaiset ilmoitukset ja tästä syystä poliisi ei saa kaupungilta avaimia, virkavalta päättää kaikesta huolimatta rikkoa lukot ja takavarikoida teoksen, koska "Nummelan mukaan yleisöilmoitus ja nauhoitettu vieraskielinen puhe johti poliisin päättelemään, että kyseessä voisi olla kuolleitten ihmisten muistoksi tehty protesti." Myös Turun Sanomien jutun otsikointi on varsin kyseenalaista, "pommiuhka Turussa" kun olikin pelkkää rasistista sekoilua.

+

Arkipäivän rasismi Tampereella:
http://moro.aamulehti.fi/2012/06/07/uusi-muoti-ilmio-tampereella-nuoret-istuvat-kadulla-ja-kerjaavat-rahaa-kaljaan/

LainaaYksi syy nuorten hyvään menestykseen on se, että ihmiset ovat kyllästyneet romanikerjäläisiin ja haluavat jakaa rahaa suomalaisille.

– Tosi monet tulevat sanomaan, että sä olet suomalainen, mieluummin mä annan sulle rahaa kuin romaneille, Äpärä kertoo.
Eikö "Äpärä" itsekään näe tässä mitään ongelmaa!?

papu

Lainaus käyttäjältä: kuka tahansa - 14:06:00 - 13.06.2012
Arkipäivän rasismi Tampereella:
http://moro.aamulehti.fi/2012/06/07/uusi-muoti-ilmio-tampereella-nuoret-istuvat-kadulla-ja-kerjaavat-rahaa-kaljaan/

LainaaYksi syy nuorten hyvään menestykseen on se, että ihmiset ovat kyllästyneet romanikerjäläisiin ja haluavat jakaa rahaa suomalaisille.

– Tosi monet tulevat sanomaan, että sä olet suomalainen, mieluummin mä annan sulle rahaa kuin romaneille, Äpärä kertoo.
Eikö "Äpärä" itsekään näe tässä mitään ongelmaa!?
En oo kysyny, että miten on oikea asioiden laita, mut hiukan provosoivaan sävyyn kirjoitettu juttu ja kenties jopa asiayhteyksistä irrotettuja laineja & kuvia. Siltä ainakin vaikuttais.

kuka tahansa

#132
Joo pitikin tulla lisäämään tuo tärkeä huomio. Toimittajilla on tapana tehdä omia tulkintojaan jutun rakentamiseksi (ja aika usein ovat selvästikin vain ymmärtäneet väärin), ja eihän tuosta lainauksestakaan itse asiassa vielä käy ilmi lainattavan oma suhtautuminen asiaan. Mutta silti tällaisten asenteiden hyödyntäminen/hiljainen hyväksyminen on jokseenkin kyseenalaista (tietty voi olla, ettei "Äpärä" hyväksykään tuollaisia lausuntoja hiljaa). On ilmeistä, että ilman rasistista ilmapiiriä ja romaneihin kohdistuvaa vihaa kaljarahaa ei niin paljoa heruisi. Eri asia olisi, jos tuloja jaettaisiin myös niitä "enemmän" tarvitseville. Mutta kukapa nyt omastaan luopuisi. No, "hyvä" puoli tässä jutussa on tietysti se, että siinä tulee julki se totuus, ettei ihmisten mielestä ongelma niinkään ole kerjääminen vaan romanit.

Oli miten oli, ulkomaillahan punkkarit kerjäävät huomattavasti enemmän kuin Suomessa.

salozka

Tietokoneet. Oma kone lähti vaihteeks tsekattavaksi kun kaatuilee. Jotenkin jaksaa risoa että tietokonemaailmassa muutaman vuoden vanha kone on jo roskiskamaa.

mirosol

3-5 vuotta on nykyään normaali ikä pc-raudalle. Mäkit kestää aikaa tunnetusti vähän paremmin, mutta 4-6 vuotta maksaa siinä tapauksessa 500€ lisää ton 3-5:n sijaan...

Miten se kaatuili? Windows jumiin? Järjetöntä hidastelua? Windowseissa (paitsi seiskassa) menee ntfs ajan myötä niin jumiin, että se vaan lopettaa toimintansa. Chkdsk ja eheytys. Noi auttaa yleensä. 7 tekee noita hiljaisesti taustalla, niin niitä ei tarvi tehdä ite..
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.