Eniten vituttaa tällä hetkellä!!!!!

Aloittaja jankke, 20:04:53 - 18.11.2011

« edellinen - seuraava »

maik spotifail


Samppa

Se että Kirkkopuistossa on Lunta ja kylmää, ja siel ei voi olla pelkissä kalsareissa, ellei oo kova jäbä..  :-\ :-\ :P

mögälix

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 20:46:14 - 21.11.2014
Se että Kirkkopuistossa on Lunta ja kylmää, ja siel ei voi olla pelkissä kalsareissa, ellei oo kova jäbä..  :-\ :-\ :P
Tää kuuluis parasta juuri nyt topickiin. Modet siirtäkää.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 13:49:19 - 22.11.2014
Lainaus käyttäjältä: Samppa - 20:46:14 - 21.11.2014
Se että Kirkkopuistossa on Lunta ja kylmää, ja siel ei voi olla pelkissä kalsareissa, ellei oo kova jäbä..  :-\ :-\ :P
Tää kuuluis parasta juuri nyt topickiin. Modet siirtäkää.

:)

mögälix



kylmä sotilas

Ei nyt suoranaisesti vituta mut alkaa olla ikava Suomea, Turkua, kavereita ,Aitee ja siskoo, Rekisteria , bandihommia , tummaa leipaa , halpaa tupakkia (luit oikein) , lampimaa asuntoa jne.

idiootti

Lainaus käyttäjältä: kylmä sotilas - 14:44:07 - 22.01.2015
Ei nyt suoranaisesti vituta mut alkaa olla ikava Suomea, Turkua, kavereita ,Aitee ja siskoo, Rekisteria , bandihommia , tummaa leipaa , halpaa tupakkia (luit oikein) , lampimaa asuntoa jne.
Kuinka pitkään meinasit olla siellä?


papu

vituttaa kun nimimerkki niilo pielinen on siirtyny kokonaan facebookin maailmaan. viimeinen foorumipostaus viime vuoden syksyltä  >:(

danne

Lainaus käyttäjältä: papu - 16:23:43 - 06.02.2015
vituttaa kun nimimerkki niilo pielinen on siirtyny kokonaan facebookin maailmaan. viimeinen foorumipostaus viime vuoden syksyltä  >:(

Mäkin olen miettinyt tätä..Tää foorumi oli paljon kivempi paikka ennen ku niilo siirtyi facebookin maailmaan  :(

papu

Lainaus käyttäjältä: danne - 19:17:19 - 06.02.2015
Lainaus käyttäjältä: papu - 16:23:43 - 06.02.2015
vituttaa kun nimimerkki niilo pielinen on siirtyny kokonaan facebookin maailmaan. viimeinen foorumipostaus viime vuoden syksyltä  >:(

Mäkin olen miettinyt tätä..Tää foorumi oli paljon kivempi paikka ennen ku niilo siirtyi facebookin maailmaan  :(
:'(

Samppa

Lainaus käyttäjältä: papu - 13:54:52 - 08.02.2015
Lainaus käyttäjältä: danne - 19:17:19 - 06.02.2015
Lainaus käyttäjältä: papu - 16:23:43 - 06.02.2015
vituttaa kun nimimerkki niilo pielinen on siirtyny kokonaan facebookin maailmaan. viimeinen foorumipostaus viime vuoden syksyltä  >:(

Mäkin olen miettinyt tätä..Tää foorumi oli paljon kivempi paikka ennen ku niilo siirtyi facebookin maailmaan  :(
:'(

Paska paska paska!

Puuha peten lippa lakki

Alkaa kiristämään tuo Venäjä-touhu. Tai siis sen itsestäänselvän lisäksi se, että jokaisesta mummon ostamasta maatuskasta uutisoidaan jonain sotastrategiana. Ottakaa henkeä välillä.

jj

joku pappa kääntyi autolla jarruttamatta mun eteen tänään ja etupyörä meni soikeaksi, itelle ei onneksi käynyt mitään. Ei jäänyt pappa juttelemaan vaan jatko matkaansa.