Crude (Japan) , Selfish , Backlash, Kovaa Rasvaa 10.3 @ ;)

Aloittaja kylmä sotilas, 11:26:55 - 19.01.2012

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

mögälix

Noituus seiska nyt ainakin julkaistaan tääl ja sitä saa ostaa. Hinta 5e.

double-decker bus

#31
Viittiskö joku laittaa mulle vaikka YVtä tosta keikkamestasta?


!!!En vieläkään tiiä, että mihkä mennä!

arpakynttilä

meikä tuo tänne noita välikuoleman kassuja, parilla eurolla saa omakseen.

kuka tahansa

Olipas hurjat pitit! Ja hienot keikat kaikilta, joita nyt sitten ehdinkään katsoa.


larsgh

joo todella hauskaa oli. noituus ja kovaa rasvaa oli ihan hemmetin hyviä. crude ei mua sytyttänyt lainkaan.

niilo pielinen

Oli kyllä hieno ilta.

Oma setti meni about ok. Kovaa Rasvaa oli kyllä kova. Backlashist näin välitettävästi vain viimeinen biisi, harmitti koska se kuulosti tosi hyvält, paljon paremmalt ku portsas. Selfish, no, ei mitään sanottava, se vaa on aina hyvä ja täällä kerralla se oli helvetin hyvä. Crudest tykkäsin paljon mut ''ärsytti'' vähä ku ne tosi nopeet pätkät oli nii saatanan kovia, harvoin näen just tämmönen nopee mut ei blastia, iha hypnootista, mut ku niiden välis oli paljon ''hitaita'' osia, joil ei oo mitään vikaa, hyviä neki on, mut se toi kauhe ''frustration'' joka kerta.
Mut juu, helvetin hyvä ilta oli.

Kiitokset järkkäreille, bändeille, porukalle, ja Attelle soundista.

Ny vaa pitäis saada kamat pois sielt, eikä tiedä yhtää koska siel ois porukkaa ja ovi auki...ja väsyttää.
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

kuka tahansa

Kukas tästä nyt sitten kirjoittaisi liveraportin? Itse en nähnyt muuta kuin Backlashiä, Selfishiä ja Crudea ja niitäkin vain pari biisiä per bändi

mögälix

En osaa päättää kumpi oli illan kovin: Kovaa Rasvaa vai Selfish.

idiootti

Kaikki keikat kuulosti tosi hyviltä, noin niinku pähkinänkuoressa. Aikalailla sanattomaks veti toi ilta. Backlashistä mulla ei ollu mitään mielikuvaa kun oli nimenä/bändinä tuntematon, mut keikka veti oksat pois.

salozka

Ite ehdin vaan Noituuden ja Kovaa rasvaa tsekkaamaan kun oli toi jäytävä Graveyard-päällekkäisyys Klubilla. Mut kovia oli molemmat, ja niin oli myös Graveyard!

kylmä sotilas

Voi rähmä! Vilkaisin tuossa sähköposteja niin aika monta ilmoittautumista löytyi mihin en ehtinyt/tajunnut vastata mitään kun oltiin torstaista saakka reissussa. Toivottavasti ei jäänyt keneltäkään tämän takia väliin. Jos jäi niin pahoittelut!!

Hatshoe

ja mä olin jossain vitun luokkakokouksessa! sai olla kyllä viimeinen kerta ku tein sen virheen.

Vekenator

Lainaus käyttäjältä: Hatshoe - 16:59:20 - 12.03.2012
ja mä olin jossain vitun luokkakokouksessa! sai olla kyllä viimeinen kerta ku tein sen virheen.

Haha! Mullekkin tuli viimekesänä luokkakokous kutsu Ouluun just sinä päivänä ku Autopsy soitti Liedossa. Autopsy voitti 666-0! :D