2.-3.3.2012 S-osis: Räkärokki - punk&hc-fest

Aloittaja papu, 15:12:01 - 14.11.2011

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

Vekenator

Ite olin paikalla vaan perjantaina, mutta sillon tuliki nähtyä kaks parasta punk keikkaa peräkkäin miesmuistiin, eli Perikato ja Eyewitness. Perikato oli vaan niin hellvetin hyvä, että ei sitä pysty edes analysoimaan. Eyewitnessissä paisto niin aito nuoruuden into tohon hommaan ja hyviä biisejä, että ei voi ku nostaa hattua!

1981 oli kans hyvä! Alusta missasin jonkin verran ku tulin vasta sen aikoihin paikalle. Seuraavan keikan haluan nähdä kokonaan.

mirosol

Mahtaiskohan joku molempina päivinä paikalla ollut olla innokas raportin kirjoittamiseen? Kuviakin olis hyvä saada gaalleriaan.

Tämä oli kyllä menestys. Läjäpäin hyviä keikkoja.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Olipas viikonloppu. Takki hiukka tyhjä :P

Kiitti kaikille, jotka jotenkin helppas meikää et saatiin tuo viikonloppu siistististi pakettiin. Kovia keikkoja tuli nähtyä monta. Unkindin totaalinen missaaminen sylettää, ku tuli liimauduttua takahuoneen kaljakaapin kylkeen länkyttämään paskaa. Oikeastaan kaikki muut keikat tuli nähtyä enempi tai vähempi kokonaan. Perjantai meni hiukka väsähtäneissä tunnelmissa minimi-yönunien vuoksi. Lauantaina oli onneks jo hiukan rennompi fiilis, kun oli jo sirkus kasassa perjantai-illalta. Menikin sit aikamoisen jurrin puolelle tuo ilta..

Homma tuntui pelaavan aika ok ja taas tuli kaikenmoista uutta opittua, ku oli kerta meikän ekat festit mitkä järkkäsin. Lauantailta jäi bändiruokaa sen verta, et tietää mitä tällä viikolla muijan kanssa syödään.

Porukkaa oli selkeesti veikkailtua enempi kumpaisenakin päivänä. Tosin nää talven keikat on ollu enempi vähempi noita salakeikkoja, joten nyt porukka varmasti löys perille paremmin, ku tätä keikkaa pysty jopa mainostamaan. No hyvä kuitenkin, bändit saivat siis sovitut korvaukset ja kiva antaa hiukka extraa kerrankin. Joku euron verran kun ei pitäs keikalle tulijan budjetissa tuntua, jos vertaa vaiks siihen summaan mitä menee kurkusta alas (koko viikonlopun juomaraja oli juotu jo perjantaina klo 23 mennessä!). Tai jos vaikuttaa, ni sit ei tarttenu tulla, kyl noita keikkoja aina tulee. Paitti ei Turussa, heh. Sosis menee säppiin 1.5. ja ei tule jatkamaan bänditoimintaa uusissa (jo purkutuomion alaisissa) tiloissaan.

Eipä muuta, KIITTI KAIKILLE JOTKA TULIVAT MESTOILLE!!! :-*

nazimode

#48
Lainaus käyttäjältä: papu - 09:08:49 - 05.03.2012
...
(koko viikonlopun juomaraja oli juotu jo perjantaina klo 23 mennessä!).
...

Joo. Ens kerralla kun järkkäät tällästä niin tää kannattaa pitää mielessä. Musta on sitttenkin paljon enemmän hyötyä festarille jos mä oon yleisössä kun myymässä lippuja- juomarajahan olis tullut täyteen vasta la jos silloinkaan, jos mä oisin istunut pe tiskillä. :D

Jengii  oli kyl tosi hyvin. JA Eyewitness vaan kyl taas oli stanan hyvä. Vaiks ne onkin jotaan progee ruvennut vetämään viime keikan jälkeen, ni putos kyl ihan kybällä.
Jugglareistakin mä muistan diggailleeni ihan kunnolla, OTOH mä olin kyyl lopppuillasta niin tukkeessa et ei miesmuistiin. Huh huh.

LA mä en sitten enää päässyt. Onneks. Maksa kiittää.
Mu pe oli kyl parhaat kemut piitkäään aikaan.
"Kristinuskon jumalan puolustukseksi voidaan sanoa, että hän sentään on selvästi androidi."

papu

Lainaus käyttäjältä: nazimode - 09:58:21 - 05.03.2012
Lainaus käyttäjältä: papu - 09:08:49 - 05.03.2012
...
(koko viikonlopun juomaraja oli juotu jo perjantaina klo 23 mennessä!).
...

Joo. Ens kerralla kun järkkäät tällästä niin tää kannattaa pitää mielessä. Musta on sitttenkin paljon enemmän hyötyä festarille jos mä oon yleisössä kun myymässä lippuja- juomarajahan olis tullut täyteen vasta la jos silloinkaan, jos mä oisin istunut pe tiskillä. :D
Tää oli kyllä pelastus! Varsinkin kun täällä foorumilla kirjoitteleva "maik spotifail" ei päässyt kumpanakaan päivänä mestoille.

jankke

Lainaus käyttäjältä: papu - 10:09:32 - 05.03.2012
Varsinkin kun täällä foorumilla kirjoitteleva "maik spotifail" ei päässyt kumpanakaan päivänä mestoille.
Tää oli kyl maik spotifailillekin kova paikka! Itse oon erittäin tyytyväinen perjantaiseen lipunmyyntipestiin, koska näppärästi tuli vältettyä seuraavan päivän huonovointisuus  ;)

nazimode

 Se vaan on karma että se mitä sä et saa menee jollekin muulle. Arvaapa Jankke mitkä on fiilarit ollee täällä.
Voisit edes kiittää nätisti tuon puuttuvan tukkakivun vuoksi. :D
"Kristinuskon jumalan puolustukseksi voidaan sanoa, että hän sentään on selvästi androidi."

jankke

Lainaus käyttäjältä: nazimode - 11:10:05 - 05.03.2012
Se vaan on karma että se mitä sä et saa menee jollekin muulle. Arvaapa Jankke mitkä on fiilarit ollee täällä.
Voisit edes kiittää nätisti tuon puuttuvan tukkakivun vuoksi. :D
Kiitos, KIITOS ja vielä kerran kiitos nazimodelle mun viikonlopun pelastamisesta <3
Kauhuskenaario olisi ollut se, että ilman lipunmyyntivastuuta olisi mun perjantai-illan raittiuspäätös saattanut unohtua ja jäädä auto sosiksen parkkikselle ja pahimmassa tapauksessa muistikuvien puuttumisesta johtuen olisi pitänyt lukea illan keikoista vaan täältä foorumilta muiden raportoimina ;D

mirosol

Meinaatko, ettei kenellekkään käynyt just noin?

Ite maltoin onneksi olla suhteellisen tolkuissani keikkojen ajan. Kävin äsken ajamassa pienen huoltokeikan ja ajaessa iski matkapahointiin verrattavat oireet. Vanhuus ei tule yksin...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Piezu

Tosi siisti vklp tykääsin vitusti. Tosi hyvii bändei ja sai taas tutustuu usii naamoihi Pe jugularssii en ollu enne nähny ja se oli vitun hyvä. La yleislakko oli taas kerran loistava. Horros oli ihan menevää kans. Ja the splits yllätti positiivisesti.Vähä oli kyl huonot saundit mun mielest melkee joka bändil. ja ennen kaikkee ISO KIITOS PAPULLE järkkäämisestä!!!

papu

Oliks kellään jotain kuva-  tai videomatskua? Vois tonne galleriaan tuuppailla.

Piezu

Lainaus käyttäjältä: papu - 16:31:19 - 08.03.2012
Oliks kellään jotain kuva-  tai videomatskua? Vois tonne galleriaan tuuppailla.

Piti muute just kysyy samaa :D

papu

Lainaus käyttäjältä: Piezu - 21:13:57 - 08.03.2012
Lainaus käyttäjältä: papu - 16:31:19 - 08.03.2012
Oliks kellään jotain kuva-  tai videomatskua? Vois tonne galleriaan tuuppailla.

Piti muute just kysyy samaa :D
Koitin äsken googlailla jos löytyis jotain kuvia.. Sen sijaan selvisikin, että Vantaalla on ainakin vuosina -08 ja -09 järjestetty Räkärokki. En ollu siis näköjään ainut dille joka antaa tollasen tapahtumalleen nimeksi :P

el-ejecutor

Lainaus käyttäjältä: papu - 16:31:19 - 08.03.2012
Oliks kellään jotain kuva-  tai videomatskua? Vois tonne galleriaan tuuppailla.
Tiedustelen kaverilta, saattais löytyä pari fotoa ainaki.

double-decker bus

Perjantaina oli hyvät meinigit. 1981:n keikkaa odotin paljon, vähän vitutti se äänen kierto siellä lavalla. Mutta uutta seiskaa odotan innolla.  :)
Eyewitness!! Tämä yllätti, ihan törkeen kova!
Lauantaina ei enää kyenny paikalle, olo oli aikamoinen.. Harmittaa vähän kun ainakin Unkind olis ollu kiva nähdä pitkästä aikaa. 

Toivottavasti tänne Turkuun saatais joku keikkamesta pian!