Eniten vituttaa tällä hetkellä!!!!!

Aloittaja jankke, 20:04:53 - 18.11.2011

« edellinen - seuraava »

omon

Ei mitään isompaa. Vain tuo, että TITD perui.
massa × nopeus

Könä

Se fiilis kun "tietää" että kaikki ei ole hyvin mutta ei tiedä mistä on kysymys.

Ahdistaa.


papu

Voi perseensuti ku muuttaminen on paskaa.

Vekenator

http://www.ts.fi/uutiset/ulkomaat/477404/Aktivistit+Damaskoksen+lahiossa+surmattu+jopa+500

Saas nähdä kauanko kyseinen uutinen tulee samaan palstatilaa medioissa verrattuna tuohon Bostonin keissiin...

papu

TÄRKEÄ TIEDOTE LONKKARI-DUDEILLE/MIMMEILLE

Hillitkää maksimaalisen cooliutenne esittelyä ja malttakaa käydä ekaks vaiks tyhjällä parkkiksella treenaamassa sitä laudan hallintaa, ennen ku tuutte tänne kunnollisten ihmisten joukkoon. Tattis.

idiootti

Neljän seinän sisällä yksinään istuminen. Flunssa onneks kohta jo ohi niin uskaltaa tänään liikkua johonkin.

Vekenator

Tää on vituttanut varmaan kuukauden ajan jokaisena päivänä milloin ei sada vettä; KATUPÖLY. Ainoa allergia (tai ainakin yliherkkyys) joka mulla on. Jokavuotinen riesa. Perkele.

jankke

Oon hukannut kasan levyjä  :'(
Onneks olivat cd:tä, mut vituttaa silti...

mögälix

Hämeenkadun itsepalvelu kopiolafka on kii kesä-heinäkuun. En varmaan lähde hankkimaan mihkään muualle kopiokorttia. Lojukoon kohellus tuol kaapissa, ihan sama. mut vituttaa silti. Ja oishan noita 6.7. Kulmabaarin keikkajulisteita pitännyt kans kopsia, mut ei sitten.
(on mullakin murheet)

mögälix

Vituttaa mua taas kerran nuo yksityisautoilijat. Meinas tänään yks pappa ajaa mun ja pojan päälle. Vittu se lasisilmä/puujalka varmaan eli uudestaa suuria perääntymisiä jatkosodassa, eikä suinkaan ollut vuodessa 2013.

idiootti

Lainaus käyttäjältä: mögälix - 21:46:48 - 07.06.2013
Vituttaa mua taas kerran nuo yksityisautoilijat. Meinas tänään yks pappa ajaa mun ja pojan päälle. Vittu se lasisilmä/puujalka varmaan eli uudestaa suuria perääntymisiä jatkosodassa, eikä suinkaan ollut vuodessa 2013.

Tuntuu myös mustakin, että osa autoilijoista ajaa huonommin ku minä ensimmäisillä ajotunneillani. Turun keskustassa lähinnä.

Piezu

POLIISIT VITTU SAATANA!! Että ne osaa olla verisii persereikiii!!!!

EN VARMAA JÄRKKÄÄ ENÄÄ IKINÄ YHTÄÄ KEIKKAA SAATANA!!!! vitun paskalakit palaa kiinni.........

salozka

Lainaus käyttäjältä: Piezu - 20:20:45 - 02.07.2013
POLIISIT VITTU SAATANA!! Että ne osaa olla verisii persereikiii!!!!

EN VARMAA JÄRKKÄÄ ENÄÄ IKINÄ YHTÄÄ KEIKKAA SAATANA!!!! vitun paskalakit palaa kiinni.........

What, vieläks tää homma jatkuu  >:( :(

läskivili

Elämä, maailmankaikkeus-ja kaikki... Terve, ja kiitos kaloista   :'(