Eniten vituttaa tällä hetkellä!!!!!

Aloittaja jankke, 20:04:53 - 18.11.2011

« edellinen - seuraava »

Wannabeekrusti

jalka poikki ja kesä parhaimmillaan, jesjes

jj

^ ai hemmetti! joutuuko kauan lepuuttamaan jalkaa?

mögälix

En osaa käyttää tota uutta puhelinta. En vaan tajuu sitä. Vittu mä oon urpo!

Mary

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 16:03:16 - 19.07.2013
En osaa käyttää tota uutta puhelinta. En vaan tajuu sitä. Vittu mä oon urpo!

älypuhelimet, Facebook ja mopoautot ovat saatanasta.

kuka tahansa

http://blackfemaleexperience.blogspot.fi/2013/07/heita-se-ratti-nyt-pois-paasta-ja-kay_24.html

LainaaOlemme olleet turvatarkastajina useamman vuoden Helsinki-Vantaan lentokentällä Sol-palvelujen kautta. Työskentely kansainvälisellä lentokentällä on ollut miellyttävää ja antoisaa eikä täysin samanlaista päivää juuri olekaan, mutta viimeisen vuoden aikana työilmapiiri on heikentynyt radikaalisti. Huonon työilmapiirin aiheuttajina koemme olevan tietyt kokemattomat esimiehet ja pieni joukko suppeakatseisia työtovereita, joilla ei ole käsitystä suvaitsevaisuudesta eikä tasa-arvosta. Nämä henkilöt ovat käyttäytyneet epäasiallisesti työpaikalla sanomalla loukkaavia asioita naamioiden ne vitsiksi. Mm. tämänkaltaista "läppää" olemme joutuneet kuuntelemaan:

"Heitä se rätti (huivi) nyt pois päästä ja käy töihin!"

"The good old days... too bad we don't own you no  more."

"Neekeri vitsejä"

"JES! Yksi vähemmän" (Iloitaan, kun ulkomaalainen käännytetään Suomesta)

"Tytöt hajaantukaa (eri turvatarkastuslinjoille) olette silmiinpistäviä"

"Nuo neljä tuolla, en halua heitä huomenna minun turvaan, joten lähetän heidät pois muualle "(Esimies toiselle työntekijälle)

Olemme olleet yhteydessä palveluesimiehiin ja pyytäneet heitä tekemään asioille jotakin, mutta palaverista huolimatta mikään ei muuttunut parempaan.  Palaverissa meitä vähäteltiin, kaikki kritiikki pistettiin ylireagoinnin ja ylitulkitsemisen piikkiin. Palveluesimiehet asettuivat tukemaan lähiesimiehiä kyseenalastamatta heidän toimintaansa ja sanktioita asetettiin meille. Palaverin jälkeen meitä kiellettiin puhumasta omaa äidinkieltä työtehtävissä, mikä puuttui jo meidän perusoikeuksiin.

Valittamiseen tai asian viemiseen pidemmälle ei uskota vaan pelätään, ettei kukaan ota vakavasti tai syytetään rasismikortin käyttämisestä löyhin perustein, kuten tässäkin meidän tilanteessa on valitettavasti käynyt.

Turbourpo

#245
^ Tämähän "kannustaa" rehelliseen työntekoon... >:(. Työilmapiiri on yleisesti heikentynyt joka puolella ja vielä joku Järventaus ehdottaa lomarahojen poistoa..2 x  >:(

papu

Missä on mun uni taas. Tää pupu ei oo tullu.


Samppa

#247
Lainaus käyttäjältä: papu - 06:14:46 - 10.08.2013
Missä on mun uni taas. Tää pupu ei oo tullu.



Hieano..

jj

äiti sai sairaskohtauksen eilen illalla ja olen tänään hoitanut hänen asioitaan. On onneksi toipumassa mutta ei hirveän iloinen olo ole.

salozka

Lainaus käyttäjältä: jj - 16:19:06 - 14.08.2013
äiti sai sairaskohtauksen eilen illalla ja olen tänään hoitanut hänen asioitaan. On onneksi toipumassa mutta ei hirveän iloinen olo ole.

Huh, tsempit sinne!

idiootti

Lainaus käyttäjältä: salozka - 13:30:43 - 16.08.2013
Lainaus käyttäjältä: jj - 16:19:06 - 14.08.2013
äiti sai sairaskohtauksen eilen illalla ja olen tänään hoitanut hänen asioitaan. On onneksi toipumassa mutta ei hirveän iloinen olo ole.

Huh, tsempit sinne!
Samoin.

Nyt just ketuttaa ainoastaan polkupyörättömyys.

papu

Roskalava TURKU -ryhmä facebookissa. Hei mitä vittua, jengi kyselee jostain matonpesupaikoista tai jostain vitun kukkasista siellä. Voi vittu kun korpeaa taas.

papu

Lainaus käyttäjältä: papu - 20:55:42 - 08.09.2013
Roskalava TURKU -ryhmä facebookissa. Hei mitä vittua, jengi kyselee jostain matonpesupaikoista tai jostain vitun kukkasista siellä. Voi vittu kun korpeaa taas.
Nyt ois joku polkupyörää vailla huomiseksi työmatkaksi :-X

Samppa

Lainaus käyttäjältä: papu - 17:45:22 - 17.09.2013
Lainaus käyttäjältä: papu - 20:55:42 - 08.09.2013
Roskalava TURKU -ryhmä facebookissa. Hei mitä vittua, jengi kyselee jostain matonpesupaikoista tai jostain vitun kukkasista siellä. Voi vittu kun korpeaa taas.
Nyt ois joku polkupyörää vailla huomiseksi työmatkaksi :-X
??? mä luulin et se on Roskalava Turku,  8) 8)

papu

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 19:11:21 - 17.09.2013
Lainaus käyttäjältä: papu - 17:45:22 - 17.09.2013
Lainaus käyttäjältä: papu - 20:55:42 - 08.09.2013
Roskalava TURKU -ryhmä facebookissa. Hei mitä vittua, jengi kyselee jostain matonpesupaikoista tai jostain vitun kukkasista siellä. Voi vittu kun korpeaa taas.
Nyt ois joku polkupyörää vailla huomiseksi työmatkaksi :-X
??? mä luulin et se on Roskalava Turku,  8) 8)
Vois kysyy tuolla joltaki sokerii lainaks ku pääs just loppumaan iteltä.