Eniten vituttaa tällä hetkellä!!!!!

Aloittaja jankke, 20:04:53 - 18.11.2011

« edellinen - seuraava »

Vekenator

Korttimaksupäätteet jotka ei toimi. Korttimaksupäätteiden asiakaspuhelin jossa soi aivan vitun hirveä pianobiisi jonotusmusana. Kylläpä mulahtelee pääkopassa.

RAAAH RAAAH!!!!!!!!!!!!!! Vitun teknologia. Miksei voitais siirtyä takas aikaan jossa oravannahka oli vielä käypä valuutta!

T. Jätkä joka purkaa vitutuksensa internettiin

idiootti

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 11:24:49 - 10.03.2012
Korttimaksupäätteet jotka ei toimi. Korttimaksupäätteiden asiakaspuhelin jossa soi aivan vitun hirveä pianobiisi jonotusmusana. Kylläpä mulahtelee pääkopassa.

RAAAH RAAAH!!!!!!!!!!!!!! Vitun teknologia. Miksei voitais siirtyä takas aikaan jossa oravannahka oli vielä käypä valuutta!

T. Jätkä joka purkaa vitutuksensa internettiin
Piti taas käydä nostamassa rahaa ku Electron ei toiminu tuolla Wiklundin ruokakaupassa. Pitäs hankkia varmaan debit kun se oli paljon nopeempi ja toimivampi...

Könä

#62
Volvon pakkomyynti vituttaa.
Mut lupasin (Edit: luvaton sana) ostajan jos se kohtelee sitä huonosti.

kuka tahansa


papu

Oon ihan kauheessa jurrissa mut en pysty nukkumaan :o Onnea maanantain työpäivälle.

salozka

Teknologiavitutuksesta tuli ihan pakosti mieleen tää Young Onesien Neilin vuodatus puhelinvastaajaan :)

"Beep beep beep, oh no heavy, the coins keep coming out, beep beep beep, even the telephone hates me, beep beep beep, I wish there were no machines, and everyone led a pastoral existence, trees and flowers don't deliberately cool you out and go beep in your ear."

Ja joo, unet vähis täälläkin!

larsgh

se että paitakauppias jossa olisin saanut teetettyä halpoja paitoja vetikin hinnat takasin ylös ja nyt paidoille tulisi hintaa 12 e kappale aiemman 7 e sijaan. saatanan rämefirma. >:( >:( >:(
ihan oikeesti taas tekis mieli täytellä noita pulloja bensalla ja käydä viskomassa niitä muutamaan hyvin valittuun kohteeseen.

niilo pielinen


Saatanan kovalevy joka hajos iha yhtäkkiä. Illal ok, aamul ei vaa käynnisty windows. D.E.A.D. ja tyhjä! Ennen ku ehdin kopioida uudet ladatut levyt toiseen ja ulkolevyyn. Vaik teen varmuuskopiot usein, ny varmaa meni n. kuukauden lataukset, eli n. 40 levyä. Ja se kyllä vituttaa! Kaverilta saan halvalla uus kovalevy koneeseen ja järjestelmä asennettu mut seki vituttaa ladata ja asenna jokainen saatanan ohjelma mikä tarvitsen. Plus, jotkut on maksettava enkä halua maksa niille, ja se vituttaa eniten, ei Neroa enää, ei Paintshopia...niit kyl osan etsiä tor... mut en oo varmaa osaks mä asentaa, ja ei löyty ne vanhat versiot, ja uudet on liian modernia mulle, en osaa enää käyttää...  Vituttaa!!!
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

jankke

^ Voi helvetti! Tosta tulikin mieleen, et vois tosiaan ottaa asiakseen vaikka valokuvien varmuuskopioimisen johonkin. Edelleen työn alla (lue: aloittamatta) on vanhan epäkuntoisen läppärin sisällön pelastusoperaatio.... Jospa taas kuuntelis tän ketjun aloitusviestiin linkitetyn biisin  ;)

torre

varmuuskopiointi kannattaa kyllä. itse aloitin kaiken koskaan lataamani musan kopioimisen siinä vaiheessa kun levy alkoi rapsuttamaan oikein kunnolla (tää on muuten selvä merkki kuolemasta, tiedoksi vaan, silloin kannattaa jo olla nopee). melkein kaikki sain pelastettua, vaikka hitaasti meni kopiointi. leffat jne jäi sinne.

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 08:29:39 - 15.03.2012

Saatanan kovalevy joka hajos iha yhtäkkiä. Illal ok, aamul ei vaa käynnisty windows. D.E.A.D. ja tyhjä! Ennen ku ehdin kopioida uudet ladatut levyt toiseen ja ulkolevyyn. Vaik teen varmuuskopiot usein, ny varmaa meni n. kuukauden lataukset, eli n. 40 levyä. Ja se kyllä vituttaa! Kaverilta saan halvalla uus kovalevy koneeseen ja järjestelmä asennettu mut seki vituttaa ladata ja asenna jokainen saatanan ohjelma mikä tarvitsen. Plus, jotkut on maksettava enkä halua maksa niille, ja se vituttaa eniten, ei Neroa enää, ei Paintshopia...niit kyl osan etsiä tor... mut en oo varmaa osaks mä asentaa, ja ei löyty ne vanhat versiot, ja uudet on liian modernia mulle, en osaa enää käyttää...  Vituttaa!!!

ooks muuten varma että kiintolevy nimenomaan hajos ettei mitään muuta vikaa? ilman syytä (kolhuja/viruksia) tai ym. äänimerkkejä tuntuu oudolta että yhtäkkiä koko levy olis tyhjä.

niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: torre - 12:18:35 - 15.03.2012
varmuuskopiointi kannattaa kyllä. itse aloitin kaiken koskaan lataamani musan kopioimisen siinä vaiheessa kun levy alkoi rapsuttamaan oikein kunnolla (tää on muuten selvä merkki kuolemasta, tiedoksi vaan, silloin kannattaa jo olla nopee). melkein kaikki sain pelastettua, vaikka hitaasti meni kopiointi. leffat jne jäi sinne.

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 08:29:39 - 15.03.2012

Saatanan kovalevy joka hajos iha yhtäkkiä. Illal ok, aamul ei vaa käynnisty windows. D.E.A.D. ja tyhjä! Ennen ku ehdin kopioida uudet ladatut levyt toiseen ja ulkolevyyn. Vaik teen varmuuskopiot usein, ny varmaa meni n. kuukauden lataukset, eli n. 40 levyä. Ja se kyllä vituttaa! Kaverilta saan halvalla uus kovalevy koneeseen ja järjestelmä asennettu mut seki vituttaa ladata ja asenna jokainen saatanan ohjelma mikä tarvitsen. Plus, jotkut on maksettava enkä halua maksa niille, ja se vituttaa eniten, ei Neroa enää, ei Paintshopia...niit kyl osan etsiä tor... mut en oo varmaa osaks mä asentaa, ja ei löyty ne vanhat versiot, ja uudet on liian modernia mulle, en osaa enää käyttää...  Vituttaa!!!

ooks muuten varma että kiintolevy nimenomaan hajos ettei mitään muuta vikaa? ilman syytä (kolhuja/viruksia) tai ym. äänimerkkejä tuntuu oudolta että yhtäkkiä koko levy olis tyhjä.

Mul on tapa myös about joka kuukausi, siirtää ne uudet musat/kuvat etc Dlevyyn ja ulkolevyyn, koska niit tulee joka päivä lisää ja haluan niit turvas. Hyvä näin, ny en hävi ku n.40 levyä.
Juu, en muuten ymmärrä mitään konemaailmasta. Kaveri joka rakensi se kone ja hoitaa sen ku jotai tapahtuu on kyl luotettava tyyppi. Hän testas ja teki sitä ja tätä ja C levy ois kyl iha dead näin (se oli kyl vanha levy) eikä pystyny saada tiedostot pelastettu. Mua ainakin yllätti et levy voi mennä iha näin paskax, luulin myös et joku ''merkkejä'' ois antanu ennen. Ainoa juttu mitä tapahtui silloin on et pistin kone pääl ja ennen ku oli ees netti päällä, Avast ilmoiti ettei ollu pystyny päivittää automaatisesti, avast ruutu tuli ja piti päivittää, ja käynnistä uudelleen, ja... se ei kännistyny uudelleen, tuli vaa virheteksti ''windows ei käynnistyny koska tiedostot puuttuu tai on vioittunu...''
No, kone on vain kone, ja äkkiä saa uus levy/järjestelmä siihen, se ei oo maailman loppu, mut vituttaa, 40 levyä ja tärkeet ohjelmat...
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

salozka

<- etenkin PaintShop ja Nero! Toivottavasti ne nyt järkkääntyy jostain helposti.

Tietokoneet, huoks. Ja tosiaan varmuuskopiointeja koitan itekin suht usein vetästä, tarvis vaan hommata toinen ulkoinen kovalevy ja viuhvauh sinne vaan, ku toi dvd:lle polttelu on jokseen tylsää.... ja kauhee vaiva niistä keräillä jos tarvis sieltä hakee. Tai no, sekin tuli pari vuotta testattua, heh.


jankke

Tyhmien ihmisten kanssa tekemisissä oleminen. Olosuhteiden pakosta. Miks aika kuluu näin pirun hitaasti............?

mirosol

Lainaus käyttäjältä: jankke - 07:59:57 - 23.03.2012
Tyhmien ihmisten kanssa tekemisissä oleminen. Olosuhteiden pakosta. Miks aika kuluu näin pirun hitaasti............?

Tästä samasta aiheesta, helpotti ainakin minun maailmankuvaani: http://en.wikipedia.org/wiki/Hanlon's_razor

Eli siis ei ihmiset ole välttämättä tarkoituksella pahoja. Ne vaan on niin v*tun tyhmiä.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.