Eniten vituttaa tällä hetkellä!!!!!

Aloittaja jankke, 20:04:53 - 18.11.2011

« edellinen - seuraava »

Samppa

Lainaus käyttäjältä: papu - 20:03:22 - 17.09.2013
Lainaus käyttäjältä: Samppa - 19:11:21 - 17.09.2013
Lainaus käyttäjältä: papu - 17:45:22 - 17.09.2013
Lainaus käyttäjältä: papu - 20:55:42 - 08.09.2013
Roskalava TURKU -ryhmä facebookissa. Hei mitä vittua, jengi kyselee jostain matonpesupaikoista tai jostain vitun kukkasista siellä. Voi vittu kun korpeaa taas.
Nyt ois joku polkupyörää vailla huomiseksi työmatkaksi :-X
??? mä luulin et se on Roskalava Turku,  8) 8)
Vois kysyy tuolla joltaki sokerii lainaks ku pääs just loppumaan iteltä.
Jos kysyt ni pistä samalla kysymys jos mulle olis mulle Hiivaa ku pitäis Sämpylöitä tehdä..  ::)

mögälix

Lainaus käyttäjältä: papu - 20:03:22 - 17.09.2013
Lainaus käyttäjältä: Samppa - 19:11:21 - 17.09.2013
Lainaus käyttäjältä: papu - 17:45:22 - 17.09.2013
Lainaus käyttäjältä: papu - 20:55:42 - 08.09.2013
Roskalava TURKU -ryhmä facebookissa. Hei mitä vittua, jengi kyselee jostain matonpesupaikoista tai jostain vitun kukkasista siellä. Voi vittu kun korpeaa taas.
Nyt ois joku polkupyörää vailla huomiseksi työmatkaksi :-X
??? mä luulin et se on Roskalava Turku,  8) 8)
Vois kysyy tuolla joltaki sokerii lainaks ku pääs just loppumaan iteltä.
Palautatko käytön jälkeen?

Puuha peten lippa lakki

Sokerista tuli mieleen, että eniten vituttaa se kun ei oo sokeria ja sen takia en tykkää syödä aamulla puuroa. Enkä viitti ostaa sokeria vaan sen takia, että voisin syyä aamulla puuroa. Kai se on pakko laittaa viinit käymään.


Wannabeekrusti

Vituttaa, luin taas varmaan sadannen kerran lehdestä juttua Suomen lasten"suojelun" mielivaltaisesta toiminnasta. On se kumma kun ihmiset täällä Suomessa voi pahoin, miks tommosta paskaa pitää lukee aina vaan uudestaan, miks noi jutut nostetaan esiin vasta silloin kun ne on ehtineet jo pilaamaan yhden ihmisen nuoruuden?
Tosin ei täs ny maailmantuskaa voi oikee kantaa, mut koitinpahan purkaa vitutusta ja pettymystä tähän holhousyhteiskuntaan :/


niilo pielinen

Olla täällä luokassa, atk kurssilla, vähä tekis mieli olla kotona kuuntelemas vaik Julian's treatment äättänä!
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Hatshoe

KKKKKKAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Hatshoe


kuka tahansa

#264
Nimilautakunnan sukupuolityrannia ja mielivaltaiset normalisointipyrkimykset: http://www.iltalehti.fi/perhe/2013120217783728_pr.shtml

LainaaPääskyä ei puollettu siksi, että katsottiin, ettei se ole selkeästi pojan nimi
Toisin kuin Kielo. Ja Raparperihan on ihan selkeästi tytön nimi, Nnemosta puhumattakaan.

LainaaTyttöjen nimistä Eevaingrid ei mennyt läpi, vaikka siinä ei nähty asiattomuutta. Taustalla on nimilaki, jonka mukaan nimi ei voi olla kotimaisen nimikäytännön vastainen.
Onneksi Aiya ja Nnemo eivät ole.

LainaaOcco on myös oudon näköinen: äännetäänkö se Okko vai Osso?
Ja Aiyako ei ole? Äännetäänkö se Aija vai Aiya? Taipuuko Satu Sadun vai Satun? ON SE KYLLÄ VAIKEETA!

Toista se on Yhdysvalloissa: http://www.huffingtonpost.com/2008/12/17/adolf-hitler-denied-birth_n_151683.html


Kukko

^ Ei saatana.

Just nyt henk.koht. eniten vituttaa tää hammasoperaation jälkikuumeilu ym. oireilu, joka ei ota laantuakseen... jää illan keikalotki välistä kyl nyt  >:(

slugpace

Lainaus käyttäjältä: Kukko - 11:33:29 - 06.12.2013 jää illan keikalotki välistä kyl nyt  >:(
Höpö höpö, kyllä aikuinen mies osaa sopivan puudutuksen itselleen kehitellä!

Puuha peten lippa lakki

En saa äänityshommia toimiin. Käytän ubuntua ja se vittuilee kaikessa. Ongelma -> Tunti googlausta -> ongelma ratkeaa -> Uusi ongelma jne.... Kymmenisen kertaa oon yrittäny asentaa windowsin sekä bootatessa, että käyttöjärjestelmän kautta avattuna. Molemmat valittaa jotain. Levybootti menee niin pitkälle, että se alkaa käynnistään windowsia asennusta varten mutta sitten tulee se ikävän tuttu sinine ruutu joka osasyynä mut ubuntuun ajo. VITTU, ETTÄ VITUTTAA. Jos en mää pääse kohta äänittään hässäköitä, mun on ehkä tapettava kaikki.

mirosol

Mulla on Debian Stable ja siinä Ardour2. Ainoa mitä joutuu tekemään on "pulseaudio -k" ja siten jack käyntiin jackctl:stä.

Lopetin noiden "kiiltävien uutuusdistrojen" käytön kohta pari vuotta sitten. Ei ole tarvinu säätää asennuksen jälkeen mitään. Eikä mikään hajoa päivityksiin jne. Ei vaan ole mitään kiiltävää, mutta se on aika pieni hinta siitä että kaikki vaan toimii.

Mites Ubuntu Studio? Mahtaisko siinä toimia kaikki suoraan?
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

salozka

Nyt vasta huomasin ton nimi-linkin. Siis Pääskyhän ois just mahtava nimi! Joskus ihmiset yrittää kyllä jotain käsittämättömän keinotekoisia nimivirityksiä, et sellaset ymmärrän. Mut aika suppee meno tuolla lautakunnassa.