Eniten vituttaa tällä hetkellä!!!!!

Aloittaja jankke, 20:04:53 - 18.11.2011

« edellinen - seuraava »

jankke

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 09:36:14 - 23.03.2012
Eli siis ei ihmiset ole välttämättä tarkoituksella pahoja. Ne vaan on niin v*tun tyhmiä.
Jep, tää on just niitä päiviä jolloin tuo tyhmyys käy vaan erityisesti hermoille  >:( Tyhmyydestä ei koskaan sakoteta tarpeeks!

Könä

Joku kusipäinen porvaripappa oli soittamassa poliisit kun käytin koirat kusella, ja toi toinen päätti merkata yhen auton renkaan. Siis ruikkas siihen renkaan kylkeen vähäsen.
Toiselta puolelta tietä kävelee semmonen vaalea kauluspaita - villaliivi - vaaleat suorathousut - purjehduskengät tyyppinen porvarikusipää jonka ikä oli about 50v, ja alkaa karjumaan "ETHÄN SÄ VOI OLLA NOIN KUSIPÄÄ ETTÄ SÄ KUSETAT KOIRAS TOISTEN AUTOIHIN! SOITETAAS POLIISIT PAIKALLE JA KATOTAA MITÄ MIELTÄ NE ON TÄSTÄ!" ja kaivo puhelimen käteen.
Kiittäköön onneaan että
A: Mulla oli ne koirat, eli kädet oli varattu.
B: Sillä oli lapsi mukana, ni en viittiny alkaa sen suuremmin karjumaan takas. Mulla on moraali.
C: Oltii mun kämpän edessä. siinä ei halua alkaa rähisee kun kumminkin joku tunnistaa kuka mä olen.

Parasta että SE EI EDES OLLU SEN MULKUKAN AUTO! Se meni sitte omalle citymaasturilleen ja lähti renkaat savuten pois paikalta keskisormeaan näytellen. Eikä varmaan tullu mieleensäkkään että mä sain samalla tietää kuka se on.

Kiitos ajoneuvorekisterikeskus.

Edit: Tosiaan se poliisisetä ei koskaan tullu.

Könä

Patriootti.com hyypiöt pitäneet kulkueen kävelykadulla tänään.
Seisovat torilla liput liehuen ja jakeli lappuja mummoille. Säälittävää paskaa..

salozka

Patriootti.com? Huoks. Piti oikein tsekata mitä sivustolta löytyy ja suunnilleen ekaks osuu vastaan "kansallissosialistisen tasavallan puolustusvoimat".  >:(

larsgh

#79
ei liene edes tarpeen sanoa miten paljon aiheuttaa naurunpyrskähdyksiä nuo `` taisteluraportit`` joita ne on kylväneet ympäri nettiä.  ;D ;D ;D...
vaan jos on patriootit koomisia niin kyllä niitä omaan idioottimaisuuteensa ja suvaitsemattomuuteensa tukehtuvia löytyy ihan tasan tarkkaan kaikista ihmisryhmistä ja kaikkien ismien ja ideologien alta.
mutta noi vaan on sieltä tolloimmasta päästä.
tollasille vaan pitää osata nauraa ajoissa. ettei jonaan päivänä käy niin että taas poltetaan kirjoja ja tauluja.
ja ei nekään hetket  kaukana ole...sen verran  suomen kansa mun silmissä näyttänyt aikojen saatossa oikeat kyntensä.
ismeistä, ihmisryhmistä ja ideologioista riippumatta.
ja riippumatta siitä minkä värisen lipun alla seisoo.

mutta aatelkaa nyt...kuka ottaa oikeesti tosissaan kahdenkäsin sormilla laskettavia lipunheiluttajia jotka seisoo lippujen kanssa torilla jossa yleisönä on perunakauppias, satunnainen nautintoaineiden suurkuluttaja ja kolme pulua.  ja joista se suurkuluttaja ja yksi puluista ei tiedä missä ne on ja loput pulut ei välitä paskaakaan. eikä se perunakauppias edes lue sitä jaettua flyeria vaan aattelee että jokohan se jooseppi kohta sen autonsa kanssa tulee täältä hakemaan kun on jo vähän vilu...aamu seitsemästä kuitenkin jo täällä seissyt....ja viisi isoa kappaa vain saanu kaupaksi...












papu

Lainaus käyttäjältä: larsgh - 10:27:12 - 31.03.2012
kuka ottaa oikeesti tosissaan kahdenkäsin sormilla laskettavia lipunheiluttajia

mirosol

Onhan toi nyt siltihuolestuttavaa. Mulla ainakin menee yöunet...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Perushuttua, mut pisti taas kismittämään, kun tänään kaupungilla fillaroidessa huomas et mun eilen nitomat keikkajulisteet oli lähetulkoon kaikki tukotettu piiloon joillain hehtaarin kokoisilla lappujen nuoleskelu bileitten julisteilla sekä PETRI NYGÅRD & KLAMYDIA julisteilla :-\ Kattoisivat hiukan niitä päivämääriä ennenku laittavat omansa, saatana.

Piezu

En oo vissii kirjottanu tälle topiikille viel mitää mut nyt vituttaa ja niin vitusti!!!!!!

Oon kääntäny abaut 2,5 puol viikkoo sitä Absolutiksen haastista sillon tällön. Sit torstaina iltapäivällä päätin tehä sen valmiiks ja käänsin sitä 3 tuntia hiel ja väännöl, en sit tyhmänä tajunnu lähettää sitä viel sillo illal vaan aattelin oikolukee sen virkeenä seuraavana aamul ja sit aamulla oikoluin sen ja olin lähettämäs sitä ni mustasin sen ja nojasin tietty siihen vitun DELETE nappiin ja VITTU!!!!!... ei tollai voi käydä. Ja sitä vitutuksen määrää... En enää koskaa käännä elämässäni yhtäkään haastista tietokoneella vittu !!!!!

arpakynttilä

Lainaus käyttäjältä: Piezu - 19:07:35 - 09.04.2012
En oo vissii kirjottanu tälle topiikille viel mitää mut nyt vituttaa ja niin vitusti!!!!!!

Oon kääntäny abaut 2,5 puol viikkoo sitä Absolutiksen haastista sillon tällön. Sit torstaina iltapäivällä päätin tehä sen valmiiks ja käänsin sitä 3 tuntia hiel ja väännöl, en sit tyhmänä tajunnu lähettää sitä viel sillo illal vaan aattelin oikolukee sen virkeenä seuraavana aamul ja sit aamulla oikoluin sen ja olin lähettämäs sitä ni mustasin sen ja nojasin tietty siihen vitun DELETE nappiin ja VITTU!!!!!... ei tollai voi käydä. Ja sitä vitutuksen määrää... En enää koskaa käännä elämässäni yhtäkään haastista tietokoneella vittu !!!!!

eikös toi olis tullu takasin ihan ctrl + z:lla?

mirosol

#85
Työpöytä-Linuxin loppu. Gnome3 ei edes muistuta käyttökelpoista ja tähän siirtymistä helpottamaan tulleet Cinnamon ja MATE ovat yhtä keskeneräistä kuraa. Nyt kun LMDE meni, niin ei ole enää yhtään työpöytäkäyttöön sopivaa jakelua Gnome2:lla olemassa. Tulee itku.

Kai se on pakko kokeilla taas KDE4:sta, vaikka se on taatusti ihan yhtä keskeneräinen kuin vuosi sitten.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

jankke

....sosiaalisen kanssakäymisen raskaus......

mirosol

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.


larsgh

http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/333093/Kansanedustajan+avustaja+ehdottaa+ulkomaalaisille+hihamerkkeja


ei jumalauta....nyt mä kohta ihan oikeesti suutun ja sitten ei kellään ole enää kivaa....
ei se ole tollakaan kaikki muumit samassa laaksossa....