Eniten vituttaa tällä hetkellä!!!!!

Aloittaja jankke, 20:04:53 - 18.11.2011

« edellinen - seuraava »

niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 20:01:46 - 09.02.2015
Lainaus käyttäjältä: papu - 13:54:52 - 08.02.2015
Lainaus käyttäjältä: danne - 19:17:19 - 06.02.2015
Lainaus käyttäjältä: papu - 16:23:43 - 06.02.2015
vituttaa kun nimimerkki niilo pielinen on siirtyny kokonaan facebookin maailmaan. viimeinen foorumipostaus viime vuoden syksyltä  >:(

Mäkin olen miettinyt tätä..Tää foorumi oli paljon kivempi paikka ennen ku niilo siirtyi facebookin maailmaan  :(
:'(

Paska paska paska!

Mä en ehdi enää kirjoittaa tähä mitään koska mä teen talkkarina töitä koko ajan :-) mut mä kuitenki tarkailen teitä hipit tässä usein.
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Puuha peten lippa lakki

Ulkona on kaunis ilma mutta mistään ei löydä energiaa mennä sinne pyörimään. Joka aamu nukkuu kaks tuntia liian pitkään ja sit väsyttää koko päivä. Ei kiinnosta mikään.

idiootti

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 15:47:22 - 18.02.2015
Ulkona on kaunis ilma mutta mistään ei löydä energiaa mennä sinne pyörimään. Joka aamu nukkuu kaks tuntia liian pitkään ja sit väsyttää koko päivä. Ei kiinnosta mikään.
Muistan kun sanoit siitä, että aamiainen pitäis syödä heti heräämisen jälkeen, ettei vituta/väsytä iltaan asti. On jelpannu itellä ainakin. Liittyy kait tohon sun viestiin jollain tasolla.

Vekenator

Mun on pakko syödä aamiaista ennen ku poistun kämpästä mihinkään. En oo ikinä ymmärtäny sitä miten jotku pärjää lounaaseen asti jollain kessu + kahvi kombolla.

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: idiootti - 20:01:41 - 19.02.2015
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 15:47:22 - 18.02.2015
Ulkona on kaunis ilma mutta mistään ei löydä energiaa mennä sinne pyörimään. Joka aamu nukkuu kaks tuntia liian pitkään ja sit väsyttää koko päivä. Ei kiinnosta mikään.
Muistan kun sanoit siitä, että aamiainen pitäis syödä heti heräämisen jälkeen, ettei vituta/väsytä iltaan asti. On jelpannu itellä ainakin. Liittyy kait tohon sun viestiin jollain tasolla.
Tuo on kyllä totta! Oon tainnu unohtaa vaan omat ajatukseni ku melko usein venähtää :D

idiootti

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 21:46:57 - 19.02.2015 En oo ikinä ymmärtäny sitä miten jotku pärjää lounaaseen asti jollain kessu + kahvi kombolla.
Hyi saatana, samaa miettinyt. Kunnon sydämentykytykset tulee tommosesta.

mirosol

Täh. Mä olen syönyt aamiasta viimeksi joskus 1997, jos hotelleja ei lasketa.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

RTQ

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 22:30:37 - 20.02.2015
Täh. Mä olen syönyt aamiasta viimeksi joskus 1997, jos hotelleja ei lasketa.
Sama, kessulla pärjää päivän.
Bend da rules, break 'em!

mirosol

Sillon ku joskus vanhempien luona on ollut pakko syödä heti herättyään, niin järjetön närästys ja kaikki tuskaa iltapäivään asti.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Puuha peten lippa lakki

Töissä tai koulussa käyminen on aivan mahotonta itelle ilman kunnon aamupalaa. Pistäisin vaan kaikki paikat nälissäni paskaks.

Mary

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 14:54:05 - 24.02.2015
Töissä tai koulussa käyminen on aivan mahotonta itelle ilman kunnon aamupalaa. Pistäisin vaan kaikki paikat nälissäni paskaks.

Sama. Mulle tulee ainakin helvetin huono olo ja alkaa pyörryttää + kauhee vitutus. Syön heti ku herään eli about klo 5 aamulla ja lounas on pakko saada jo viimeistään klo 11.

Turbourpo

Kahvilla ja paahtoleivillä mennään aamusavujen jälkeen..keuhkot täytyy lämmittää aivan ensimmäiseksi.

Vekenator

Kunnon first world problems taas, mutta pyykinpesukone vetelee viimeisiään. Oon pessyt yhtä koneellista kohta neljä tuntia kun joku ohjelma kosahtaa ja pitää aloittaa taas uudestaan ja uudestaan, että saa ton helvetin koneen luukun joskus auki...

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 23:28:35 - 07.04.2015
Kunnon first world problems taas, mutta pyykinpesukone vetelee viimeisiään. Oon pessyt yhtä koneellista kohta neljä tuntia kun joku ohjelma kosahtaa ja pitää aloittaa taas uudestaan ja uudestaan, että saa ton helvetin koneen luukun joskus auki...
VÄKI VALTAA PESU KONEELLE

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 23:28:35 - 07.04.2015
Kunnon first world problems taas, mutta pyykinpesukone vetelee viimeisiään. Oon pessyt yhtä koneellista kohta neljä tuntia kun joku ohjelma kosahtaa ja pitää aloittaa taas uudestaan ja uudestaan, että saa ton helvetin koneen luukun joskus auki...